1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat juist weer helemaal niet, ik kan met custom games juist goed focussen. Maar het hangt van de mensen waarmee je speeld ook denk. Niet voor nix ga ik NIET tegen n00bs spelen of van die gillende 14 jarige kinderen.(uitzondering daargelaten..)
    Vind het ook veel belangrijke om van die ''BEKENDE'' te winnen dan één of andere matchmaking speler die je niet kent en weet dat ie tog veel lag heeft en dus nog niet weet of je beter ben dan hem. Kheb liever respect van de betere spelers hoor..

Peace _0/

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, al speel je gewoon met een serieus groepje custom games dan kan het best vet zijn.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Je speelt halo toch voor je rank (misschien jullie niet maar ik wel).
    Anders kan ik net zo goed een potje boter, kaas en eieren met me zusje gaan spelen :{

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lucky bastard,
    er schijnt een xbox live spel te komen waar je dat moet doen, en het is met rank :+ |

.... kom op zeg, je speelt een spelletje toch voor de lol ofniet,

ohjah gister met zijn 2en slayer joinen komen we bij een hacker in het team, lekker met banshee door sanctuary vliegen :9

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom hebben ze dan zon rank erin gedaan? Om voor de lol tegen andere mensen te komen en zo te laten zien wat voor skills je hebt. Ongeveer 2,5 maanden na de release werd er pas echt gecheat en toen zei het niks meer...

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zodat iemand kan zien hoe goed je bent, maar ik weet niet hoor, ik ga een spel niet spelen omdat er een rank inzit, jij wel :confused:

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee maar het motiveerd me wel om me beter mijn best te doen. Doe nou maar niet alsof de rank jullie geen fuck kunnen schelen want jullie zijn net zulke stat hoertjes als de rest van nl :+

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doen ze het er dan in? Naar mijn idee om mensen tegen random tegenstanders te spelen, om verschillende game modes te spelen, en om te laten zien hoe goed/slecht je het spel beheerst... maar ja we zullen elkaar wel niet goed begrijpen denk ik...

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wel ik ben statichoertje 8)

Komt door tennis ik moet nou eenmaal de beste zijn :+
    Helaas lukt dat toch nooit _0/

(stiekem wel met team skirmish maarja... :p )

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, ik speel halo2 voor de fun. wat kan mij dat level nou boeien. het gaat er toch om dat je lol hebt met zo'n spel. het is je leven niet.

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat zeg ik toch ook |:- 8)

ik bedoel te zeggen dat je niet een spel speelt omdat er een rank inzit. bijvoorbeeld: he de nieuwe barbie heeft een stats systeem met levels, cool dat ga ik spelen. want in pgr2 en in splinter cell geef ik geen zak om een level en dat zijn ook coole spellen en heel veel single games ook. ( ik speel het dus niet om me level ) ,

ps: klopt mischien niet veel van de zinsbouw maar me moeder zeurt dat ik moet eten :)

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij speelt halo1 niet omdat er geen ranking inzit of alle single player games, enz? :eek: :+

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk speel ik voor de lol, anders zou er toch niks leuks aan zijn :9 .
    Als er geen ranking zou zijn zou ik halo 2 ook niet leuk vinden, mij gaat het juist om het level, zoals ik zal zei, dan zou ik wel boter,kaas en eieren gaan spelen. En nee, ik ben niet zo'n nerd die er 24/7 achter zit :p .

Persoonlijk he .... :cool:

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok das waar je ,hebt gelijk. ;) ;)

15. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelde (verledentijd :9 ) voor je rank. En toen was ik ook een stat hoer, en daar is ook nix mis mee. Je wil toch laten zien dat je goed ben ;)

Maar dan komt het...Je wordt gestandbyed,je wordt geboot uit games en ze hacken. Wat gebeurt er met je rank? Daald en daald en daald. Oftewel je heb al die tijd voor ''nix'' gespeeld. Je rank is focked je stats zien er niet meer uit en enige wat jij denk is wat een kenker apuh.. Op dit punt gaat de lol er van af en is het behalen van een winst niet belangrijk. Je wordt tog binnen 5 games weer gecheat en ben je net zo ver als waar je begonnen was.

Dan komt het HOSTcheaten. Iedereen gemakkelijk ''ownen''! Je level schiet als een racket omhoog en zien je stats er weer netjes uit. Blijkt nou, ga je custom game spelen en lkkr je level te showen enzo.. Begin je te spelen met je lvl 41 en wordt je kenker hard geraped door een paar lvls 32 ;) Blijkt dat level dus toch niet zoveel te zggn heah :cool:
    Das gewoon een feit!Lvls zggn geen enuh kenker moer, want het gaat niet eerlijk..en daarom is matchmaking niet leuk meer. Je laat nix mee zien dat je een hoog lvl heb, IEDEREEN heeft het!

(ff snel over clanmatches...Iedereen wilde in de ''beste'' clans komen en alles....Waar is dat nu gebleven? Een clan doet er geneens meer toe? Het leuke aan online is juist clans, BAAS zijn met je clan..Je doet het ergens voor, je krijgt respect. Kijk ik vind het lauw clans en al die clanmatches. Daar wordt serieus gespeeld en ook een hoger niveau mee bereikt!maarja...)

Salut _0/

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Daar heb je gelijk in, maar ik ben rond de 30, dan is MM nog wel leuk, weinig tot geen gecheat en gewoon altijd een match. Over dat clanmatchen, dat is ook altijd lauw ja, als je dan een nieuwe clan opricht, gewoon allerlei verschillende gametypes. Wij zijn nu 18 met major, das gewoon vet, iedereen zegt WOOOW :9 (Waarom ze dat zeggen weet ik niet, zo bijzonder is het namelijk niet :9, maarja, het gaat om het idee).

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    We hebben samen wel een paar kenker vette clans opgericht ofniet _O_

18. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    True true!

maar als ik kijk naar alle clans waar ik in gezeten heb is e0 (eOnes gaming NL) nog wel de mooiste en denk ook wel een goeie. Mensen wisten gewoon wie je was als je in e0 zat. Maargoed zoals ik al zei...een clan zegt nix meer! Geen en fuck, vindt het echt jammer.

Peace biatches _0/

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jep voor mij was LoC ook de enige echte clan en ook leukste tijd van halo2... (op het wachten na |:- )

Had toen ook verdomde mooie statics bij skirmish met LoC ReAl 1 *)

(jaja.. ik weet het dat het niks zegt enz... maar toch was het vet :p )

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je dan rank 54 in PGR 2. Dat is niet echt laag.

Heb ik je iets misdaan Ice :eek: .

Je hebt groot gelijk over de clans. Sinds het clanlevel niet meer achter je naam staat vind niemand het meer belangrijk. Maar wij hebben nog wel wat vette clans opgericht. O.a.: III D O P E III, waren we heel rap 26 mee, maar 3 niet gewonnen ofzo. Was al een hele tijd geleden, was toen best hoog(250e ofzo), zeker al haal je die cheaters weg. De laatste clan die we hebben opgericht is I Str8 Ripoff I. Op zich ook wel redelijk succesvol. Was altijd wel leuk clanmatches met Airwave, Groentje, Diablo, Sieberd de zeehond en nog een hele hoop. Alleen jammer dat je nog al snel gecheat wordt of tegen Jappen komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina