1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Ga een race game spelen ofzo_0/
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Beter nog, laten we vanaf nu weer on-topic gaan a.u.b!
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zeggen dat ik Halo 2 alleen speel vanwege de Setting, want er zit natuurlijk een puik verhaal in! Natuurlijk ook de graphics en vooral de besturing.
    Halo 2 speelt als geen andere FPS op de consoles maar daar is ook alles mee gezegt. Ik wordt dood moe van LAG en onmogelijke beat-downs.

    Persoonlijk denk ik dat Perfect Dark Zero meer wat voor mij is. Om te beginnen is daar een Head-shot ook metteen dood :d
     
  4. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je niet de enige die er zo over denk, want dat is idd heel erg frustrerend!!!

    Met snipe is dit ook het geval in halo2... en ja niet met elke wapen, maar dat heeft te maken met het b a l a n s die het spel moet hebben;) Maaruh PDZ lijkt mij ook wel een BAAS spel, zou um zker kopen.


    _0/
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark is wel een stukje moeilijker hoor ;) als je het snipen ziet in halo2: je drukt rechter stick in, je zoomed 1x in, druk je nog een keer dan zoomed ie dubbel in ofzo. Maar in perfect dark moet je richten met linker trigger, en hoe harder je hem indrukt hoe dichter hij inzoomed. Aimen in perfect dark is ook wel moeilijker, geen auto-aim enz. Maar de wapens zijn wel realistisch en het is dus niet zo dat je met een klein pistooltje iemand in 3x dood hebt ofzo. Alleen wel beter dat 1 headshot ook echt gelijk fataal is.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Daarnet ff een paar potjes TH gedaan, maar dan merk je toch weer die irritante lag. Je schiet iemand duidelijk door ze hoofd, maar door die lagggg is ie weer niet dood. Al dit soort dingen verzieken het een beetje.
     
  7. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar mis mee dan? Dat het ''moeilijker'' is? En niet makkerlijk te snipen is zoals in halo2?

    Ben wel wat gewend hoor, en moet zggn dat ik beter kon snipen in halo1 dan in 2... Tenminste... auto aim is wel erg makkelijk maar tog


    _0/
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, ik vind at een goede AIM gewoon beloond moet worden met een kill. In Halo 1 was het weer TE erg vanwege de Pistol die geen recoil had, veelste sterk was en veelste precies was. In Halo 2 is de BR net ff niet sterk genoeg naar mijn mening. Ik heb heel vaak dat m'n tegenstander nog net ff dekking weet te vinden ookal maak ik konstand hits rond het hoofd. En dan nog iets. Het schild dat je als speler hebt zit in Halo 2 ook anders in elkaar lijkt wel.
    Het lijkt soms alsof de eerste helft van het schild als je beschoten word sterker is dan wanneer hij over de helft leeg is. Ik merk dit vaak als ik een kill jat van een ander want dan gaat de tegenstander heel snel neer, of wanneer mijn schild weer oplaad. Als ie op de helft is met opladen kunnen ze met nog makkelijk met een paar schoten killen, maar zodra die over de helft is gaat het ineens niet zo makkelijk meer.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  9. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vind dat de pistol van Halo1 precies goed is, dit is echt een wapen waar een goede aim beloont wordt. Dit kan je van een BR niet zeggen, iedereen die in halo1 gemiddeld was met de pistol is goed met de BR. Degenen die goed waren met de pistol in halo1 worden in halo2 (bijna) niet meer onderscheiden van de gemiddelde pistols. :mad:

    De skill in halo2 komt meer aan op goed teamwork, goede beslissingen en veel minder op een goede aim (beatdowns zijn btw wel moeilijk op live bxb en bxr). Het shield is idd ook anders, ze hadden het systeem van halo1 moeten houden (vind ik) omdat de gameplay er beter door wordt. Bijna iedere FPS heeft toch healthpacks :confused: .
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee idd. Snipen in Halo is veels te makkelijk vergeleken met andere games.
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Met de BR schiet je ook gewoon in 4 of 5 schoten :/, het snipen is inderdaad gemakkelijk, iedereen kan het. Het gaat gewoon om de snelheid waarmee je zoomed en schiet. Gewoon de ander voorzijn.
     
  12. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies,daarmee laat je zien wat je kunt. Maar ik ben het er heel erg mee eens dat een headshot in halo1 veel meer verdoening geeft als een headshot in halo2, zeker als hij no scoped is ^^ !
     
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    en als ie op host is ja.....NOT
     
  14. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen het irritante aan het pakken van een Healthpack was dat je een focking felle witte flits in je beeld kreeg8) Daar was ik nooit zo blij mee:9 Whehehe:9

    Snipen offhost in halo1 was echt te BAAS voor woorden. Gewoon iemand op zijn eigen host kapot snipen, dat deed me altijd wel goed:) En natuurlijk zo goed als alleen maar Heado's;)

    Ik speelde zo vroeger ook alleen maar offhost en toen ik dan eindelijk kon hosten d8 ik nu wordt het helemaal te erg. Nou niet dus:D Ik kon nogg beter offhost snipen dan op mijn eigen. Ok naderhand veranderd dat wel en is op eigen host te ziek en te makkelijk. Maartoch, offhost was altijd nog het leukst!

    Kweet niet wat je bedoeld:confused: ......
     
  15. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ehm robo heeft het over unzoomed headshots op halo 1, maar hij vergeet er ff bij te vertellen dat hij altijd HOST is....Ik bedoel het is maar waar je je voldoening vandaan haalt:confused: Kijk als je off host raped dan zeg ik toppie.
    Beetje duideljk zo? (het was dus niet tegen jouw;) )
     
  16. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Is dit niet de Halo 2 Live Experience?

    Ga een race game spelen ofzo _0/


    /Mod Deze reactie slaat ook echt nergens op.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    HOU JE BEK WIJSNEUS


    /Mod Dat kan ook anders.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  18. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Grote mond :eek: Maakt opzich niet uit hoor maar ik denk toch dat je even een race game moet gaan spelen want hier kun je iig niets zinnigs zeggen
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    wat een spel te weeg kan brengen he
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAA nog steeds hetzelfde hiero :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina