1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Duitsland geen sterk team?

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij die Lenitz gasten zijn ook aardig goed

3. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Champ en Aapiej hadden al wel eens van Duitsland gewonnen, maar het is inderdaad wel een sterk team.

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie de tags?

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij in ieder geval: Lehnitz I wHite, aangezien hij heletijd doubleteam speelt met mTw I ATI Mayo zou dat wel dat duitse team zijn. Ik weet het niet helemaal zeker of dat ze zijn maar volgens mij wel.

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mahw vond ze dus niet echt goed...
    ik en nemomemeliorest speelde 2vs2 op lockout op hun host en we verloren met 50-48 terwijl ik nog tijdje stil stond omdat ik facking 6x achter elkaar gespawnd killed werd:+

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  7. Champion

Champion Guest

duitsers zijn idd niet zo goed.. maarjah je weet maar nooit, het blijft halo 2 :p

8. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    je wordt zwaaaarr geraped en je vind ze niet goed???

9. Champion

Champion Guest

50 - 48 niet te bijdehand sjaak 3

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    och jah... had de 0 vergeten:p

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    double..

12. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben sinds een paar dagen weer halo aan het spelen (omdat ik geen 360 kan bemachtigen) en vind het maar tegenvallen eigenlijk, die download heeft echt veel leuke dingen eruit gehaald, en dat slaan is ook echt te sterk. Verder vind ik ook die nieuwe maps zwaar kut...

jammer dat bungie een spel niet goed kan onderhouden zoals ubi-soft...

laat HALO 3 maar door UBI-SOFT worden gemaakt, die doen er tenminste alles aan om de game playeable te houden..

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en bungie niet....
    ze hebben er geloof ik alles aan gedaan om de mensen tevreden te houden..
    mensen wouden team snipers.. hoppa team snipers
    mensen wouden MLG en br start hoppa team hardcore
    mensen vonden dat sommige maps niet goed waren gebalanceerd met wapens.. hoppa bungie verandert het.
    Dus het is onzin om te zeggen dat bungie er niks voor over heeft want om eerlijk te zijn vind ik ubisoft het slechter doen hoor, zeggen dat de nieuwe coop maps van chaos theory er einde van de zomer zijn.. nou heb nu nog steeds niks gezien, behalve 2 "kapote " maps.

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

>NEE< Herinner je >LOCKDOWN<

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja snipers na 9 maanden, men wilde na de eerste week al MLG dus hoppa bungie komt met soort MLG maar dan kutter na 1 jaar:+ . Men vond de maps onbalanceerd, hoppa bungie maakt het op sommige maps nog kutter:+ . Ik ga niet zeggen dat ubisoft goed is want al kijk je naar de giga hoeveelheid cheaters die bij splinter cell 2 actief was (bijna net zo erg als bij halo2) daar deden ze ook niets aan. Maar bungie luisteren naar de fans enzo slaat ECHT nergens op, ze wilden perse hun eigen plan trekken en daarin is het ze gelukt de goede halo1 spelers en de fanatieke spelers die ooit goed waren in een spel weg te jagen|:-

Want zeg nou zelf is het luisteren naar de spelers die om MLG vroegen een pistol erin te doen, of allerlei schijt gametypes omdat bungie zoals ze het zelf al 3291791874 maanden zeiden hun eigen ervaring wilden bieden|:- Is ze iig gelukt door het bieden van een ervaring die alleen maar teleursteld op werkelijkwaar elk vlak van de game_0/

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Het had beter geweest als ze bij de ontwikkeling van het spel geluisterd hadden ipv hun eigen fantasie van 'wat leuk is' door te drijven. Met de release kwamen ze er pas achter, dat een grote groep mensen zeer teleuregsteld was over het spel.

Toen hebben ze het nog een beetje weten op te lappen door de beatdowns, BR en playlists aan te passen. Maar of ze nou echt goed geluisterd hebben? Hoevaak is niet gevraagd om oude halomaps als hang em' high, damnation en chillout terug te brengen?
    Dat waren toch echt maps die VEEL beter in elkaar steken dan de big-team maps die ze er nog als extraatje voor de noobs aan toegevoegd hebben.

... hoppa bungie goed bezig!!!!:+

17. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
    ach ik heb net gehoord dat ik over een uurtje een 360 heb, dus dan kom ik waarschijnlijk nooit meer op HALO 2 :D (was ik toch al niet meer van plan...)

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Bungie beweert dat ze het wel hebben geprobeert om hang em high in halo2 te doen maar dat het niet goed werkte ofzo.. Maaruh dat van die beatdowns veranderen vind ik alleen maar slecht. Ik bedoel het lijkt soms meer DOA dan een schietspel..:{

19. Champion

Champion Guest

sanctuary is de nieuwe hang em high toch :p

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Halo 2 heeft je toch lang genoeg bezig gehouden, wat is het probleem?
    Sommige spellen speel je maar 1x en dan leg je hem al weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina