[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jah weetk k heb ze al trug :)

    gelukkig ben k ergens goed in he Apu 8)
     
  2. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een online toernooi waar je voor moet betalen?? Denk niet dat er veel mee gaan doen. Al zouden ze ergens een lan organiseren zou ik zeker komen en berijd zijn er flink geld voor neer te tellen..
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig wel ja. Want van die PM's op XBW snap je ook niet veel. Kijk rechtsboven, daar zie je prive-berichten. Klik erop en je ziet een message van mij. En als je het nog niet snapt: Kom op msn!!!!
     
  4. Champion

    Champion Guest

    ik ken al 2 teams die er flink voor aan het trainen zijn, buitenlandse teams dat wel. Team europe bestaat volgens mij niet meer, dus hoeven we daar niet bang voor te zijn :+
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    noem name als je denkt aan te valle;)

    of zijn er et teveel :{ (zal best zijn :mad: )
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  6. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    we wachten nogsteeds...
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHA ik ben zojuist geraped door (2 wannaby marokanen) http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=346495250&player=I MaeStrO I
    Destroy en ik zaten zo fucking te kutten he :p allemaal in de lucht te schieten en die wannaby marokanen dachten ecth dat we altijd zo speelden, dat we allen cheats gebruiken ;). Destroy en ik met een nep accent, (marrokaans) omdat hun heletijd Deeestroy zeiden. Toen ze ons verslagen zeiden ze dat destroy dikke marokaan was??? haha wtf. Ze vonden echt dat ze ons hard hadden geraped en die gasten voelden zich echt zo goed haha ze vonden dat ik me level 40 had verdiend met allemaal programmas en cheats :p dat dus niet waar is, gewoon joinen voor de mensen die het niet weten mare ecth nog nooit zo lol gehad... dat die gasten daar zo diep op in kunnen gaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend...
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet je voor elke verloren game een smoesje hier op het forum posten? Ben je bang dat wij erachter komen dus vertel je het ons maar in eigen persoon. Tsss begint steeds zieliger te worden. Alsof Destroy 24 kills maakt door in de lucht te schieten. Iedereen verliest wel eens, leer er meer leven.....
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    haha had ze niet allemaal op een rij meer toen ik hem posten was beetjuh onodig marja ik wouw even de grappigste game ooit met jullie delen ik heb me echt kapot gelachen om hoe die gasten reageerde net ze als gforce die echt denkt dat ik altijd bij 2vs2 1000 kogels afvuur, jongen zoiets lukt je net op een FFA match mongogel.
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Hey ene GForece waar zou een Halo 2 live <--- experience deel 5 ondertussen al gemaakt voor zijn. Volgens mij om te praten over halo 2 ... en de experience die je op doet te delen met anderen mensen. Ik denk ik zeg het maar even want sommigen mensen .. kugh kugh gfore zijn echt fucking dom!!!

    /Mod Ook jij mag ff wat anders gaan doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  13. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel je kan 2x zijn naam nog geen eens typen en dan zeg jij dat hij dom is.
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    NOG MEER LOL :D :+
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

    dislectie ;) je vergeet erbij te zeggen dat ik hem de eerste keer goed had.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  17. Towel

    Towel Guest

    HAHAHA*) ,
    het word met de dag grappiger hier op het forum, maar Giefors, als je kijkt naar de namen hoef je niet te denken dat hun 2 serieus speelde. Maar Maestro, waarom doe je tegen die drollen niet ff serieus, die meende zich op live zoooo serieus met hun lvl:confused: "Wola Towel ik heb maar 200 potjes nodig voor mn lvl jij 700" Zegt hij met zn 2de account:{
     
  18. SicK PoX

    SicK PoX Guest

    lalala gistere in een lobby met destroy en zaleth ( solarfall ) en maestro, ik ging effe wat eten halen en die gasten launchen een teamslayer game, maestro was al gevlucht, hun geven niets om hun level maar ik wel, had een mooie win ratio ;) Ik kom terug en zit ik BIJNA in een match. Ik snel cancellen marja ze hadden er al 1 gespeelt. Bedankt Destroy en Zaleth voor het verneuken van mijn win ratio ;) 50-0 verloren
     
  19. DonScorpion

    DonScorpion Guest

  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaaaaaah mogen jullie nou ff nix zggn.. Dan moet je maaar ff tegen de |:- praten:)


    Maaruh ff wat anders, het valt me wel op dat er echt WEINIG mensen online zijn! Soms zelfs lastig om een normale game te vinden. Zowel voor matchmaking als voor een custom. Btje jmmr weer...


    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina