1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

    rumble pit is leuk :)
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Team Hardcore is leuk :)
     
  3. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    En ga nou niet mijn hielen aflikken want dat is wel heel noob, ga een race game spelen ofzo |:-


    En Blackhawk, ik denk dat wij je graag wel eens willen ownen in een custom, en die mongool die zei dat Maes en Sand nu af zouden haken moet ook een racegame gaan spelen _0/ Als we tegen Blackhawk moeten dan schat ik de score van 50-10 ofzo O-) Ik bedoel, hij suckt in Halo 2, suckt in Halo, suckt in elke degelijke fps en hij suckt in racen :confused: Ga meer race games oefenen ofzo, get a life _0/
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, je krijg inderdaad een leven als je racegames speelt,|:-
    opzich ook wel want is daar gezzeliger dan op halo2 met mensen zoals pox die het ego hebben van alle amerikanen bij elkaar, echt jij bent degene die een leven nodig heeft:{ _0/

    edit: ga een racegame spelen ofzo pox
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is er iets mis met race games?
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dan krijg die een leven en dat wil die niet:9

    srry kon het niet laten, om het nuttig te houden
    yes gister van dutch don elite gewonnen:+
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zat toch ook bij Denjaan en Miep in het team :) waren toch 3de/4de op WCG _O_ wordt leuk pox, sankeeper en meastro tegen jou, miep en denjaan :+ :D wel de uitslag dan posten he
     
  8. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    racegame? Ik ga pgr 3 op de 360 spelen!:) Maar niet voor ik die match heb gezien:) Het moet wel serieus gespeeld worden, van tevoren afspreken wie dr host en wat de regels zijn. En verliezer niet zeuren over evt. host voordeel!!!

    Wordt wel een spannende match denk ik!:) Voorlopig zet ik mijn geld op Blackhawk...
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  9. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    bedoel je nou Sand en Maes tegen mij? Nee sorry, ik speel nogal MET hun he, en Niels, niets tegen race games verder hoor en ik weet ik heb een ego zo groot als alle amerikanen bij elkaar marja ik boost tenminste niet om mijn level 40 te krijgen *kugh* Masterspy helpt je *kugh*.

    Jongens, ga allemaal maar lekker een race game spelen ofzo _0/
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    D4rkf0re zat toch ook bij BLACKHAWK in het team? Ik heb voor de patch nog een tijdje in jullie clan gezeten :)
     
  11. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    ooh dat belooft wat, kwa skill ^.^
     
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar meastro hoe weet je dat ik slecht was in halo1, ik heb dat spel nog nooit gedaan:confused: :+
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    WoW WoW WoW PunT 1 in ben nooit meer op dit forum omdat het niveau steeds lager werd mensen begonnen elkaar aftezeiken en van die partij ben ik niet !! PunT 2 ik zal het nog maar is voor de 2 keer zeggen voor allen mensen ik zal ze niet dom noemen die gewoon niet kunnen nadenken !!!! Ik heb kk me account niet neergezet om te showen alleen maar om te laten zien dat ik goed ben !!!! nee eigelijk niet eigelijk alleen maar zodat mensen die me miss in me list hadden van maestro of mensen waar ik gewoon me kan opschieten maar die ik niet in me list had dat ze me konden add op me nieuwen jaar account marja dommen keus want alleen de dommen (kut zeg ik het toch) zijn overgebleven op dit forum !!!!! PuNt 3 ik heb nooit gezegt dat ik beter ben ik zeg alleen maar dat ik pro ben :p neej maar ik hoorde dat er weer is gezeken werd dus ik keek en daar zag ik echt de domste (kut zeg ik het weer) maar dan ook de domste (3e keer als ik het goed heb) ooit !! dus reageer ik op en dan moet ik mezelf meteen weer gaan bewijzen!!! marja is goed ik doe wel is een custom 4 vs 4 of wat jij wil met swords geen probleem hoor !!!
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    WoW laat me zien dat ik heb gezegt ik heet maestro dat ik jou slecht vind in halo 1 en halo 2 ?
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zeg je de hele tijd World of Warcraft?

    En serieus Pox waarom voel jij je opeens zo goed in halo2...?

    Sorry dat ik het zeg maar je behoort nou eenmaal niet tot de betere in halo2...

    (lees dus niet he dat ik me datzelf wel vind he...:{ )
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  16. Candyman

    Candyman Guest

    haha goed dat je het zegt jensss er zijn hier een paar mensen bij ene btw met WoW bedoel ik meer iets in in de richting van WaaaaaaaaaauW dom dom dom dom
     
  17. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Zeg ik dan dat ik me een van de betere voel? Ik zeg alleen dat ik cheaters rape en BLACKHAWK beter race games kan spelen :) Hou ook van jouw hoor Jenss
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah je moet gewoon niet zo grote praat hebben op 1 of ander forum... En zeggen dat je blackhawk EM en zijn teammate wel ff ownt met 50-10 terwijl dat dan meer door je teammaten zou komen dan door jou..:{
     
  19. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    BOOM HEADSHOT, 1-0 voor Jenss

    BTW Halo is een team-game, geen ffa in een teamslayer game
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
  20. Candyman

    Candyman Guest

    JenSSs PoX is zeer zeker heel goed geworden en hij vloert zeker 80 % van Nederlands en dat zeg ik niet alleen maar omdat ik zijn maat ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina