1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een opmerking zeg, echt weer zo'n kleuter van 15 die denkt dat hij de master of halo is|:-
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    YEP...

    ik zou ook de verantwoordelijkheid niet willen nemen om 2 kleine mannetjes van 12 jaar naar een of andere bruut grote presentatie mee te nemen die ook nog eens aan de andere kant van de wereld is

    hier staat ms en bungie compleet in hun recht en dat 12 jarige mannetjes dat niet snappen dan snappen de 18+ers dat dan weer wel:p
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, King Tuur en Hannes zijn 18+ dus...
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  4. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    volgens mij zijn alle TOPPERS in NL wel 18+

    mischien een enkeling niet
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hannes is 18+ en als hij zich ingeschreven heeft dan is hij wel een van de kanshebbers omdat hij aardig hoog in double team is. Maar alsnog vind ik het een erg domme actie van bungie/microsoft om naar de ranking van iemand te kijken, of zou het bij hun nog niet duidelijk zijn dat in halo2 MM toch alleen maar gecheat wordt?
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hannes, sorry maar er zijn heeeeeel wat meer goede 18+ers, en als mensen dat niet zien, komt dat misschien omdat veel van die "oudere" gamers het niet leuk vinden om met kleine onvolwassen cheaters te spelen die in veel gevallen slechter zijn dan zij. Het is naar mening namelijk een feit dat (weet ik klopt niet:p) dat veel van de beste spelers juist 18+ zijn, en als ze dat niet zijn schilt het niet zo heeel veel meer voordat ze 18 worden. Dus laat iedereen maar even stil zijn over wie slecht is door leeftijd, want als je mensen nooit hebt zien spelen kun je het ook neit weten........ Denk daaraan voordat je een hele grote groep goede spelers loopt af te kraken.. (net zoals ik nu doen:p:p)
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    ik weet niet hoe oud ipzor en champion zijn maar voor de rest was de hele top5 met wcg volgens mij wel 18+ including me 3e/4e plek:mad:
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    die 2 zijn geloof ik 16/17, maar de ogre's enz zijn toch ook geen 18 ( mischien nu wel. maar in het begin van halo nog niet ) en die waren toch ook super goed, en tuur was ook 16 ofzo toen die zoveel won met pgr2 en dat halo gedoe..
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me dan weer af, waarom moeten mensen gelijk met die kenker ogre's vergelijken! Pffff! Dat zijn ook maar 2 jongens die halo goed kunnen spelen, voor de rest stellen ze geen enuh fock voor.. Echt hoor, altijd hun erbij betrekken.


    :confused:

    edit: en tuurlijk zijn er ook mensen onder de 18 die goed zijn, we beweren ook niet van niet Niels. Gaat er alleen om dat die jerreby met zuh waterhoofd weer zinloze opmerkingen maakt en niet nadenkt wat ie neerzet. Denken is niet zijn sterkste punt volgensmij....maar ik kan het verkeerd hebben...
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat de ogre's toch de beste waren in halo samen, of ben ik nou zo dom?
    maar ik had het meer over de vraag over hoe oud ipzor en champion zijn:+
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    mwhahaha kijk naar de 2 grootste kutcheaters alle tijden komen gvd notabene ook nog uit mn friendlist!!! alvast gefeliciteerd met jullie welverdiende level 50 !!! focking NOOBIES_O_ KENDYMAN en UNKNOWN NL
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Inderdaad joh.. .waarom ook altijd booten,.. ik vroeg um nog in custom game welk level ie nu had.. Was ook niet anders te verwachten dan samen te spelen met unknown! Ook zo'n typisch lvlgeil boot spelertje is Klootje:confused: Zo'n gasjes booten echt om een harde piemel te krijgen... Zielig

    Double Team lvl28
    games played: 56
    Won: 49 :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat mag je hier niet zeggen |:- Ogres zijn heilig hier. Ik heb ook een keer die opmerking gemaakt en daarop kwamen 50 pagina's met reacties _0/
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat ze 2 vs 2 in halo 1 de beste waren. En dat ze nu ook 4 op 4 alle MLG toernooien rapen en naar alle waarschijnlijkheid ook de WCG gaan winnen.

    Cpl Kamachi:p. Tuur is ook 17. Ik vind 18 een beetje overdreven. 16 zou iets logischer zijn. Iedereen heeft rond die leeftijd wel een beetje verstand in hun hoofd gekregen. Daarnaast is mensen op rank selecteren bullshit.

    Goed hoor Towel. Zal ook wel heel moeilijk zijn met host programma. Best knap dat je er dan toch nog 7 weet te verliezen op eigen host.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jank gvd niet zo man, host programma is enigste manier om niet gemod te worden. Zolang je iemand met een goede verbinding de host geeft is er geen probleem. De customs worden ook gewoon saai, dus kom niet aan met die BS.
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Al wil je niet gemod worden dan moet je geen nieuwe maps spelen. Heeft host niks mee te maken.

    http://www.halo-pro.com/movies.html

    Check de nieuwe montage van de halogod. Girls just wanna have fun:p.
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    @ apu, het is nog maar een trailer:p


    Maar vinden jullie het dan allemaal niet een beetje raar dat je zelf moet cheaten door een host prog. te gebruiken om een normaal eerlijk cheatloos potje te kunnen spelen:confused:..... Of ligt dit echt alleen aan mij:confused:
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo manipuleer je het spel toch ook? Snap niet waarom dat dan wel mag en host geven niet.
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij is het ook nog zo dat als je host programma gebruikt alleen maar voordeel heeft. Ten eerste je wordt niet gecheat(das al eerder genoemd) dan heb je ook nog is dat je geen ongeloofelijk veel lag heb en de gene waar je tegen speeld hebben minder lag dan al zouden hun host krijgen. Feit is gewoon dat Amirkaanse host fucking slecht is en onze NLdse Conn. gewoon BAAS zijn! Hun host is gewoon zwaar slecht voor ons om op te spelen en andersom is het wel goed te doen. Al had ik het programma zou ik het gewoon gebruiken en schijt hebben! Enige manier om een btje fatsoenlijke game te krijgen:9


    _0/
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina