1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    K, als jullie willen lachen komt hier mijn kop: http://img375.imageshack.us/img375/6059/lars10eb.jpg

Vind het daarnaast wel krom hoor, die haskabab heeft een tering grote bek en als je hem zo ziet is die waarschijnlijk in het echt nog te bang om zn eigen kont af te vegen :+

2. Candyman

Candyman Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2005
  3. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt echt humor. |:-

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook al zou dat zo zijn, wat dan nog? Mensen achter een console/computer doen zich vaak wel iets anders voor dan dat ze zijn. Daarom zijn ze nog niet minder. En je moet voor de grap is ook is naar de leeftijd kijken van die mensen die te blij doen. Zal vaak niet boven de 16 uitkomen hoor. Maargoed...

End of discussion..

_0/

5. Towel

Towel Guest

misschien een leuk idee om en topic hiervoor aan te maken, lijkt me wel grappig. Zie je gelijk met wie je lult op xbl:D

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2005
  6. Candyman

Candyman Guest

Ik zeg je dit je schrikt je kapot ;) lopen wat mannetjes tussen.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ok einde discussie, maar dan wil ik nog 1 ding zeggen. Al zijn veel van die koters nog zo jong, dat is toch geen excuus dat ze anderen mogen afzeiken? Helemaal niet als het die kinderen zijn die op school doodgepest worden en dan opeens de stoere jongen zijn als ze op live zitten... Ik bedoel komop man!

8. Champion

Champion Guest

als iedereen nou zijn bek houdt, neem een voorbeeld aan mij :D

9. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het ook niet zien als een excuus. Het is gewoon een feit dat als je een jonge leeftijd heb een ander soort gedrag vertoond. En dat gebeurt in dit geval dan bij die gast waar jullie het over hebben blijkbaar..

JUIST die mensen die gepest worden op school zullen het eerder doen, manier van afreageren en ze willen het gevoel krijgen dat hun nou is boven je staan inplaats van andersom (hoe het op school gaat..). Xbox-live is dan een ''makkelijk uitkomst'' om stoer te doen, want hierbij gaat het niet om hoe je eruit ziet. Enige waar je op richt is zijn stem en zijn manier van praten. Weetje wel hoeveel mensen een ''nerd'' zijn waarvan je het niet weet terwijl je het op Xbox-life een lauwe gast vindt. Al zou je hem in echt zien en het blijkt een nerd te zijn veranderd heel je gedachte over die persoon.

Ik heb ook altijd zoiets van waarom ga je met die gast spelen als je ie je constant uitscheld en stoer doet terwijl je dat niet aanstaat? Maar ga zeker NIET achter iemand zijn rug om een foto neerzetten hoe lelijk ie wel niet is en wat een flikker hij wel niet is. Dat vind ik nog kanslozer!

Kijk ik heb ook veel botsingen met mensen omdat ik een grote bek heb en veel mensen uitscheld. Ik zeg ook gelijk wat ik denk op dat moment! Alleen die mensen die mij ''echt'' kennen weten dat ik er verder nix mee bedoel maar het is een manier van uiten die ik doe en niet iedereen aanstaat. Maar als ik dan een foto van mezelf hier neer zou zetten (als je er behoefte aan heb wil ik er best 1 neerzetten) en jullie vinden dat ik er fock op uit ziet, gaan jullie me dan ook ineens zwart maken? Dat gaat toch nergens over...

peace_0/

10. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kan niet voor jezelf opkomen:9 ? En heb je nooit een eigen mening;) ?
    Ik trek liever me bek open:p Whehe!

Salut _0/

The Champ is here!! The Champ is here!!:9 Hij blijft baas champ je montage! Whaah!:) :D

11. Towel

Towel Guest

Laat zien man! Niet te snel, we kijken mee!8)

12. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    LoL

http://www.gamertagpics.com/users/d/Du/Dutch_DON_Elite/

Ja ok, ksnap wat je bedoeld Sir Ice, maar dat ventje kwam mij zo even de strot uit telkens als ik hem tegenkwam op live. Khad het eigenlijk gewoon links moeten laten liggen, maarja toen zag ik opeens die foto en ik dacht: "Dat is nu precies zo'n typisch vervelend ventje zonder vrienden die andere mensen gaat afzeiken op live". Dus pak ik hem ff terug op deze manier. Wie de bal kaatst.............

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mja Alex ik begrijp het wel, maar toch. Die gast is kansloos. Mogen wij ook een beetje lol hebben :9

K zal me excuses aanbieden als k meer zie, kijken of die dan ook een kusje terug geeft :cool:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ehm Sir IcE2k6;

Best dat je het voor iemand opneemt hoor, maar dat kun je ook op een normale manier doen. Let een beetje op je taal aub.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet hij toch ook? Of gebruikt hij agressieve woorden waar ik nog nooit van gehoord heb?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat het hier om gaat ;)

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  17. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe... Ja zo ben ik nou eenmaal met die woorden:D Maar ik zal er rekening mee proberen te houden;) .

_0/

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Al zou er niet gecheat worden he, en als er geen host voordeel was he, dan zou ik een veel gelukkiger mens zijn. En dan werk ik me de tering in om lvl 33 te worden, wordt ik 4x gestandby't plus dat Totall Ownage NL Dikke overhost had. Toen was ik van 33 naar 31 gedropt, die gierig.

19. Candyman

Candyman Guest

Ik moet mezelf ook altijd huilend inslapen doordat ik word gecheat.
    Hey Sir Ice jij moet zeker psycholoog worden hey damn.

20. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat dat op als een compliment _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina