@niels
Blijkbaar vind jij het dus leuk om op een amerikaanse host met mega lag en een radar aan te spelen met je smg'tje. En dan vervolgens te moeten w88 tot de rocket spawnt om een kansje te maken. Maar die rocket spawnt niet
wat vervelend, he pot verdikkie.. Nou ja we spelen hierna wel weer met ons host programmaatje aan (want de leugen gaat dat amerikanen wel goed op onze host kunnen spelen, zodat we ons minder schuldig voelen) en dan gaat het hetzelfde alleen dan anderssom, Whhooooowww kijk is hoevet we de wapens timen
wij zijn zo mega goed, we winnen met 50-7 wat een n00bs in het andere team.. WHAHAHA wij zijn zo mega goed
En jij durft dan te zeggen dat bungie het goed gedaan heeft door net zo lang te w88 met iets meer gebalanceerde MM playlists waar het nog steeds super kut balans is. En dat het leuk is om te spelen en dat bungie een goed gebalanceerd spel heeft afgeleverd en dat het leuk is dat je wapens kunt controleren en dat ze dan nooit meer trug komen zodat tegenstanders ook niet eens een kansje hebben om nog iets te doen met hun smg. En dat alle goede halo2 spelers nog steeds spelen (90%) en de rest (10%) maar zeurende halo2 noobs zijn
die halo1 beter vinden. Volgens mij kan je niet eens rekenen want in het begin waren er telkens 75000 mensen online!! en dat werd na een maand 24000 (en ga me niet zeggen dat mensen toen al hun xbox verkochten en een 360 in huis haalden
) En dat het nu nog maar een dramatisch lage 14000 is
Misschien iets te maken met mense die halo2 schijt zat waren omdat het een slecht spel is.
1 slot vraag: Ben jij ooit goed geweest in EEN spel behalve halo2 waar je natuulijk zwaar owned. Zo ja weet je precies wat ik bedoel, maar ik gok dat jij niet weet waar ik het over heb
_0/
Klik om te vergroten...