1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ik ben benieuwd wat je kan make voor toernooi ik doe zeker mee

2. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen prijzen he. De grote prijs is respect!

3. Champion

Champion Guest

ik doe ook mee, met aapiej en shinato :D GET DOWNNN

4. Champion

Champion Guest

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ownage:cool: al was het wel champs zijn host:9

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jullie gaan lekker in hardcore jongens :)

7. Champion

Champion Guest

nu spelen ze niet serieus omdat wij host hadden, triest.. ogre 1 ging naar beneden springen. zielig :)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    naar beneden springen?

Herkende hij je nog van wcg trouwens? :+

9. Champion

Champion Guest

nee hij heeft me geblokt :p

10. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zker waar! Dat is ook waar het om moet gaan! Leuk hoor een prijsje winnen, maar respect daar gaat het eigenlijk om! Tenminste wel voor mij!

Trwns, ik waardeer jullie mening wel over dat jullie meedenken...maar bepaalde dingen zullen niet veranderen zoals dat het een 3 vs 3 wordt.

Bedankt jens dat je me succes wenst;) ... voelde me enigzins geroepen om een keer een toernooi neer te zetten:cool: voor fun en status. Nix te maken met levels en bullsh!t.

En idd bullet heeft gelijk... Take it or leave it:D ! Het is al moeilijk genoeg om het 3 vs 3 te organiseren laat staan aan alle wensen te voldoen.. echt onmogelijk gewoon! Er is ook enigzins meedewerking van jullie nodig! Aub niet teveel zeuren, ik ben mijn uiterstebest aan het doen om een zo goed mogelijke en eerlijke mogelijke toernooi op te zettenO-) . Tegerlijk een website maken om zo iedereen op te hoogte te kunne houden. Dit kost me wel aardig wat tijd.. Doe het voornamelijk voor jullie! En tuurlijk wil ik er zelf ook aan meedoen;) !

De exacte datum van starten weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet laat ik het horen! Zal niet al te lang duren! Ik wil wel dat ik pas mijn website open nadat ik weet dat alles goed in elkaar steekt om zo veel mogelijk miscommunicatie en misverstanden te voorkomen;) :)

Salut!_0/

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ey Ice anders moet je even een apart topic van maken in het toernooi-forum ofzo.. is wel wat makelijker denk ik.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat die dat beter pas kan gaan doen als de site er staat, is het een stuk overzichtelijker...

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    veel suc6 jah, kbedoel k denk da dit weinig mensen zoeke/ voor elkaar krijgen, maar k geloof in je ;), maar is het alleen Slayer? of ook objectives?

en sry voor het zeure *)

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het toernooi via connect kunnen laten spelen, zodat je tenminste een eerlijke controle over de host kan hebben en er meer mensen mee kunnen doen, ook speelt het gewoon veel lekkerder;)

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan kan ik alleen niet praten en weet niet of je een 360 via connect kan laten lopen |:- gewoon via live zoals hij zei, gaat een stuk makkelijker met invites enzo, en dan laat je toch gewoon iemand hosten heeft niemand er voordeel of nadeel bij

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zou het gewoon op live doen, zoveel mensen hebben niet de mogelijkheid om op xbc te spelen of zijn gewoon te lui om constant tussen xbox/pc te lopen.
    Daarnaast wou ice alleen maar slayer doen hoorde ik van hem.

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf kan niet via XBC spelen doordat ik een draadloze verbinding heb en bij mij heel veel lag ontstaat. Dan zou ik zelf al niet mee kunnen spelen;)

We houden het gewoon via Live! Dit doe ik ook voor de scores, de games zijn terug tezien. Er kan zo niet gerommeld worden of ruzie gemaakt worden over de uitslagen want die staan vast.

Er zit wel 1 probleem met het hosten van de games. Bijv:

host
    Team1 Vs Team2 ---> Team 1 wint [ 1 ]
    Team2 Vs Team1 ---> Team 2 wint [ 1 ]

Score staat dan inprinciepe gelijk( 1 - 1 )! Nu de tricky part... Gaat de gene met de meeste kills door? Of nog een game, maarjah wie heeft er dan recht op host?
    Hoe denken jullie daarover8) ?...

Omdat het me eerste keer is dat ik zoiets doe wil ik het nog niet ingewikkelder maken dan het al is. Dus het wordt Team Slayer MLG setting 3 vs 3! Zodra dit bevalt wil ik zelf ook wel kijken hoe ik dat kan gaan combineren met objectives. Maar omdat eerlijk uit te laten komen is het wel stukkiej lastiger.... maargoed, zover eerst ff een Ts Toernooi.

En zoals Sostic al zei is beter dat ik als ik wat dingen heb om te laten zien dan pas hier een aparte topic voor ga maken. Dat gebeurt dan ook zker;).

_0/

19. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook vragen of er iemand scheidsrechter wil zijn, dat die de game host. Heb je gelijk geen last meer van de grootste ergenis dat de andere partijs host is.

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je niet een 7e man in de game doen? Die dan de host heeft.. en die zich verstopt..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina