1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik w8 is op een FirstPersonShooter die gewoon te BAAS voor woorden is.. Ééntje die bij mij in me smaak valt. Net zo'n game als GoldenEye op de N64! Die was gewoon kenker Pr0f! Die heb ik helemaal kap0t gespeeld. Degene die dat spel gemaakt heb _O_

    Maar kweet zker dat het veel beter kan en met xbLive alleen nog maar meer beter! En dan maar hopen dat er niet van die kenker Pc N E R D's komen en het spel f0cken met cheating en al die bullshit. (Zoals met halo 2)

    Denk toch dat ik maar is naar FarCry moet gaan kijken en miss zelf wel fifa... Keer wat anders voor de verandering..


    Salut _0/ :{
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen Ogre lijkt mij: http://bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=I ThC I Hambone Ogre zou wel een betere win ratio hebben lijkt me en tevens spelen ze helemaal geen H2 meer en al helemaal geen matchmaking.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Candyman

    Candyman Guest

  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    damn ice 100% mee eens goldeneye op n64 was tha bomb game zat zo goed in elkaar man!!! beste shooter ooit _O_
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat voor een programma?
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zonealarm, daarmee kan je host altijd aan je eigen team geven.
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Die heeft jou flink voor de gek gehouden dan.
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    Jah jongens ze hebben ons off host verslagen .. die gasten hebben goed teamwork. We hadden alleen 2 keer pech met spawns je kent het wel beavercreek ze spawnen bij overshield niet in een base, wij achter een base ene bij ivorytower wij op shotgun hun op overshield dus was moeilijk om control te krijgen. Marja wat maakt het allemaal uit ik ga maar is kijkenw wat we er vanavond van bakken ;).
     
  11. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei niet dat ik t geloofde.....
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond PD nog beter als Goldeneye
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    OOk een heel goed spel, maar niet zo prof als GoldenEye ;) Multiplayer mode was gewoon te erg op dat spel, gewoon BAAS! Goed in belans en nix op aan te merken _O_


    Salut
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt maar PD was veel uitgebreider. Waarschijnlijk ook beter in de smaak gevallen aangezien er op de 360 een vervolg komt.

    Edit: en natuurlijk dat je met bots kunt spelen zodat jij ook MP kon spelen als je alleen was.
     
  15. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    perfect dark is ook chill _O_ die laptop gun was lachuh en dat geweer net als in eraser wat mensen kon tracken door muren heen
     
  16. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ja die challenges waren ook vet pittug vooral 1 van de laatste teguh mr blonde en nog 2 gasten , daar was halo legendary nix bij *) p.s. in pd dan
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk meer dat ze perfect dark door zetten omdat EA de James Bond rechten heeft overgekocht... maar ja, die games worden toch alleen maar uitgemolken |:-
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens...

    James bond everything or Nothing was zelfs third person volgensmij :confused:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als Microsoft Rare van Nintendo wegkaapt zouden ze dat ook met EA kunnen doen. Waarschijn hebben ze voor PD gekozen omdat JB al verneukt is en niet meer te redden.

    Die challenges waren echt geweldig. Het heeft een tijdje geduurd voordat ik ze alemaal gehaald had. Die Perfect Sims waren ziekelijk goed. Die konden gewoon de hele map acherste voren rennen zonder maar een fout te maken. Het enigste waar ze nooit aan dachten was die Laptop Gun en ook de Farsight gebruikten ze niet op de manier waarop het juist bestemd was :)
     
  20. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb echt helemaal gelijk. Die bots waren voor de verandering is echt goed gemaakt. Daar had je tenminste wat aan als je speelde, tegenstand is altijd goed voor je skills.


    Salut _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina