1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Halo 2 is aan het sterven. Zeker nu de XBox360 met PDZ komt. Denk dat na 2 december het helemaal stil zal zijn...

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je wel niet 's ochtends willen spelen als iedereen naar t werk is of op school.. En in Amerika is het nu 's nachts

3. Zidaan

Zidaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou ook zo dat de ranks binnenkort weer omlaag gaan..?

4. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd gisteren zo keihard gecheat op Relic. Zwaar irritant. Het waren nog NL-ers ook, waarschijnlijk met een trialkaartje. Ze hadden waarschijnlijk de avond van hun leven. Het kwam erop neer dat ik geen enkele keer kon respawnen. Vanaf de start werd ik gekilled, totdat ze 3-0 hadden gescoord met CTF. Blijkbaar waren de spawnpoints hetzelfde, iedereen ging eraan omdat er een ghost standaard op dezelfde plek zat te schieten. Daarnaast zaten ze allemaal granates te gooien op de spawnplek, en zat er ook nog een sniper! Een gast had aan het einde 84 kills (die dweep met die sniper?) en eentje had er 49 (die op die ghost).

Nogmaals, het waren Nederlanders, dat is imo nogal suf.

Jammer dat dit nog steeds voorkomt!

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Was zeker Airwave NL. Dat is inderdaad een triest Nederlands gastje dat cheat.

p.s.: :p.

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sry DikkieD

K heb geen leven en heb gister eindelijk mn 49 gehaalt :9
    maar apu was er ook bij :+ was wel dikke RAPE met Igor en Skills }:] he apu;)

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het was niet Airwave NL. Ik zie ook geen noodzaak om namen te noemen. Neemt niet weg dat het jammer blijft. Het gaat cheaters helaas niet om de winsten die men op deze wijze bij elkaar sprokkelt, maar meer om de rest dwars te zitten.... :mad:

:D

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, wees er heel erg trots op_O_

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tuurlijk is het wel een noodzaak om de namen van die naaps te verspreiden.

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh die gozers, aljo is geloof ik broertje van major mark NL, ook zo'n cheater en die wil je n ballon speelde toch wel eens met laineman? ook zo'n cheater, bah.
    eigenlijk zijn er ook teveel nederlandse cheaters, dacht dat we eigenlijk wel sportief genoeg daarvoor waren.

en blackhawk... neem niet te serieus op wat apu zegt .. airwave pakt hem toch altijd terug met een paar betray's met major:+

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, daar zie ik inderdaad twee namen terugkomen die ik gisteren in mijn tegenstander-lijstje zag staan ja. Maargoed, dat kunnen jullie net zo goed zijn onder een trialaccount, dus verder schieten we er geen zak mee op!

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man maar dit level ziet er niet cool uit man. Ik wil level 50!!! Wanneer gaan we weer gezellig modden, standbyen en b00ten???

13. Tig3rclaw

Tig3rclaw d0delijke klauw

Leuk Bevonden:
    0
    pas als die airwave met ze dikke reet van me i-
    net kabel af gaat ;) :p

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ben k ook O-)

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel opmerkelijk was is dat ik in 2 verloren potjes (dit eerder genoemde cheatpotje, en een btb waar ik als enige overbleef) van mid-24 naar laag-23 ging...niet dat die lvl's me veel interesseren, maar het is wel opmerkelijk...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd een dubbele straf.

17. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar dan kan elke account wel een 2 month trial zijn van iemand anders, :{ :+

oh soms klopt er echt geen hol van die level's je wint er 2 verliest er 1 en je bent ook nog omlaag gegaan ook|:-

18. Towel

Towel Guest

Leuk zeg, ik kende deze gasjes helemaal niet. Wat zijn er dan ook eigenlijk veel cheaters in nederland:) Major Mark, klinkt als een blond jongetje met een brilletje. Zn zusje speelt op de gamecube langs hem terwijl hun moeder roept omdat de aardappeltjes klaar zijn.8)

Enne niels, laineman is geen cheater|:-

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet|:-

goh hij heeft ons toch echt gestandbyed , zo'n gozer ( geen nederlanders ) gaven hem host, en hij zorgde ervoor dat ik rode connectie had samen met nog 2 en hun hele team gewoon groen... en dan nog bijna verliezen ook|:-

20. Towel

Towel Guest

Hmm misschien heeft ie gewoon een slechte host en was het niet opzettelijk. Als die gast die hem host geeft geen nederlander is dat moet hij vooral lag hebben. Maar standyen dat jji blauw scherm heeft en dat je word genakt? Lijkt me sterk, of we hebben andere lainemannen in onze hoofd:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina