Jah, ik vind at een goede AIM gewoon beloond moet worden met een kill. In Halo 1 was het weer TE erg vanwege de Pistol die geen recoil had, veelste sterk was en veelste precies was. In Halo 2 is de BR net ff niet sterk genoeg naar mijn mening. Ik heb heel vaak dat m'n tegenstander nog net ff dekking weet te vinden ookal maak ik konstand hits rond het hoofd. En dan nog iets. Het schild dat je als speler hebt zit in Halo 2 ook anders in elkaar lijkt wel.
Het lijkt soms alsof de eerste helft van het schild als je beschoten word sterker is dan wanneer hij over de helft leeg is. Ik merk dit vaak als ik een kill jat van een ander want dan gaat de tegenstander heel snel neer, of wanneer mijn schild weer oplaad. Als ie op de helft is met opladen kunnen ze met nog makkelijk met een paar schoten killen, maar zodra die over de helft is gaat het ineens niet zo makkelijk meer.
Laatst bewerkt: 4 nov 2005