1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en je denkt ook echt dat ik dat meen.

2. Champion

Champion Guest

wie hapt er nu dan ?

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik doe wel mee :). Als het door gaat heb ik gelijk nog een paar gasten die mee doen van mijn clan :).

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

Jah k was daar ni bij in die tijd:'-( maar k denk ni da mense dit nog vast gehoude hebbe k zou graag voor eer en glorie wille spele maar dit gaat et ni om bij H2 zouk bijna zegge, het lijkt me wel een vet plan en k wil cker meedoen, alleen als 4vs4 is, want wat blackhawk had gezegt is gwoon zo waar _O_ maar als we dan gwoon het 'H1 tijdperk' trug brenge dan ;) gwoon customs en shit, en vooral ni zeike over dinge (gaat soms heel moeilijk)

je hoort mij in game wel zure, maar na de game nooit(of je lokt iets uit of ging gwoon nergens over)

gebruik de regels van EuroHalo.com (voor brackets zal maar zegge, want die zijn heel goed uitgewerkt;)) DAN DOE K MEE!!:9

@ Meastro: k wil ni lullig doen maar KK op met je klote nummer :9 (niks persoonlijks)

_0/

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wil je kappen met het woord KK? Aan die ziekte gaan mensen dood.:{

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Jah man die sijn fokkin goed O-)

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0

wow je hebt II levi II gePwnt, dies kk slecht maar wel lekker da je Ogre3 en Scrubtwista hebt verslage, maar die stonde onder Levi, dus zoude wel slechte dag hebbe gehad, is egt ni lullig bedoelt Spy, maar tog lekker _O_ al was et eigen host op eige map

_0/

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jah sry gast, maar et is ni dat k een link wil legge met de ziekte, ben zelf 2 grootouders verlore aan deze ziekte :'-(

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ok, Ik zelf ook 2 oma's..

PS: Gebruik de Legendarische (8)) Edit Knop want je trippel poste nu en dat is niet toegestaan. Dubbelposten trouwens ook niet.

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel animo voor een live toernooi. Maar ice doe gewoon 4 op 4. Als je een beetje normale teamwork hebt is het helemaal geen chaos. En gebruik de MLG settings/rules. Werkt perfect.

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het trouwens niet beter op connect hosten? connect heb ik vandaag effe met halo2 gespeeld en je kan gewoon merken dat de host 10x beter en stablierer is, ook heb je natuurlijk headset erbij:)

oh en 4vs4 is opzich wel leuker hoor, meer teamwork minder op je eigen skills:+

12. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    damn jongens ice gaat het organiseren en hij zegt 3vs3 en die redenen daarvoor voert ie ook goed aan!!! dus......... your in or out_0/

13. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo echt heah! Hoe bedoel je gewoon hard horend|:- ! Als je WCG gaat met als regel 2 vs 2 en mensen zggn doe maar 3 vs 3 dan veranderen ze het toch ook niet:p ? Ligt heel simpel... Ik stel de regels op en de schema's, voel je dar wat voor dan doe je mee.. Vind je het nix dan ''no hard feelings'' maar doe je gewoon niet mee. It's that simple;) Er zijn ook nog veel meer redens om 4 vs 4 niet te doen en het heeft niet alleen te maken met de games!

Dit is ook een reden juist om het NIET tedoen! Je moet je EIGEN skills laten zien! Dat samenhangend met een goed teamwork is 3 vs 3 een goed aantal spelers om het teweeg te brengen.

Genoeg over het vragen naar 4 vs 4, ik ga eerst een 3 vs 3 doen en als het goed bevalt zal ik wel kijken naar bijv een 1 vs 1 / 2 vs 2 en 4 vs 4 toernooi's!

_0/

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    tis al goed hoor iCe, maar leek me gewoon leuker en beter om 4vs4 te doen, maarjah jammer da jij er ni zo over denkt maar k doe ook mee met 3vs3

alleen is het slayer, of ook nog objectives?

_0/

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok jij regelt het natuurlijk. Maar dat laatste gaat nergens over. Al wil je je persoonlijke skills bewijzen dan speel je 1 op 1. In een team game ben je altijd van elkaar afhankelijk zeker als je goed als een team speelt.

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah das altijd het probleem.. Altijd maar zeiken dat het anders moet en zelf komen ze nergens mee..:{ Wees blij dat IEMAND eindelijk us een halo2 toernooitje wil opzetten voor nederland..:{

Suc6 met het ograniseren enz.. hopelijk wordt het wat:)

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    jeezus man hij zegt dat het 3vs3 is en daarmee af wtf skilzz en al die onzin bespaar je het typwerk:+

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen gezeik het zijn tips.

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt toch in zo'n post ''take it or leave it'' dus geen tips of gezeik gewoon meedoen of niet. Ik zou ook wel mee willen doen maar ik heb ten eerste geen halo2 meer en ten tweede geen Team (Jens???):) wanneer is het eigenlijk?

20. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    dank je voor de tips apu_O_ lol

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina