1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me trouwens opvalt is dat sinds live er een dag uitlag de host wel iets beter is geworden. Je kunt redelijk goed op amerikaanse host spelen en op japanse host gaat nu ook al wat beter.
    Wel grappig dat ondanks de leaderboards weg zijn mensen nog steeds standbyen en b00ten enzovoorts. Gister ook weer, potje team slayer, komen we tegen een standbyer kan hij niet eens winnen:p.
     
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen cheaten omdat ze een leuk level willen. Die leaderboards hebben er volgens mij niet zoveel mee te maken.
     
  4. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst met een ik speel niet for real clan tegen mensen gekomen die op hun eigen host speelde...(he jensss :p). Maarja boeiend we speelde met Elites dus dat zegt genoeg( I MLG Elite I ownt)
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook!

    Wat probeer je nou met deze post precies te zeggen:confused:
     
  6. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er naast cheaten nog teveel vormen zijn van de vet spelen...Maarja boeiend was idd een vage post. Btw Apu ik heb op een buitenlandse offhost nog altijd erg veel lage,en dat is niet minder geworden na de dag dat de server down was. Ben ik blij dat ik legaal veel op mijn eigen host speel!
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm game daarna hadden jullie host en had die handewasser alsnog dikke lag8)
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    DARK Robo; waar kom jij in godsnaam vandaan? Welk land..welke stad LOL!:9 Ik vraag me dat gewoon af...
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm,..... wij gebruiken geen host programma.
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh masterspy niet liegen he, jij gebruikte die ene game host programma en daarna wist je dat we ze weer tegen kwamen en zette je het snel uit. ;) ik heb je wel door :D





    grapje
     
  11. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff jij hebt ook elke keer weer iets nieuws te zeggen heh? 8)
     
  12. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Stats zeggen wel iets :confused: Als je van de 70 er maar 3 legit verliest dan vindt ik wel dat je skills hebt :eek: marja elke n00b kan daar anders overdenken of ben ik nu gewoon sick? :p
     
  13. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    t/m de lvl 34 vind ik dat geen kunst hoor, als je nu vanaf 34 doet...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  14. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    We will see my friend _o_
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Pox jij kan echt serieus helemaal niemand wijs maken dat jullie elke keer host hebben gehad met double team enzo, want jullie hebben 41 potjes gedaan en allemaal gewonnen.. Opzich is dat goed te doen, maar als je zonder host prog speelt, dan kan het niet anders dan dat je minimaal 1 potje van de 41 gecheat wordt:+ Ga daarom nou niet slap en zielig zeggen dat jullie levels legit zijn, want iedereen weet dat de host zon mega voordeel is, vooral als je een beetje skill hebt (dat is nog wel steeds een mini beetje nodig) je gewoon een soort god bent!!! De smg is sterker (en daar spawn je mee), granaten zijn sterker, je gaat moelijker dood en de vijand kan moeilijker raak schieten!! Dus het komt erop neer dat vrijwel iedereen zulke stats kan neerzetten en dat je ze hier zo opzichtig post op een forum geeft aan hoe zielig je bent omdat je blijkbaar heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geeft om je level en nog trots bent op je level terwijl elke idioot kan zien dat er host prog gebruikt is en dat je dat dan nog ontkent|:- |:-

    Nee ik heb echt mega veel respect voor zulke goede sportieve spelers als jij die zoooo veeeeel mega goede skill hebben, man ik schijt in mijn broek zo bang wordt ik van je:+ _0/
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm je kan ook weer gaan overdrijven he:{
     
  17. Towel

    Towel Guest

    en blijf altijd onthouden jongens, het is een spelletje.O-)
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    met genoeg lag kan één frag grenade dodelijk zijn ;)
     
  19. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Get a life _0/

    Probeer een keer respect te hebben voor mensen die wat beter zijn dan jouw O-)
     
  20. Candyman

    Candyman Guest

    HAHAAHHAHAHAHAHAHHA WOW Blackhawk HHAHAHAHAHAHAHAHHaha je spreekt hier van een level van 1 tot en met 25 ene sandkeeper (Sick Savag3 en ik SicK CaPo hebben dus alles gejoined !! ene wat je daar zegt over host voor deel BULLSHIT HAHAHAH wow je hebt alleen een beetjuh delay waardoor je spray niet zo precies is of wat er ook op lijkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina