Oh ja? JA! wie dan? nou IK(nog vele meer)! En als jij zegt WIJ waren zo goed, dan had je wel indruk op me gemaakt. Aangezien dat dat maar heel weinig doen, zal jij ook wel nix voorstellen
Ik heb je nooit gezien en nooit gekend, maar dat zegt niet veel goeds dan over jou.
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar dan moet je eerst je live account naam geven van die ''oh zo geweldige H2O clan tijd''!(als je inmiddels een ander heb)
En anders moet je maar is tegen mij en nog wat van mijn matties spelen, kan je jezelf bewijzen. Eerder ben ik niet onder de indruk. Mag je nog host hebben ook
Nog iets...Zeg je dat je van bullet en jens gewonnen heb. Woooow
Neej jij zal wel te erg zijn dan! Ik wil niet lullig zijn tegenover bullet en jens, ik weet dat ze goeie spelers zijn. Het feit dat je maar 3 keer wint zegt nog nix man. En waarschijnlijk was je nog host dan ook. Oftewel je praat kenker poep! Kom met goeie argumenten voordat je denkt dat je BAAS bent als je is een keertje op 1 dag gewonnen heb:{ .
Salut_0/
EDIT: trwns echt gaar dat je nog gaat zoeken naar die games ook!Nix beters te doen?
Klik om te vergroten...