Dat is zker waar! Dat is ook waar het om moet gaan! Leuk hoor een prijsje winnen, maar respect daar gaat het eigenlijk om! Tenminste wel voor mij!
Trwns, ik waardeer jullie mening wel over dat jullie meedenken...maar bepaalde dingen zullen niet veranderen zoals dat het een 3 vs 3 wordt.
Bedankt jens dat je me succes wenst
... voelde me enigzins geroepen om een keer een toernooi neer te zetten
voor fun en status. Nix te maken met levels en bullsh!t.
En idd bullet heeft gelijk... Take it or leave it
! Het is al moeilijk genoeg om het 3 vs 3 te organiseren laat staan aan alle wensen te voldoen.. echt onmogelijk gewoon! Er is ook enigzins meedewerking van jullie nodig! Aub niet teveel zeuren, ik ben mijn uiterstebest aan het doen om een zo goed mogelijke en eerlijke mogelijke toernooi op te zetten
. Tegerlijk een website maken om zo iedereen op te hoogte te kunne houden. Dit kost me wel aardig wat tijd.. Doe het voornamelijk voor jullie! En tuurlijk wil ik er zelf ook aan meedoen
!
De exacte datum van starten weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet laat ik het horen! Zal niet al te lang duren! Ik wil wel dat ik pas mijn website open nadat ik weet dat alles goed in elkaar steekt om zo veel mogelijk miscommunicatie en misverstanden te voorkomen
Salut!_0/
Klik om te vergroten...