1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  3. Towel

Towel Guest

Ohja klopt, moet ik even zoeken. Maar ik kan je vertellen dat ik alleen maar blauw zag:)

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe, jah das echt kenker lauw als dat ook is is een keer in een montage gedaan wordt... Kijk de andere sticken kennen we wel, maar hoe ziet er dan uit?.. Jou zou eigenlijk een game samen moeten opnemen en die dingen in elkaar voegen van gooien en hoe het eruitzag dat ie eraan kwam;) Das pas prof!

_0/

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik doe ook beetje halo1 split screen erin dus dan doe k de andere helft er ook wel in;) Vooral als die gozer net spawnd voor me neus en k hem ff no scope ziet er wel vet uit op dat scherm van hem:+ :p

Jammer toch dat ik geen halo1 op connect kan opnemen:'-( :{

6. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die kill is echter dat jij al ziet waar ie gaat spawnen enzo en misschien tegen player 2 gezegt heb wat ie moet doen, en is het een giga noob.... Zou het er dus niet in doen, het laat dan niet egt skill meer zien snappie*)

7. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Om ook op te nemen zou je het formaat kunnen veranderen, tenminste ik kon eerst alleen halo1 en geen halo2 opnemen, omdat halo type PAL N ofzo ie en halo2 PAL M... (dit waren voorbeelden, weet tniet meer precies wat, wat was). Hier zou het aan kunnen liggen en misshcien kan je dan wel opnemen:D

8. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rippon heeft in 1 van z'n montages een stukje dat je de sticks ook van de tegenstander zn beeld ziet (ja fullscreen :+ ).

Best wel grappig. 8)

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    OMFG waar zioe je me voor aan man:{ een montage stagen denk ut ook|:- En ik zal zometeen die spawnkill wel laten zien dan zie je wel dat hij echt voor mij spawnde:{

Ik speelde halo1 tegen jilless btw dus dat is niet een noob ofzo..

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Formaat heb ik al beetje verandert heb het onderste gedeelte weggehaalt, beeld ietsjes groter gemaakt en het in het midden gezet...
    Dat jij niet in halo2 kan opnemen kan wel te maken hebben dat je bij de instellingen van je xbox PAL 60 hebt, en tenminste ik kan dan niet opnemen... Misshcien dat als je het op PAL 50 zet wel kan opnemen...

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jillesss geeen noob ROFL :D maar dat halo1 stukje is wel vet opzich maar of het nou echt een speler van klasse was ;)

12. Towel

Towel Guest

Dscaler nemen om te recorden, kun je makkelijk tussen pal_N en pal60 switchen mocht het nodig zijn:)

13. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat ook niet, ik vind die kills altijd minder leuk, omdat je toch altijd een beejte twijfel eraan overhoudt, ik denk dat meer mensen dat wel hebben. Dit leidt er bij mij toe dat ik de montage in het geheel vaak minder vet vind, en dat ik jammer, want je wil toch een zo vet mogelijke montage maken. Hetzelfde heb ik met shots uit MM, kan namelijk ook teamtraining zijn... Snappie, het was opbouwende kritiek.

Verder ik kan wel halo1 en 2 opnemen moest alleen die setting veranderen van het filmen, ik gaf daarom als tip dat jij misschien om dezelfde reden connect niet kon opnemen en dat het kon proberen....

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah ik laat altijd alleen maar de stukken zien dat ik own he;) Hij won 1 potje en ik de 3 andere maar met standen van 25-20 enz..

15. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Gimme the god damn link niggaaaaa*)

_O_

Peace_0/

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oke.. maarja ik kan niet opnemen op connect omdat me Pa geen xconnect op zijn PC wil hebben staan:{
    Maarja over die montages.. ik vind no scopes games bijvoorbeeld nep geworden.. Ik heb nu voor 2de montage 1 stukje uit een no scope game gedaan maar dat was tenminste tegen goede lui (masterspy, blackdragon en dutch don elite..) Verder zie je bij veel halo1 montage oneindige granaten aanstaat, zelfs rippon heeft dat erin..
    Daarom maak ik ook meer montages voor de lol en niet om de beste montage te maken, want dat lukt me toch niet:+ 8)

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    scheit post die shit gwoon O-)

@ jensss: post ook maar wat random ownage deze threat is tog dood

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Head to Head en Major Clanmatch gaan binnenkort weg.

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    klopt, en minor word veranderd dat je nog met een party van 5 kan spelen.

Dan maar ff patsen haha:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=353301008&player=Sostic

Die canadezen gaven toe dat ze nog nooit zo hard waren geklaard. Weet niet van wie de host was maar de teamwork was best goed, we hadden gelijk map control met wapens. Ze hadden geen kans :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina