1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  2. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Shinato niet in het verkeerde daglicht zetten. Hij heeft ten eerste geen host programma, je moet geluk hebben als ie het uberhaupt al is van gehoord heeft. Hij komt van Xbc en weet nog maar net hoe live werkt (bijwijze van spreken;) ).

    En over die games.. We kregen 4 games tegen jullie waarvan alleen de eerste op onze host was. De rest was niet op onze host hoor, ik weet niet waar je dat vandaan had. Eerst zggn jullie dat kazza host had (grootste onzin want hij had meeste lag van ons allen omdat ie niet een Nederlander is) en daarna had ineens Shinato elke keer host. Nou ff niet hoor, het was 3 keer 1 van jullie. Weet het 100% zker.

    Wil niet veel zggn hoor maar wij moesten jullie elke keer joinen in matchmaking.Geen 1 keer hebben jullie ons gejoined. En aangezien je met hostprogramma je moet w8ten tot iemand je game joinen;) .

    Wie gebruikt wat dan?!!?:9 Ik heb zó mijn vermoeden!


    _0/
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ehmm... Shinato heeft wel hostprog :cool:
    En de host van shinato en ghost mogen er gewoon zijn hoor, snap dat gezeik niet.
     
  4. Towel

    Towel Guest

  5. Towel

    Towel Guest

    Dude candyboi en ik rape:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2005
  6. Towel

    Towel Guest

    Hmm, noobies, shinato heeft geen host program en zn host is meesterlijk. Dus geen koek praten dat hij kuthost heeft etc.:)
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm in MM heb je nooit een heel goede host. Er gebeurt altijd bullshit. En gister gebeurde er ook genoeg bullshit op shinato zijn host. Bijvoorbeeld dat hij gewoon door rockets heen kon rennen. Maar goed ik klaag niet snel. Jullie hebben gewoon goed gespeeld. Ik speel halo 2 voor de fun meer niet.
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Hmm, ja die kleine dingetjes als rocket erdoor heen, overcharges, beatdowns door iemand heen etc zijn gewoon fouten van halo wat erg frustrerend is. Een goede host vind ik een host waar je lekker met BR van afstand kan schieten. En dan kun je op zijn host goed vind ik.
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zker zo Towel. Je kan gewoon goed met je BR schieten en ja die fouten in Halo 2 zijn idd kut. Maar je moet daar maar is aan gewend raken vind ik hoor. Ligt niet aan iemand zijn host(tenzij je gele verbinding heb ofzo..)!

    Maar apu, ik speel ook genoeg MM games op andere host en moet zeggen dat ik redelijk veel goeie hosts tegen kom. Al neem ik gister als voorbeeld... Kweet niet waar die gasten vandaan kwamen maar het schoot bijna net zo lkkr als op mijn eigen host. Het valt me ook op dat ik bijna zo goed als NIET meer gecheat wordt. Geen standby, hackers en host prog mannetjes. En de offhost games worden weer steeds makkelijker doordat de beter hosts de host in een game krijgen. Ik heb laatste tijd weinig te klagen over halo MM games.... Alleen de standaard irritaties als beatdowns, maarja dat hoor er blijkbaar nou eenmaal bij.


    _0/
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Heb altijd gedacht dat het lag was, omdat ik voor de patch er veel minder last van heb gehad. Die "fouten" dan is ook de rede dat ik niet meer speel. Ik heb iedereen steeds verrot gescholden omdat je een kut verbinding hadden ;)
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelden op een goede host. Regelmatig op redelijke hosts. En op zijn host over de map heen BR'en werkte niet. Ik kon een hele clip afvuren maar dan was hij nog niet dood. En voor de grapjassen(dan moet je beter richten), hier lag het niet aan. Maar het maakt mij niks uit. Sostic en zijn team heeft 2 keer gewonnen wij één keer. Het waren leuke games om te spelen aangezien je geen arrogant commentaar krijgt zoals de Amerikanen wel doen.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Voor de laatste keer... Shinato en Forreal (zijn broertje) gebruiken wel host proggie. En ga niet piepen over de slechte host, als je kijkt zie je dat de mensen die daar offhost speelden bijna elk potje meer kills hadden. Host was niet perfect maar dat kan ook niet. Ik wou gewoon even posten omdat het een paar goede games waren, het was niet de bedoeling om ermee te patsen...
     
  13. Champion

    Champion Guest

    volgens mij heeft shinato wel host prog. maarjah :p

    ik krijg tegenwoordig altijd host op xbox live, zelfs als ik gewoon een room van iemand anders join :confused: ik heb niet eens een programma of wat dan ook.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nou volgens mij is al duidelijk gemaakt da hij dus wel hostprogram gebruikt :+

    maar ff for the record jullie hadde de eerste 3 potjes host (week ook cker;) )
    de laatste weet k ni toen was iedreen host op mn scherm, volgens mij was et sjaak omdat hij de meeste kills had:{ :p

    verder geen probleem want was goede host maar tog weet je dat host tog zn voordeel heeft, maar jullie hadden verdient gwonne want wij reapte wel O-) maar jullie teamwork was gwoon beter

    en jah k was jodeci NLD want mn vriend gebruikt em ni meer :cool:
     
  15. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben WEL host programma, toen ik hun host joinde waren ze die net aa het proberen. Ik zeg NIET dat ze slecht zijn, dus voel je maar niet aangevallen hoor ice en towel;)
    En ik vond de host minder, maarja dat lag gelul blijf je hebben met xbl...
    Bekkie hey legendarische gladiool, voordat ik jouw ff own op eigen host*)O-) :9
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  17. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als HIJ host programma heeft, hoe kan hij zelf dan host worden? LastigO-)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina