1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    lol wel 80%... hoe kan je zoiets nou zeggen als je niet eens weet hoeveel nederlanders halo2 spelen en je hun skills ook niet kent?:confused:
     
  2. fetEX

    fetEX Guest

    oke dit weekeind doen we een 2vs2 of 3vs3 wat jij wilt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jepz vet geboost,
    als we het potje daarvoor niet waren gecheat was ik het ook zonder geweest dus.:{
    en dat potje dat masterspy zoveel suicides had zat die ook bij een cheater dus jah
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    een ding :+ WouW
     
  5. fetEX

    fetEX Guest

    als je met masterspy wilden spelen waarom joinend jullie dan niet gewoon samen?
    oohja ...je wilde gewoon winnen doordat masterspy aan het deranken was.
    dus sorry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL er zijn toch vele vormen van cheaten zou je toch moeten weten als PRO_O_ |:- _0/
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    WouW ik probeer daarmee gewoon te zeggen dat die beter is geworden en toch wel boven een groot deel van Nederland uitsteekt ik zeg niet dat die beter is dan allen nederlanders 20 % is nog een redeiljk groot deel omdat ik nou eenmaal wel ong allen nederlanders wel ken en jah turulijk niet allemaal !
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    acension, doos die hebben we gewoon gewonnen, en cheaten is niet modden, ook hostprogramma, weet je wel wat jullie ook hadden gebruikt|:-

    en het was op elongation een standbyer en hoppa op ivory tower nog 1tje
    leuk he:{
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ga nou niet liggen zeiken. Chill mensen ga gewoon spelen of deranken of cheaten. Het is maar wat je leuk vindt

    peace
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    man dan wil ik dat wel eens zien dat newbie pox zo goed is geworden. hahaha
    ik wil dan ook wel eens een mlg game doen met broken, don en ik tegen pox en weet ik wie nog meer
     
  11. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Het was niet aanvallend bedoelt hoor Niels7Killer, meer sarcastisch bedoelt marja. Cya
    Ik zeg zelf niet dat ik 80% van de nederlanders enzo own, je mag zelf kiezen hoe jij mij vindt masterspy maar iig zie ik jouw nooooit positief in customs tegen mij. Zal wel aan jouw liggen dat je niet serieus speelt ofzo maar I dont care,

    Peace ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik in customs ook niet vaak serieus speel that's why meestal kloot ik mah wat. Mah als het gaat om eer en iemand perse willen verslaan dan ga ik er wel goed voor zitten en ga ik mijn best doen
     
  13. fetEX

    fetEX Guest

    ja best leuk...duzz kies jij voor het laagste van het laagste ....ook cheaten...best zielig keuze eigenlijk niels!!
     
  14. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    * sluit vrede met Masterspy NL *
     
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog iets pox ik heb vaak genoeg dat ik bij goede gasten in de game zit en toch bovenaan eindig.
     
  16. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    k sorry

    kunnen we weer vriendjes worden :+
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Nu maar weer ff ontopic: Op halopro staat een nieuwe tactiek voor lockout 8)
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    neej hoor, ik kwam masterspy toevallig tegen, jonge en ga jij niet zo zeuren jij hebt overal je host programma voor gebruikt:+ .
    trouwens ik zeg niet dat jullie slecht zijn ofzo en pox, ik wou gewoon dat niet iedereen daar zometeen 10 pagina's over begint te zeuren dus dan maar zo ( ook al helpt het niet echt he)
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus man jullie lijken wel een stel oude wijven ;) alleen maar dat gezeik op elkaar voor zon spel :D en dat al bijna een jaar na de release :eek: gewoon stoppen met spelen, en elkaar een bos bloemen sturen voor de onaardige opmerkingen die jullie op elkaar geven :'-(

    Stelletje kleine kinderen :+ :p

    en masterspy, waarom speel je nog steeds voor je rank?
     
  20. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Wat is je adres want dan kan ik je een bosje bloemen sturen _O_

    Edit: Doe ik zo weer een beetje aardig tegen iedereen? O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina