1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die laatste MLG uitslag die jij laat zien is al weer behoorlijk oud en je kan er niet echt iets aan zien, want ik zie nergens welke spelers in welk team zitten, en al kijk je naar de VGL filmpjes dan kan je het ook niet echt zien omdat degene in het team van fonzi en foulaci niet 1 van de eerder opgenoemde namen hebben. Het lijkt mij alleen dat dit blackjak en walka zijn, want het is wel toevallig dat in ene het oude toernooi team van str8 rippon anders niet meer bestaat:confused:

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    TEAM 3D VS. TmG

Team 3D bestaat uit:

OGRE 1
    OGRE 2
    Saiyan/ Danf0rd
    Hotshy/ Walshy

TmG bestaat uit:

AYB Fonzi
    Foulacy
    Tsquared
    Cpt Anarchy

Dit waren teams van MLG @ Los Angeles

http://www.mlgpro.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=943

Hierzo speelt die Blackjak in team EG samen met SadPandaEh, Strongside01, G-SpOt

Ennuh oud? dat valt wel mee toch, zon week tot 1,5 geleden..

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook als je off-host speelde was er niet zoveel lag als nu hoor.

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah kan me niet zo voorstellen dat er opeens meer lag in een game komt

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel zo, ik krijg nu steeds gezeik over me verbinding terwijl die voor de update gewoon perfect was, en dat is bij meerdere mensen zo, geloof ook dat ze dat gedaan hadden om standby-en te verkorten zodat het minder de moeite was, ook al helpte het nou ook niet echt heel veel.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de update in 4vs4 games had vrijwel niemand een gele of slechtere verbinding en was er alleen lag in BTB. Nu heb je vaak rode verbindingen in 4vs4 games en dat bedoel ik niet als er gecheat word. Voor de patch was er altijd maar 1 persoon de host en dat was ook uit het team dat lobby host was. Nu heb je vaak meerdere hosts die niet eens uit het lobbyhost team hoeven te komen dus misschien ligt het daar aan.

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo: CE is 10x beter dan Halo2. De hele community is fucked up geraakt met dit pauperspel. Veel plezier met het spelen van dit spel online met cheaters, 10 jaar oude ventjes die denken dat ze rapen omdat het zo'n noobspel is. Enne die laggy hosts das maar bijzaak toch?

Halo 1 > Halo 2.

8. Candyman

Candyman Guest

Meerdere host ? kijk als je het mij vraagt zijn dat allemaal fabeltjes ik zou zeggen dat de lag komt doordat er een random host is gekomen. Vroeger kregen de mensen met een goede host gewoon host nou is het dat ook mensen met een bagger connectie ook host krijgen en vandaar die gele ping. (denk ik) !

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    TMG: Foulacy, Fonzi, Zyos en Tsquared

Cpt. Anarchy deed de laatste MLG mee als vervanger van Zyos aangezien die een 1 op 1 toernooi speelde. Daarnaast hebben Blackjak en Sadpanda in Str8 Rippin gezeten ja. Maar de live clan, nooit MLG ofzo.

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heheh als ik nu een 4vs4 host heeft iedereen meestal 1 groene streep minder terwijl voor de patch iedereen vol groen had

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik nu host heb ik soms gevoel dat ik alsnog off-host speel8) Maarja voor de patch kreeg ik bijna altijd host na patch niet meer zo vaak|:-

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het andersom voor de patch nooit host maar nu vet vaak, en dat levert niet altijd blije gezichten op;)

13. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    je moet gewoon als je custom game speelt gaan downloaden ofso en dan dat je wat delai hebt dat je eraan went, dan wordt het makkelijker me lag te spelen en heb je vette voordeel

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doe ik dus ook regelmatig. Ben nu compleet op ingesteld dat ik iemand 2x met een zwaard in zn rug sla en diegene dan niet doodgaat, integendeel: Hij draait zich om en assasinate me in mn gezicht! Nu ik dit gewend ben houd ik daar goed rekening mee en rape ik iedereen. :mad:

Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah in halo1 loop je soms 2 minuten achter iemand aan en kan je hem nog niet in zijn rug slaan8) |:-

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat is bij een belgacom verbinding misschien wel het geval , maar niet bij telenet aangezien dit tweemaal zo krachtig is.
    Het belabberde van de hele zaak is dat de gamers met een hostprogje een verbinding stelen van diegene die op dat ogenblik de beste upload hebben en zo de hele boel verneuken aangezien zij altijd in het voordeel zijn .
    De grote meerderheid van alle gamers met de hoogste levels die er in halo2 zijn hebben hun hoge level verkregen door het spel niet op een eerlijke manier te spelen doordat de ene helft cheat en de andere helft gebruik maakt van het hostprogje en dit dan als flauw excuus tegen cheaters inroept en dit terwijl zij ook met een vorm van cheaten bezig zijn aangezien zij de rest van de groep normaal spelende gamers benadelen door hun manier van valsspelen.
    edit: als wij hier tegen engelsen , fransen en amerikanen spelen hebben wij regelmatig de host , maar als wij tegen nederlanders spelen bijna nooit , hoe zou dat nu kunnen komen?.

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  17. Towel

Towel Guest

Je kunt ook overdrijven svennies.. Amerikanen krijgen toch wel snel host, en voor nederlanders is het moeilijjk daarop te spelen. Als jij word ingemaakt ga je volgens mij al gauw zeggen dat ze host enzo jatten. Anders ga je overdag spelen, als nederlanders host jatten, kun je meestal nog goed spele.

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom zou je dat neit kunnen dan, geef is een argument behalve dat je gewoon te slecht bent om dit te doen_0/ , of omdat je geen zwaard hebt waarmee je als je host bent het halve level kunt overvliegen:+

19. mars15

mars15 Guest

Nee dat is lekker eerlijk |:-

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon een feit dat er voor de eerste update veel minder lag was. Echter waren er toen veel meer standbyers, het is maar wat je fijner vind.

Ik heb begrepen van meerdere mensen dat bungie dingen aan de verbinding moest aanpassen zodat het standbyen niet meer kan (of lang kan), hierdoor is de verbinding wel gewoon zwakker geworden.

Is het trouwens waar dat er bij elke online game gestandbyƩd kan worden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina