1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ik ook aan te denken, enige lastige is dat je niet als vieuwer kan hosten. Je moet dan bijv in het gele team gaan in je eentje en ergens in het level staan... altijd lastig om een plek te vinden waar je niet tot nauwlijks dood kan gaan. EN je moet als de game begint er helemaal heel lopen en de kans dat je gekilled word ook al is het niet express is ''groot'' is.

inprinciepe ben ik er wel een voorstander van, maar het is miss btje lastig en miss niet iedereen vind het handig...

maar vooralsnog, het is mogelijk.. Dus bij deze, wat vinden jullie ervan?

Peace_0/

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon het idee van 2 games en dan elk team 1 keer host. Zo'n neutrale host is alleen maar irritant, heb het met H1 vaak genoeg gedaan. En geen 3e beslissende game, want dan krijg je weer gezeur over wie die 3e game moet hosten etc.

Maargoed, ik doe toch niet mee want ik heb live opgezegd omdat ik er geen reet aan vind. Succes verder.

3. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Scheidsrechter zou ik zeker niet doen, daar krijg je toch weer gezeik over. Hoe doet MLG dat met host? die heeft toch ook online toernooien?

4. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel een voorstander van scheids, maar niet als je er doorheen moet lopen... maargoed!

Denk dat ik het hou bij 2 games op beide host en dan de gene met meeste kills is door..

_0/

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen mij had je een andere reden verteld waarom je live op zei8)

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk zoiezo dat je het beste 3 partijen kan spelen ofniet? hangt het niet helemaal van 1 game af.. ook kan je natuurlijk een onafhankelijke host nemen die gewoon op het level superjumped.:)

7. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Neej das geen optie!

3 partijen is lastig vanwege host...
    Superjumpen is geen optie, eer dat dat gelukt is enzo...

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    oke rustig maar, geef ook alleen maar een sugestie:{
    moet toch ook een goed tournooi worden ofniet....:confused:

9. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu uhu.

Was ook geen aanval;) I'm as cold as....Ice:9

10. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    - Schema's zo goed als klaar!

Aanstaande dinsdag ga ik zitten met een gozer om alles op de website te zetten en zoveel mogelijk officieel te maken. Denk dat het die week wel wordt om de teams op te gaan nemen.

Team bestaat dan uit 3 deelnemers:
    spelernaam:
    gamertag:
    Team naam:

Maar ik zal wel laten horen wanneer het ''inschrijven'' kan beginnen!

Salut_0/

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke... zo klonk het een beetje:+

maar mag ook niet klagen... eindelijk iemand die halo2 beter wil later herleven:)

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar doe het dan wel in kerst vakantie vooral omdat iedereen dan meer tijd heeft enzo, dus niet in normale week want dan zit iedereen op school of werkt ofzo.

Heb je die 3 sterretjes bij je gamertag trouwens al gezien O-) ik heb jou ff preferred gemaakt :D staat weer mooier bij je gamertag :cool:

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon best of 5 doen ofzo. Omstebeurt hosten. En geen scheids. Je gaat otch niet valsspelen in een toernooi dat voor de fun is bedoeld.

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    doe dan best of 4 ;) anders heeft het ene team 1 keer meer host ;) of 1 potje met scheids spelen ofzo en dan kijken wie wint die ene game meer mag hosten :)

15. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zien het snel genoeg, maar het wordt in elk geval evenveel hosten;) Killcount gaat gewoon meetellen als er niet op de andere host gewonnen wordt. Meest eerlijke lijkt me wel...

_0/

16. Towel

Towel Guest

Iets in de richting van best of is de beste optie. Zeker niet meeste kills heeft gewonnen. TS MLG draait totaal niet om aantal kills maken, dan gaan mensen vaak extra rushen terwijl je het taktisch moet spelen. Geen goed idee lijkt me zo:)

Wanneer word het ook gehouden? Zou jammer zijn als je het ni de vakantie doet. Dan zijn er denk ik toch wel een aantal op vakantie of bij familie kerst vieren. Beste is naar mijn mennig wel doordeweeks avond, dan kan vrijwel iedereen xboxen. Het is puur wanneer er de meeste mensen aanwezig kunnen zjin. Dat is dan grotendeels doordeweeks, schoolwerk is gewoon een kwestie van plannen:)

Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2005
  17. METALFEAR

METALFEAR Guest

Kan je je morgen dan inschrijven?

18. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd, ziet er goed uit hoor. Maar ben zelf best wel slecht in Halo2 en speel het niet vaak. maar als ik speel dan voor de fun :D

19. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    TS MLG draait J U I S T om de kills! Enige manier waarop je kan winnen is door meer kills te krijgen dan de andere. Hoe groter het verschil hoe beter je gespeeld heb. Door als een team te werken kan je veel kills krijgen en weinig deaths. En doormiddel van rushen krijg je juist minder kills en meer kills tegen;)

Wat betreft best of bijvoorbeeld 3.. dus dat je 2 keer moet winnen om door te zijn is wel het leukste maar dan kom je in de knoop met wie mag hosten! Als het 1-1 staat en je nog 1 game moet spelen om de doorslaggeving te weten wie er wint moet 1 van de partij tog hosten en dan krijgt dus 1 partij 2 keer de host en das niet bepaald eerlijk:{

_0/

Over dat inschrijven, dat komt deze week.. Dus zoek alvast een team bij elkaar,verzin een teamnaam en dan als het zover is kan je het gelijk doorgeven. spelersnamen: gamertags: teamnaam:

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    dit kan miss wel een oplossing zijn, doe gwoon als bij voetbal, Thuis( jou team host) dan krijg je 1 x (aantal kills) en het 'uit' (geen host op hun team) krijgt een hoger percentage (bijvoorbeeld 1,25 x de kills die hun hebbe)

het klinkt nogal dom ookal zeg k et zelf 8), maar zo hoef je geen 3de match te spele, maar dan wel in 3 significante cijfers werke (als je weet wa da is 8)) anders kom je makkelijker op een gelijkspel.

_0/

Ps: flame me ni, aub :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina