1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    klopt

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wooooow dat is echt het mooiste filmpje die ik ooit heb gezien _O_ briljant gewoon dat mooie blauwe scherm _O_ en het is een goede omschrijving van hoe leuk halo2 op xbox live wel niet kan zijn!

3. Towel

Towel Guest

Idd:D Dat dat meisje niet gewoon liever met vriendinnen gaat shoppen en msnen wat 98% van de meisjes doen. Neej zij gaat cheaten:confused:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cheaten is nog niet zo belachelijk als MSN.

5. Towel

Towel Guest

Neej niet echt mee eens hoor, je kunt ping bij XBC hier niet bij betrekken. Ik weet gewoon uit ervaring dat amerikanen echt prima op nl host kunnen knallen. Ik verlies vaak zat 1vs1 battles omdat de ander net 4x raak knalt en k heb gemist. Alleen als ze achter staan in de game zeggen ze foreign host etc:+

6. Towel

Towel Guest

:{

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je ping er niet bij betrekken:confused: :confused: , snap jij iets van hoe online gamen in zijn werk zit:confused: Je ping geeft aan hoe goed de verbinding is (even heel eenvoudig) en misschien omdat jij geen ping ziet op live wil dat niet zeggen dat die er niet is|:- En al kijk je naar connect waar de pings wel geshowed worden, en waar de connectie standaard stukken beter is dan op live:+ kan je die ping juist heel goed erbij betrekken en als daar een Amerikaan op zo'n mega host nog steeds een hoge ping heeft, kan je er met 400% vanuit gaan dat dat op live ook zo is en dat het daar met 200% zekerheid nog erger is ook omdat live meer code bevat enzo:9 Dus ik vind het leuk voor dat je hebt gewonnen maar ga niet lopen zeggen dat hun super chill konden spelen, want dat is gewoon niet zo!}:] :+

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens hoe kan JIJ nou gewoon uit ERVARING weten dat AMERIKANEN echt PRIMA op NL host kunnen knallen|:-

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Towel houd nu je mond gewoon eens. Amerikanen zullen misschien redelijk op jou server kunnen spelen maar dan nog hebben ze delay. Die in BR duels helemaal fataal kan zijn. Zeker over de map heen(host). Dus houd nu eens op met die bullshit over dat Amerikanen goed op jou server kunnen spelen en blij zijn dat jij de host jat zodat hun op een zogenaamd goede host kunnen spelen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd als de delay al 300ms is bijvoorbeeld scheelt je dat 1 shot met de BR wat betekend dat je verliest.

11. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet helemaal eens over die Amerikanen. Er zit wel een kern van waarheid in maar toch.. Dat die Amerikanen een slechte ping hebben op ''onze goeie europese'' (Upload 512+) host weten we allemaal. Maar nu komt het, ik beweer dat als de Host zowel Amerikaan als European precies dezelfde Upload hebben dat die Amerikan makkelijker kunnen battle en minder lag hebben dan wij op hun host.
    Ik weet niet wat jullie denken, maar ik ben hier wel overtuigd van.

Peace nigga's_0/

12. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Oja? Heb je weleens op een Amerikaanse host gespeelt dan? :confused: . O, dat was best wel onspeelbaar of niet? Ja dat dacht ik al, nou voor hun is dat precies hetzelfde omgekeerd. Ookal is het een verbinding met 100000000000002420420 mb upload, het gaat om de afstand USA-NL. Ook de geniale xboxlive engine is nog niet in staat om dit probleem op te lossen.

13. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, die post was zeker voor de hard horende mensen onder ons:D Whehe!

;) _0/

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is nog steeds het beste middel om sommige hardhorende mensen te overtuigen ;)

15. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    True True!

Maar wat vind je van wat ik gezegt heb?

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er geen verschil zit in de speelbaarheid voor USA op NL host en vica versa. Waar zou dat verschil vandaan moeten komen dan? Hebben wij betere kabels ofzo, denk van niet.

Wat wel een verschil kan maken is spelen op een host in New York (op xbc kan je hier nog een ping onder de 100 halen met een goeie verbinding) of een host in L.A. Er zitten wel speelbare USA host's tussen maar jammergenoeg niet genoeg om de games nog een beetje eerlijk te houden. _0/

17. Towel

Towel Guest

Jongens jongens, wat een opschudding. Ik weet heel goed was ping inhoud escobar, maar ik blijf gewoon van mening dan amerikanen goed op nl host kunnen spelen. En het is neit MIJN host, wat mensen heir denken, k heb kut host, maar van andere nl (1mbit up). En als ik in medium range in battle ben kan hij mij keurig met 4x schieten neer hebben.

Dat nl-->us kutter gaat kan je misschien ook verwijten aan die gastjes die misbruik maken en extra lag geven.

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Speel Command & Conquer : Generals online!!

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn ping naar de xbox live centrale is 200+.....=\

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het klinkt toch gek maar toch is het vaak wel zo dat amerikanen toch wel redelijk over de map kunnen schieten op onze host en wij dus egt gewoon zwaar moeite hebben met dat bij hun te doen, ik weet het ook niet, maar uit ervaring heb ik het wel gemerkt.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina