1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

    Candyman Guest

    Hahahhahaha!!!!!

    /Mod Is dit nu nodig? Nee, dus let er aub een beetje op in het vervolg.

    -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2005
  2. fetEX

    fetEX Guest

    OMG WTF ......noob
    denk je nou echt dat je per se hostprog nodig hebt om lvl fucking 25.
    OMG OMG OMG je fucking zuigt in deze game gaan een race game spelen ofzo. want je zuigt zoo hard in shooters.

    NAAAAAAb ...iedereen lacht jou uit door je domme opmerkingen BLACKHACK
    lelijlke schijt vent...ik ga je zo hard ownen dat je nog eens denk voordat je iets zegt.

    EN ja ik ben arrogant zeg maar niks!!
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ :D wat is het hier toch weer gezellig O-) btw jullie zijn wel sick hoor :eek:
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  4. fetEX

    fetEX Guest

    Heey bullet ff jou nog begroeten voordat ik weer eens gebanned word!
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah volgens mij word je niet zo snel gebanned hoor :9 hoogstens worden je posts verwijderd maar die lui zijn niet zo heel erg streng in het bannen van mensen. Maar wat doen we verkeerd, ik bedoel blackhawk loopt iets te posten(heb niet gelezen want was veel te lang verhaal) en iedereen voelt zich gelijk aangesproken :D O-) dan mag je toch reageren...


    of niet? LOL alle 3 op 21.36 gepost :D
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  6. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Hoi Bullet, lang niet gezien :'-(

    Maar ik ben het volledig met fetex eens, ga een race game spelen ofzo man :confused: Ik bedoel, waarom denk je dat wij niet kunnen winnen zonder host? Wij rapen de cheaters met gemak _O_ :p Owja en probeer ik hier iemand wijs te maken? Nee sorry dus hou voortaan je debiele :9 opmerkingen voor je. Ga maar vast oefenen voor een race game. Je suckt namelijk nogal hard in Halo 2 :+
     
  7. fetEX

    fetEX Guest

    idd best wel heel SiCK
     
  8. Candyman

    Candyman Guest

    Pox jij kan echt serieus helemaal niemand wijs maken dat jullie elke keer host hebben gehad met double team enzo,
    WoW doet die ook niet hij zegt alleen maar dat we het niet doen !!!
    want jullie hebben 41 potjes gedaan en allemaal gewonnen.. Opzich is dat goed te doen,
    WoW klopt precies hebben we ook gedaan !!!! wordt nog veel beter !!!!
    maar als je zonder host prog speelt, dan kan het niet anders dan dat je minimaal 1 potje van de 41 gecheat wordt
    WoW net zei je nog wat anders wordt vaag hier.
    Ga daarom nou niet slap en zielig zeggen dat jullie levels legit zijn
    WoW dan doe ik het maar op deze manier
    want iedereen weet dat de host zon mega voordeel is
    WoW duuuh !
    vooral als je een beetje skill hebt
    WoW bedankt !!!
    je gewoon een soort god
    WoW inzicht is wel aanwezig !!
    De smg is sterker (en daar spawn je mee), granaten zijn sterker, je gaat moelijker dood
    WoW Bullshit !!!
    Dus het komt erop neer dat vrijwel iedereen zulke stats kan neerzetten
    WoW waar gaat het hier over dan !!!
    en dat je ze hier zo opzichtig post op een forum geeft aan hoe zielig je bent omdat je blijkbaar heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel geeft om je level en nog trots bent op je level terwijl elke idioot kan zien dat er host prog gebruikt is en dat je dat dan nog ontkent
    WoW ontkennen neej waarheid !!!
    WoW veel om level geven neej eigelijk werd het account aangegeven voor mensen die me wouden adden die dat nog niet hadden gedaan!!!
    man ik schijt in mijn broek zo bang wordt ik van je
    WoW dat is pas zielig !!
     
  9. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    En nee wij zitten niet in een ontkenningsfase, dit is de harde waarheid. En eigenlijk kan elke idioot ( richt zich op BLACKHAWK EM ) zien dat wij dus blijkbaar host programma gebruiken? Eat my shorts! Get a life en probeer zelf een keertje off-host te ownen, of ben je bang voor je level ;)
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    The Watcher je post valt me nu pas op...
    kijk als je mensen joined he Watcher dan speel je wel is OFF-host ene dat was dus het geval je zou zeggen geen probleem mare het waren Jappen en wij hadden telkens rode connectie en als je nog is goed naar die map kijkt snappen de meeste mensen wel wat hier kut aan is, trouwens heb je wel lang naar zitten zoeke of nietsss... hey zo kun je er gerust nog meer vinden hoor daar kan ik je 10 euro op leggen.
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm Pox aangezien dat jij cheaters keihard raaaaaped ( zie citaat ), kun je mij daar wat tips overgeven dan??? jij bent echt te BAAS man!!!
    bow down 4 this PRO!!!
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen kom dan een keer MLG spelen, ik heb dan wel heel lang niet echt op live gespeeld, maar in een week ofzo ben ik er wel weer klaar voor.. Even overleggen met wat teamgenoten dat wel, maar bewijs dan gewoon een keer dat jullie zo goed zijn... Laten we zeggen iets van het weekend van 12 en 13 november tenzij mijn teamgenoten dan niet kunnen of willen... Trouwens ik hoop dat duidelijk is dat dat wel een MLG potje wordt want anders heb het totaal geen zin, zie je alsnog niet wie nou beter is namelijk, dus zeg maar...

    Voeg me anders ff toe op live kunnen we een keer makkelijker afspreken en een datum prikken:cool:
     
  13. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    wapens zijn niet sterker met host,maar wapens zijn slapper zonder (goede) host. Kijk maar naar rocket en dual wield...

    Lijkt me echt vet! een xboxworld halo battle, worden eindelijk al die grote monden gesnoerd:D Nou niet afhaken meastro en sand...:{
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ga gewoon deranken zoals ik doe ik ben al level 20 en lager met alles. Deranken ownd pas :p
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is hij zelfs wel beter als jullie. Hij is iig een stuk minder arrogant als jullie dat is zeker. Wie komt er nu op een forum een nieuwe account showen......dan ben je zielig hoor zeker nu aangezien alles gecheat is. Get zelf A Life zou ik zeggen....

    12/13 Novembr zal niks worden, watn dan staan de meeste op de GameAwards.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Deranken is nogal sneu. Had dan vantevoren bedacht dat je geen host programma zou gebruiken.

    En jongens waar gaat deze discussie over? Nergens? Allemaal leuk en aardig die nieuwe accounts maar het komt nogal arrogant over om een beetje te gaan patsen met nieuwe accounts. Want ik heb zelf ook een aantal 2 months gehad en er is geen zak aan al kom je tegen echte levels 12.
     
  17. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jij moet gewoon helemaal je mond houden apu. Dat programma gebruik ik al super lang niet meer. En jij denkt ook altijd alles beter te weten nou daar moet je maar eens mee gaan ophouden want je weet niet alles.
     
  18. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoo flipping moment.

    is toch een hele normale post van Apu, zoals bijna al zijn posts ;)
     
  19. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is ook iets wat me heel erg irriteerd aan jouw. dat je denkt alles te weten of beter te weten
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

    zat op eerst pagina hur daar niet van!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina