1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

waarom krijg je, als je team hardcore speelt, rumble training :p

en btw, wie is spartan 153, zijn level is legit, mijn level 30 volgens hem niet

hij is boos omdat ik NL vertegenwoordigde, terwijl ik kknoob ben en heel nederland mij haat :mad:

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is iemand die op Live speeld... meer weet ik niet:9 Maar zo iemand wil je vogensmij ook niet kennen:mad: KK aap! Hij moet gewoon niet praten, ja togggggg! Hij weet zelf! HIJ HEEFT GEEN TANDEN MATTIE:D :9

_0/

4. Champion

Champion Guest

maar hij is wel level 42 legit, is dat geen pure ownage ? :'-(

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wtf... zomaar ben ik lvl 22 in team snipers. Raar dat hij de rank pakt van de games die je vroeger speelde :confused:

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Sry om je mood te verneuke ;) maar hijs nie 42 legit hij speelt met een of andere noob genaamt Xx Xploi7 xX en gebruike hostprog. dus in mn oge zijn het cheaters (en zn host zuigt kkr hard:mad:)

ze zijn beide NL

7. Champion

Champion Guest

ja dat had ik al door toen hij een message stuurde dat ik een noob ben :p

maarjah, lijkt mij wel duidelijk wie de noob is :D als hij al iets geeft om levels |-)

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    kijk jij bent de laatste die lagt;)

maar wa vinn iedereen van die update??
    k vind maar gaar, nog meer van die kut playlists en wat is iedereen met TSnipers, k kwam er achter dak 29 had:confused: wel raar

en ook FFA in TH is fokkin gaar, k bedoel er staat tog TEAM...

_0/

9. Champion

Champion Guest

ik ben level 11. ik vind al dit zooi maar lelijk, vooral dat team hardcore fouten gedoe.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Voor die fouten had bungie al gewaarschuwd... Kan je nu even niks aan doen geloof ik.

11. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit de meest lompe update ooit. Ik speelde 3 potjes rumble nogwat, kreeg de eerste keer sumble pistols, de 2de x rumbles showers(alleen sentinel beams) en de 3de x rumble rifles, zonder wapens en nates op map:confused::confused:

Allemaal van die uber bungie gametypes

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah maar dat zeiden ze toch van te voren al.. Dat het van die debiele gametypes zouden worden..|:-

13. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer in één woord: KUT:9

[ srry voor me taalgebruik XBW=admins:9 maar het kan niet anders;) ]

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gaan jullie nou allemaal een XBOX 360 halen?? :9 ik mis de goeie tegenstanders in Perfect dark en aangezien de meeste halo2 spelers aardig goed zijn in PDZ moeten jullie gewoon even die 360 gaan halen;) Wordt anders erg saai op perfect dark want alleen maar noobs afschieten is ook niet leuk :p

15. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en Xstyle gaan snel 1 kopen, we halen tegelijk... EN ja Bullet, we gaan je weer R A P E N zoals gewoonlijk;) :)

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok dat gaan we zien ;) headshots is erg makkelijk in perfect dark maar je hebt wel zo'n irritante helm op je hoofd dus is vervelend om eraf te knallen, maar gaan jullie volgende week halen ofwat? want volgende week komen er als het goed is weer 12.000 binnen in Nederland en zou raar zijn als je er dan geen een kan krijgen ;)

17. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Nou waarschijnlijk aanstaande Donderdag... X kent nog een winkel in Hoogvliet waar ze hebben. Dusjah, als het een beetje meezit. En anders bij de volgende lading ja:) Komt goed mattie;) Hij staat er snel genoeg;)

Salut_0/

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien is dit al eens gevraagd, maar heb geen zin om tientallen pagina's door te spitten._0/

Als je met de 360 Halo2 speelt, wat is dan de knop die je in moet houden zodat je mede teamgenoten je horen praten?
    Dat was de witte knop op de poude controller, maar die hebben we niet meer....

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1 van de triggers i guess, want de white en black buttons zijn vervangen door triggers ;)

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je het hierom niet zo leuk:p?

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=364306544&player=Str8 iE mErG

Ow ja sjaak airwave en ik waren gister online. Maar wel op deze accounts.

En champion die spartan is dus niet legit. Wij speelden TH, team snipers op lockout. Natuurlijk hun host(hostforcers), heel laggy. Maar toch 50-35 gewonnen ofzo. Speelden met xx Exploi7 xx en nog iemand. Hij beweerde dat ik niet legit was, level 35:confused: , maar hij was natuurlijk wel legit.

Edit: Ow ja in double team heb je nu duals only:p. En not ogre 1 is level 42 met team snipers.

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina