1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    *zucht, ik denk dat er net iemand erg geowned is...
    *kuch* sostic *kuch*
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep , altijd hetzelfde hier , talloze verschillende combinaties van grote ego 's en lange tenen en pierenverstand .
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goed even voor de duidelijkheid; We zien helaas dat het te vaak misgaat in de (multiplayer) Halo2 threads. We zijn die flames enzo nu echt een beetje zat.

    Dus nu even een duidelijke mededeling:

    De eerstvolgende die de mist ingaat krijgt direct een ban voor onbepaalde tijd aan zijn broek.

    Ik kan ergens wel begrijpen dat discussies een beetje doorslaan omdat deze game gewoon heel veel en intens wordt gespeeld op Live of XBC. Maar hou de threads aub ook een beetje toegankelijk voor andere members die niet zitten te wachten op dat kansloze gescheld over en weer.

    Dank.
     
  4. Towel

    Towel Guest

    Hmm ik wil niet de wijsneus uithangen, maar dat flamen naar elkaar maakt deze topic juist nog interessant. Wat wil men nou nog over the live experience vertellen:confused: Jongens, wat vinden jullie van multi team? Die plasma pistol is echt goed he. Vooral als je daarna nog een BR hebt, dan kun je na 3x schieten op zn lijf hem al dood hebbe!}:] :p
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap wel wat je bedoelt. En mensen kunnen ook best zeggen dat je iemand gruwelijk hebben gepwnd ofzo.. (8)) maar als het weer uitloopt in schelden dan houd de lol weer ff op.

    We moeten toch ergens een grens trekken, vandaar dat we nu dit hebben gedaan.




    Wijsneus :+
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  6. mars15

    mars15 Guest

    Spelen jullie echt elke dag halo 2 ? en niks anders dan halo 2 ?
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet de hele dag... Halo 2 vind ik zelf echt (voor mij) de beste FPS.
    Als ik dan game (wat de laatste tijd niet lang is van wege school) dan speel ik halo 2 ja:)
     
  8. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Ik speel alleen maar Halo 2 omdat ik geen leven heb :+ :eek:
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel weinig op m'n xbox de laatste tijd, omdat ik de pc interessanter/leuker vind. Als ik Xbox, speel ik Halo 2 maar dat is meestal als ik computer aan 't virusscannen/converteren is :+.
     
  10. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Halo 2 is de reden waarom ik live speel, kijk maar eens in je vriendenlijst als je online komt en dan kom je erachter dat er meerdere dezelfde mening delen. online in halo2 online in halo2 online in halo2, soms een afdwaler zoals pgr2, far cry, rainbow six e.d o en natuurlijk phantasy star online ( heh materspy ;) )
     
  11. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb men xbox gekocht voor halo1 alleen, voor de rest heb ik er eigenlijk niks anders op gespeeld. daarna halo2 maar dat blijkt toch tegen te vallen ivm halo1, de spellen die ik heb zijn halo1 en 2 :)
     
  12. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Servantes
    Ja tuurlijk heb jij al1 maar mensen in je friendlist die halo 2 spelen...
    Ji speelt nml ook alleen maar halo 2.
    Kijk als jij een splintercell freak was dan had jij echt alleen maar mensen in je lijst die splintercell spelen. Maar of course wordt halo 2 nog steeds het meeste gespeeld:p
    Ik wilde alleen ff zeggen dat die friedlist ook anders kan zijn.
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jah phantasy star online ownd:p
     
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Het enige wat ik PlaY naast Halo 2 zijn vrouwen.
     
  15. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeggen ze allemaal:9
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    De enige redend at ik Halo 2 speel is vanwege de controlls. Die zijn ongeevenaard maar verder vind ik Halo 2 een kut spel. Als games als Ghost Recon of Rainbow Six etc. nou zo'n besturing zouden hebben was ik allang gestopt. Far Cry doet dat eigenlijk al maar die heb ik niet want ik wil een Xbox 360 kopen...
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Halo heeft die controls omdat het een Arcade shooter is. RB6 en GR zijn dat niet en daar zit ook veel minder snelheid in.

    Wat een kwats zeg. Meeste friends heb je gemaakt in Halo 2, daarom is het geen wonder dat de meeste dat ook spelen.....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2005
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is onzin. op de PC zijn de default controlls van bijvoorbeeld Unreal en Raibow Six bijna hetzelfde en toch is de gameplay anders.

    Halo speelt egwoon heerlijk weg maar heeft een hoop missers.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij baseer jij dit op niks. Werd gewoon gek dat iedereen rechtertje ging spelen dus deed k even mee _0/

    Ik speel al 2 maanden geen halo2 meer, heb me xbox sindsdien nauwelijks aangeraakt, ik had nog een tijdje far cry gespeeld maar dat spel was zo makkelijk online dat het gewoon saai werd. Snel mee gestopt dus.
     
  20. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    Dat spel is alleen voor grote mensen, je mag dus niet meedoen |:- ( dat rechtertje spelen dan he )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina