1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ...:{

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    uuhmm NEE|:-

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Rape eindelijk maestro THANX!:p Kidding dit is natuurlijk offtopic en kan niet getollereerd worden. *foei*

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dus?

En bungie heeft idd een grote fout gemaakt. Iedereen gaat nu weer cheaten en host stealen in team snipers. Daar gaat je laatste kans op een leuk potje halo 2.

6. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    AMEN_O_

7. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    dan de-lvl je ff naar lvl1 , lekker noobs neerknallen, altijd leuk*)

8. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Achja met de clan vermaak ik me nog best hoor. beetje hardcoren etc. Ik moet nog een maandje of 3 vol maken tot ik de 360 ga kopen. Cheaters geef ik neit zo veel om, ik quit gewoon. Ik heb de indruk dat sommige mensen nog steeds te veel om hun level geven:confused:

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar heb je het al. De-lvl even. Ik ga niet liggen de-lvl alleen omdat bungie weer een fout maakt.

10. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou best allemaal lage levels willen hebben, maar weet je hoe lang dat de-ranken duurt?:|Dara heb ik echt geen tijd voor...

11. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon willen dat ze mij overal geen level voor zouden geven, en dat ze niemand een level zouden geven, zodat we weer gezellig met zijn allen cheat vrij zouden kunnen spelen:+

12. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    En waar speel je dan voor? Iedereen heeft wel een doel om voor te spelen....Lijkt me vrij on uitdagend!

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ga mee doen met idols, dan win je gelijk :D :cool:

O-) Vooral op Barby girl _O_ :D oewoooow oewoooow8)

14. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig Maestro _O_

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  15. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar het Halo 1 ''tijdperk''. Kwas veel op xbc halo 1 aan het spelen dag in dag uit. Was gewoon verslaafd! Te lelijk eigenlijk.. Maar daar speelde je niet om een lvl. Waar wel voor dan? Je C L A N! Als je in een goeie clan zat dan zei dat alles. Gewoon een kwestie van een reputatie maken waardoor je credit krijgt van mensen en dat maakte het leuk. Bij de beste clan zitten en gewaardeerd worden om je skills;) Geen levels voor nodig hoor...

_0/

16. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie de clan Str8 Ripoff? Die schijnt StK/3D van zijn troon te stoten...

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Juist, bij halo1 was de community 100x beter dan nu bij halo2 het geval is. Daar deed je alles voor respect en waardering. Dat was ook stukken leuker eigenlijk, ctf bg potjes van 1,5 uur enzo... DIE HARD 8) 8)

18. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol *) je hebt helemaal gelijk sjaak ;) :cool: _O_

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  20. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er intresse in een Xbox Live 3 Vs. 3 tournooi? Via live spelen en inschrijven kost nix dan [ G R A T I S, en alleen Nederlanders!..] dan ga ik het allemaal opzetten met een mattie van mij, site maken poules alles enzovoorts. Dan spelen we om de eer en je zit niet vast aan 1 bepaalde dag om te spelen.

Wil ff pijlen of er wel intresse in is... alleen ja of nee. Mij lijkt het wel wat en heb al btje rondgevraagd op live en waar ik het mee besproken heb vonden het wel wat. Maar moet wel genoeg animo voor zijn, anders regel ik vanalles en eindstand doet niemand mee.. Btje zonde van me tijd dan heah.

Dus a.u.b. laat mij het ff weten of je het leuk zou vinden... Via live,xbw of msn [ ProFocus_@hotmail.com ]

_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina