1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Op MLG toernooien wordt 2vs2 niet eens gespeeld, er was alleen een online league waarin je idd geen zwaard mocht gebruiken. Bij WCG settings mag het weer wel. Door al die verschillen weten sommige mensen misschien wel niet welke regels bij welke settings horen. Daarom moet je dat altijd VOOR de game begint melden (lijkt me niet zoveel moeite). Als je dat niet gedaan hebt moet je ook niet gaan zeiken.:{

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee en achteraf zeggen dat ze n00bies zijn terwijl je op je eigen host speelt. Sorry als je dat zegt ben jij de grootste n00b, want iedereen weet dat Halo om hostvoordeel gaat....

3. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
  4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het puur over "rondkijken" verder klopt het wat je zegt, maar ik zou willen dat het "rondkijken" en dus "aimen" net zo makkelijk zou verlopen in andere shooters zoals in Halo.

5. SicK PoX

SicK PoX Guest

Op nederlandse host heeft dat niet zoveel verschil opzich maar als je op amerikaanse host gaat spelen dan vind ik dat je wel mag klagen ja :) Overigens vroegen hun om een 2 vs 2 MLG dus ik had wel verwacht dat ze wisten van de MLG regels oftewel geen zwaard :{

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is MLG juist wel met zwaard en VGL niet, kan aan mij liggen hoor maar ik liet hem sowieso nooit liggen ^^

7. Towel

Towel Guest

Dankje dankje, Wolfenstein is gestopt met spelen wegens zijn sociale leven etc. Hij deed het ook erg veel voordat ie stopte, is wel erg jammer...

8. Towel

Towel Guest

Volgens mij juist in 4vs4 mlg geen zwaard en vlg wel. In een filmpje van SV tegen andere in VLg gebruikte ze zwaard. 2vs2 is volgens mij altijd zwaard.

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik in men vorige post schreef kan je nakijken, alleen in de ONLINE league (weet niet eens of die nog wel bestaat) wordt 2vs2 gespeeld en daar is geen zwaard toegestaan. Tot nu toe is er voor halo2 geen 2vs2 geweest op de toernooien van MLG.

4vs4 MLG is uiteraard wel met zwaard, VGL weet ik niet.

10. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat moet je gewoon afspreken op xboxlive. Staat nix vast! En idd er is alleen MLG 4 vs 4 en dat is gewoon met zwaard. Aangezien jij het over MLG heb ook al is het 2 vs 2 mag je gewoon zwaard gebruiken, tenzij anders aangegeven VAN TE VOREN! lol Ik herhaal eigenlijk alleen maar Esco maar volgensmij dringt het niet echt door:9

Salut_0/

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol ff tussendoor filmpje van gisteren met aantal mensen in lobby

lol @ handewasser_O_

/Mod het is niet de bedoeling om iemand hier belachelijk te gaan maken.

- Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ gaat dus over hoe het is om op xbox live te zijn :+ en wat de sfeer in halo2 is

13. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    vett grappig !

14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Te triest :{

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2005
  15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien beetje triest maar wel lollig :D meer dat handewasser iemand probeert te dissen alleen dat hij dat 10x zo hard terug wordt gedist :eek: :p

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn klinkt net als een wijf. Als die gasten in mijn lobby zit boot ik ze of ga zelf weg. Te verschrikkelijk die babies....

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe hij werd uiteindelijk ook geboot;)

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, wat een kut stem heeft dat gassie ;) :9

EDIT: Wahahha, wat een filmpje xP

Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Sjonge jonge wat een triest gelul. Dat kind is nog hardstikke jong, kan die zelf toch geen fuck aan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina