1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik speel het juist om lekker bezig te zijn, lekker druk en even goed knallen. Zo zit je veel meer in het spel en speel ik vaak ook beter.

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    tjah als je games zoals Halo2 niet wil spelen omdat je dan in je rug geslagen wordt ofzo, dan kan je het beter niet spelen. Je kan ook gewoon ergens in een hoekje gaan kamperen met rocket en wachten totdat er iemand voorbij loopt, maar dan gaat de hele lol van het spel eraf en gaat het snel vervelen. En bij PGR kan je ook in de laatste bocht een grote fout maken en dan lig je ook uit de race(mits er iemand vlak op je nek rijdt). Dus ik snap jou irritatie niet echt goed, speel dan spellen offline of probeer goed in een shooter te worden zodat je niet de heletijd dood gaat.

3. mars15

mars15 Guest

gedoe over host weet nog steeds niet hoe je kan zien welk team host heb}:]

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    :+ je moet op het begin van het spel(vlak na die 10seconden dat je ziet wie erin de game zitten en ziet wat voor gametype het is) moet je de ''back'' knop in drukken en zie je als het goed is(als je met zijn 8en speelt) zeven rode kruisjes en eentje heeft geen rood kruisje, zo zie je wie de host van de game is ;)

5. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Bij NLvNL zie je dat niet zo. Dan moet je gewoon de speler die moet hosten de lobby aan laten maken

6. mars15

mars15 Guest

ow oke ik dacht als de game echt ging beginnen

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe zit het trouwens als er bij 2 mensen geen kruisje staan, dat heb ik soms ook wel is. Het kan, lijkt mij, niet zo zijn dat 2 mensen host hebben.

8. Champion

Champion Guest

jawel hoor.. maar dan nog, soms heeft iemand anders dan de lobby aanmaker de host:)

9. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    De site begint er op te lijken maar is nog niet af, hoop het zo snel mogelijk klaar te hebben!

10. mars15

mars15 Guest

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    amateur :D :9 schiet is op!!! :+

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Zegt hij.. Waar blijft onze clan site dan!?!?!?! |:- :+ :p

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent toch zo'n computer wizkid 8) ik dacht dat jij er al mee bezig bent sinds het begin van halo2? maar ja je hebt pro's en amateurs in het maken van websites en de ene doet het in 2dagen en de ander nog niet eens in een jaar :+

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
  16. mars15

mars15 Guest

toch zoek ik nog 3 nederlanders die met mij team slayer willen spelen om omhoog te komen :p

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2005
  17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Voeg mij maar ff toe.. Ik speel altijd met clan maten beetje team slayer, we zijn rond de 30 dus als je een beetje kan knallen mag je wel mee doen :9 ;).

18. mars15

mars15 Guest

ok voeg je vanavond wel ff toe :cool:

19. Towel

Towel Guest

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina