1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij speelde met amerikanen, ik met een canadees een engels iemand en een nederlander, die amerikanen in zijn team gaven hem host ( beetje dom van die gozers om te zeggen dat je host hebt gekregen|:- ) toen had iedereen in zijn team een groene connectie ( 1 balk misste ) en wij hadden helemaal rood en 2 gele, dus dan lijkt het me sterk dat die amerikanen wel goede host hebben en wij niet|:-

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Guess who's back :cool:

Oh and for the record. Laineman cheat niet

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net zoals dat igor, mr skillz, major mark, klootje enz enz..niet cheaten:confused:

hij heeft ons gewoon gecheat.. vraag het aan punkz nasty, nemomemeliorest of inspired2kill, _0/
    En hij was zonder andere nederlanders.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=336076262&player=Niels7killer dit was de game

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dikkie, ben je vanaaf online. Wordt weer is tijd voor een knalfuif.

5. Towel

Towel Guest

Duude, silencer is engels, en rage is sick ook, die ander mischien amerikaans. Laineman zal wel host geven aan Silencer, die heeft een host waar je u tegen zegt. Echt heeeele lag:{

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOW dat insert name is SicK is nou toch wel vaak genoeg gejat van SiN is SicK. Ik kom ze steeds vaker tegen.

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken die gozers verder niet, maar die chaotic hippo is amerikaans dus vandaar.. maar laineman had host.. die gozers zij dat tegen laineman en hij was als 1e in de game, en dan nog speelt die met cheaters en dat vind ik eigenlijk ook best wel dom en ook cheaten.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfffffff....... vandaag alleen maar gecheat/lag. Alleen custum is nog wel leuk maar begin me toch echt zwaar te ergeren aan Halo

Hopen dat er op de 360 een stuk minder cheaters/laggers rondlopen anders hou ik er vroeg of laat me op.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er worden spellen via servers gespeeld. Ik weet dat PDX dat iig heeft. Als je kijkt bij Black Hawk Down zie je geen cheaters en ook bijna geen lag. Puur het voordeel van servers. Als Bungie daar nu eens wat geld in steekt zou het wat kunnen worden met Halo 3 anders is Halo 3 nu al verslagen....

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Bij een volgende deel moeten ze ervan geleerd hebben

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Als je halo 2 speelt, moet je eigenlijk wel host geven, anders heb je facking veel lag.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Valt opzich ook wel mee hoor.

13. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er om of je wil winnen of gewoon voor de lol speelt :)

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik heb alleen geen lol, als ik met zo kneiter veel lag speel dat ik amper kan lopen, of als ik zo giga hard gecheat wordt, maar dat zal wel aan mij liggen:+

ps. Ik doe niet aan die host prog. shit ik vind het alleen wel jammer dat je het eigenlijk wel nodig hebt|:-

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm weet je waar ik me wel aan erger qua host dan.. Als ik rumble pit speel he.. krijg ik serieus 1 op de 10 potjes host.. Terwijl al die andere potjes ik gewoon veel lag heb dat ik echt geen mooie kills (voor montage;) ) kan maken:'-(

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd gewoon servers, lost meteen de problemen op!

17. Towel

Towel Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2005
  18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Op jullie host ja :'-( :{

19. Towel

Towel Guest

Onze host was heel goed, ook voor de amerikanen. Alleen wij hadden de BR toren heel goed gecoverd. Ik heb het filmpje nog hoe we speelde, was gewoon elite. Als je wil kan k versnelde versie uppen, is het kijken waard:) ...

Xposed Princess is ook super goed man! Moest er gister tegen spelen, ik vond het wel de moeite om op te nemen hoe goed ze is. Kijk hieronder naar een rape filmpje van haar _O_

www.planet.nl/~3ms/Xposed.avi

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Je host kan nog zo goed zijn, maar als Amerikanen daarop spelen is het voor hun ook gewoon kut, want ik heb op connect Amerikanen gezien met upload van 1 mbit die op een server met 2 mbit speelden, en hun ping was nog steeds rond de 160, dus maakt verder niet uit. Maar hun hadden sowieso delay, en dus een groot nadeel...._0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina