1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tig3rclaw

Tig3rclaw d0delijke klauw

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd want de naam zegt het al ...

ja cker als ik had geweten dat je er een rank voor had gekregen had ik het wel meer gespeeld:p

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat heb je eraan dat snipers ranked is, nu ben je 1 je lekkere opwarming kwijt. Je wordt nu ook daar gecheat. Je kan niet meer quitten bij een kut map (is zo genaaid voor teammates). De tegenstanders spelen nu veel voorzichtiger, waardoor het leuke noscopen enzo er wel uit is. Men gaat veel meer campen en triest spelen. En wat heb je eraan al had je nu 50 kunnen zijn als je dat van dat level had geweten, zou je dan in ene goed zijn|:- :+

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :)

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind niet helemaal erg dat het ranked is... maar vind wel gaar dat je die aantal games + wins ziet staan die je toen gespeeld had. Btje lelijk ziet dat eruit aangezien ik ook best veel games gequit ben.

Mjah en idd, snel opwarmen zit er niet in... Nu mag je rumble training of die andere kut nieuwe gametype doen. :)

5. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je over de stats begint, ik ben idd ook wel aardig vaak gequit..... pouper zooi ik kan niet meer slapen:+ Mijn arme stats:'-( :'-( :'-( :9

6. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo een lekkere opwarming kwijt:confused: je word nie snel gecheat als je een laag lvl bent en et niveau is niet bepaald hoog, dus veel gecamp kom je niet tegen denk ik:{ , je speelt ff tot de 20 ofzo en quit je , schijt aan dat leveltje achter je naam , ja toch?*)

7. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kan niet zonder mijn level, want met een hoog cijfer achter mijn naam ben ik in ene goed|:-

8. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ze campen wel als malle}:]

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    volop gecamp, we speelden gister team snipers (containment) tegen level 23's die als een gek aan het campen waren en dat allemaal doordat er een nummertje aan de playlist is toegevoegd. eerst liep iedereen een beetje rond, nu is het opeens een zwaar serieuze playlist geworden |:-

10. Tig3rclaw

Tig3rclaw d0delijke klauw

Leuk Bevonden:
    0
    Blackhawk doe nou niet zo lauw ik bedoelde er helemaal niet meej dat je dan ineens goed bent...dus ik weet niet waarom je die sarcastische opmerkingen maakt maar als je nix boeiends hebt te zeggen hou het dan ff voor je..danku :p

11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend allemaal:p

12. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Gister was een echt te lelijke game... Speelde Neutrel Bomb BeaverCreak..Stond al snel 2-2, maar daarna komt het leukste moment. Ik zit de bom te armen en komen 2 mensen in base springen, nou met btje de prof uit te hangen klapte ik ze allebei dood met de bom en toen kwam de 3e nog en die had ik met BR gekilled_O_ Maar hoe dan ook
    3 mensen dood dus.. Ik snel weer armen.. Hoor je: Bomb armed!... toen was het stil:confused: Hij zei geen Bomb armed Bomb planted! Te lelijk, dus hij ging niet af... 3 keer raden wat daarna gebeurde, idd ik werd gekilled en ze scoren de laatste bom|:- Kan je zggn, dat was best irritant!8)
    Zo'n tering bug op het moment dat je die niet wilt hebben:9

_0/

13. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    lastig:p maar het is geen bug, als je gaat armen in die ring, dan moet je vlakbij het middenstukje staan waar je em plant, dus je stond iets te ver verwijdert van dat middenstukje:cool: want dan hoor je alleen "bomb armed" dus was nou meer naar et midde gelope van et dat ringetje en dan kreeg je "bomb planted"*)

14. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0

Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet|:- Maar volgensmij stond ik daar ook...en wist trwns niet dat dat uitmaakte, ben nog maar een n00b met objectives:9 blijkbaar...

_0/

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat je daar nu pas achter komt :D maar dat is zeker genaaid, vooral als jij hem helemaal vol ge-armed hebt want dan kan de tegenstander gewoon met bom 0,1 sec. op jou arm-spot gaan lopen en is die bom ge-armed. Maar dit had ik sinds begin van halo2... Wanneer ga je nou XBOX360 halen 8) ;)

16. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wilde echt gister gaan halen...maar ik hoor nog teveel klachten in me omgeveing over die 360. Ik w8 ff tot ze die kinderziektes eruit hebben gehaald. Geloof me, ik wil nix liever dan nu dat ding halen en spelen. Maarja, ik vertrouw het niet helemaall nog..

_0/

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    kom op ice niet zo negatief en so what als ie kapot is krijg je nieuwe:+

Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  18. Candyman

Candyman Guest

Gasten nu ik zo ongeveer een week geen xbox meer heb twijfel ik wel of ik de 360 ga kopen :confused: ik weet dat ik er veel achter zou zitten marja zonder gaat ook PRIMA!

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    weten jullie trouwens dat je je gamertag op de 360 constant kan blijven veranderen? ( tuurlijk weer wat noobs erbij van huhuh dat wist ik al lang):D

20. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je dat doen dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina