1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden hang em high zowieso ook wel een stuk minder leuk gemaakt (vergelijk warlock met wizard, beaver creek met battle creek, bloodgultch met coagulation) als het ze wel gelukt was, waarom zou dat trouwens niet werken :confused: . Misschien waren die maps te 'pro' voor de noobs.

- De 2e powerup weghalen, hebben ze met elke 4v4/2v2 map gedaan (ze stoppen alleen meer dan 1 powerup in de big-noob battle maps).

- Het alleen mogelijk maken om maar 1 rocket en snipe tegelijk in het spel te hebben wat de gameplay veel minder maakt, vooral bv met ctf.

Toch had ik die maps graag teruggezien en met mij de andere halo1 spelers ook denk ik.

2. Towel

Towel Guest

Nah, vind het beetje overdreven hoor. Grotendeel van xbl speelt halo2, dus is het stom om te beweren dat bungie zijn zaakjes niet op orde kan brengen. Modden hebben ze eindelijk wel goed aangepakt (hoewel je soms nog wel eens tegens modboosters moet). De mappen ongebalanceerd heb ikn iet echt last van. Op grote mappen als Coag,water,elong etc, heb je altijd 2 snipers, 2 rockets etc. Die kleine mappen als beaver met ctf of bom 1 rocket. Vind ik helemaal niet erg, brengt juis veel taktiek met zich mee. Pas in die basis gaan wanneer je rockets hebt en anders wachten etc. Het heeft wel wat. Alleen bij warlock ben je soms machteloos, vooral als er iemand quite|:-

Het ergste van halo vind ik de kleine foutjes, met name de beatdowns. Dat ze krachtiger zijn vind ik wel goed, maar dat je vaak mis slaat, of langzamer slaat dan de tegenstander... bullshit!

3. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Hang em high terugbrengen in halo 2 zou zoiezo niet werken met die korte of host BR range...

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en @ blackhawk em

ja... het is natuurlijk zo dat alles wat de mensen willen direct moet gebeuren anders is het slecht|:-
    Ik denk maar dat 10% van alles halo2 spelers het er mee eens zijn dat, die halo1 maps beter zijn of dat jullie altijd MLG wouden...
    HALO2 moest gewoon meer voor de mainstream worden, en ja die mainstream vindt het wel vet als bungie dingen erin gooid zoals team snipers en zulke dingen...
    Bungie heeft ook nog eens lekker heletijd cheaters.. wat zouden ze eerst doen, cheating update doen, of zorgen dat je MLG op matchmaking kan doen?|:-

en hoe bedoel je trouwens hun eigen fantasie.. is jouw mening die van iedereen die halo2 speelt:confused:

oh en waarom wil je 2 powerups dan... weet je hoe ongebalanceerd het dan wordt.. lekker in lockout met overshield rondrennen...

5. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    - Het aantal mensen dat halo2 op live speelt enorm omlaag is gegaan en dat spellen die niet goed in elkaar zitten ook veel mensen kunnen aantrekken?

- Dat van die 2 rockets en snipes had ik al gezegd dat ze alleen op de grote maps liggen. Als je zegt dat er meer tactiek voor nodig is met maar 1 rocket of snipe in het spel denk dan ook eens aan andere gametypes, bestaat halo2 alleen uit assault op beaver creek?
    Denk eens aan teamslayer ivory tower bv. daar zou de gameplay beter worden als je een 2e snipe zou hebben (ergens bij backwall bv).

- Mappen ongebalanceerd heb je geen last van, nee waarschijnlijk omdat je nog nooit halo1 hebt gespeelt.

@ Sjaak heb je gelijk in maar dat is nu ook al het geval bij een aantal maps, alleen om die reden een goeie map niet terugbrengen?

6. mars15

mars15 Guest

Hoeveel mensen spelen halo 2 nog op live denken jullie

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

kijk daar ligt dus bij jullie ( volgens mij alle halo1 spelers) dat ze direct beginnen te zeuren dat je halo2 nooit heb gespeeld omdat je het niet met ze eens bent:confused:
    heb halo1 al van de release en heb het tot halo2 bijna elke week gespeeld...

tuurlijk zijn het aantal mensen wat halo2 speelt omlaag gegaan.. mensen die 360 hebben gehaald, mensen die xbox hadden verkocht voor 360, mensen die niet alleen 1 spel spelen, mensen zoals jullie ( klein percentage ) die vinden dat halo2 zuigt dus niet gaan spelen.

en de sniper op ivory tower respawned zo snel dat je toch al gauw 3 sniper's hebt:) enne... wat is er dan ongebalanceerd aan dan:confused:

edit: logisch dat een map van een oud spel niet hetzelfde is als in een nieuwe... denk dat je hang 'em high ook kut gaat vinden op halo2 hoor.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 - Xbox Live Statistics
    (last 24 hrs)

Unique Players: 333,340

Matches Logged: 866,485

Players Online: 12,383

:) vind het nog redelijk veel mensen, als je andere spellen kijkt kom je nooit iemand tegen ( topspin, pgr2, splinter cell: chaos theory )

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    10 %? Ik denk eerder andersom, en dan hoor JIJ bij de 10 % n00bs die halo2 beter vind dan halo1 (lekker boosten met je ghostje, lekker big-team battle doen met smg start, lekker dual-wielden) en ik tot de 90% die halo2 een kutspel vind dat met MLG regels nog het beste tot zijn recht komt.

Neem het maar lekker op voor bungie fanboy, als ik kritiek op ze heb post ik dat. Bungie en Microsoft zijn blij met mensen waar ze geld aan verdienen zonder dat ze iets te klagen hebben.
    _0/

10. mars15

mars15 Guest

oke bedankt zijn zeker veel spelers _O_

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    K zou liever Damnation trug zien inplaats van HeH, maar dat is mijn mening, er zijn veel dinge di weg valle bij HeH, als je van H1 naar H2 zet( zoals wapens wegnade :+ ) da was atlijd zo vet, en Dammy was gwoon beter *)

K heb H1 en H2 allebij gespeelt, H1 ni zoveel als k wilde, en H2 miss te veel, en k vinn da beide spele hun sterke punte hebbe, (H1 meer _O_ )

over dat de maps te ongebalanceerd, Klopt gewoon, vooral op de kleine maps, maar k denk dat bungie da heeft gedaan zodat je geen 3 rockets op zelfde team hebt, terwijl het andere team met SMG spawnt ;), maar k vinn wel da Escobar gelijk heeft

verder best veel mense spele nog H2, omdat het gwoon een goeie game is, die in het niet valt bij zijn voor ganger, en teveel kleine kindere heeft die iets te veel om hun level geve;)

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge... waar staat dat ik halo2 beter vind als halo1|:-
    damn... het gaat er toch om dat je een game leuk vindt en plezier heb... ik heb plezier in halo1 en in halo2 boeiend... en ja ik vind big team battle en rijden in een ghost vet. big deal.. laat me lekker met die anderre 90%

edit: omg jij maakt zeker een game speciaal voor de fans... en niet met de bedoeling om geld te verdienen zeker.. het is hun baan, manier om eten te krijgen, hun gezin te onderhouden..
    en het is gewoon een vermakelijke game en dat jullie halo1 spelers allemaal het zo klote vinden dat het wat minder moeilijk is geworden om iemand af te slachten

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    @niels

Blijkbaar vind jij het dus leuk om op een amerikaanse host met mega lag en een radar aan te spelen met je smg'tje. En dan vervolgens te moeten w88 tot de rocket spawnt om een kansje te maken. Maar die rocket spawnt niet:eek: wat vervelend, he pot verdikkie.. Nou ja we spelen hierna wel weer met ons host programmaatje aan (want de leugen gaat dat amerikanen wel goed op onze host kunnen spelen, zodat we ons minder schuldig voelen) en dan gaat het hetzelfde alleen dan anderssom, Whhooooowww kijk is hoevet we de wapens timen:D wij zijn zo mega goed, we winnen met 50-7 wat een n00bs in het andere team.. WHAHAHA wij zijn zo mega goed|:-

En jij durft dan te zeggen dat bungie het goed gedaan heeft door net zo lang te w88 met iets meer gebalanceerde MM playlists waar het nog steeds super kut balans is. En dat het leuk is om te spelen en dat bungie een goed gebalanceerd spel heeft afgeleverd en dat het leuk is dat je wapens kunt controleren en dat ze dan nooit meer trug komen zodat tegenstanders ook niet eens een kansje hebben om nog iets te doen met hun smg. En dat alle goede halo2 spelers nog steeds spelen (90%) en de rest (10%) maar zeurende halo2 noobs zijn|:- die halo1 beter vinden. Volgens mij kan je niet eens rekenen want in het begin waren er telkens 75000 mensen online!! en dat werd na een maand 24000 (en ga me niet zeggen dat mensen toen al hun xbox verkochten en een 360 in huis haalden:+ ) En dat het nu nog maar een dramatisch lage 14000 is:'-( Misschien iets te maken met mense die halo2 schijt zat waren omdat het een slecht spel is.

1 slot vraag: Ben jij ooit goed geweest in EEN spel behalve halo2 waar je natuulijk zwaar owned. Zo ja weet je precies wat ik bedoel, maar ik gok dat jij niet weet waar ik het over heb:+ _0/

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je hiermee insinueren dat bungie en M$ aan halo1 niet goed of genoeg verdient hebben om eten te kunnen kopen en hun gezin te onderhouden_0/

15. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Een game speciaal voor de fans? Ik wil gewoon een skillvolle FPS op live en aangezien het moeilijk blijkt om die te maken heb ik kritiek op de makers. ik weet zeker dat het merendeel van de mensen Halo1 boven Halo2 had gekozen als ze allebei een live hadden.
    Halo2 is op dit moment de beste shooter op live en dat is een beetje jammer, vooral omdat er veel meer van verwacht werd. Ik denk dat ze hun gezin nog een stuk beter kunnen onderhouden als ze van halo3 een spel maken waar iedereen tevreden mee is. _0/

16. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht.... waarom zijn halo1 spelers bijna allemaal zo kansloos|:-

oke... ik heb nooit gezegd dat halo2 beter is als halo1 ofzo.. het is in principe gewoon klote op live, ja cheater, host, geen beat-downs blablabla.. je kent het.. ook is het WEL zo dat amerikanen beter op onze host spelen als wij op hun host.. ( maar daar gaat het nu niet om )
    Ik zeg ook niet dat bungie het goed gedaan heeft met heel halo2... maar ze proberen tenminste hun fouten recht te zetten.. ze konden ook gewoon lekker laten zoals het was.. zodat niemand het meer speelde.

en hoezo kan ik niet rekenen dan... ik vind zoveel spelers veel hoor, voor een spel wat zoveel fouten heeft, en een 360 en ook nog eens andere spellen op de xbox..

ja ik own natuurlijk in elke game zoals jouw he|:-

17. Champion

Champion Guest

leuke discussie:+

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil niet eens spel waar je skills voor nodig hebt om goed te zijn? ik wel hoor, en ja halo2 is dat niet echt nee met alle fouten.. en ja ik zou ook eerder halo1 spelen.. happy?

ja en hoe wou je ooit halo3 voor iedereen tevreden maken...
    alle mensen die niet alle tijd van de wereld hebben en het maar paar keer kunnen spelen, zullen dus flink worden afgeslacht door jullie.. is ook niet echt leuk voor ze...
    Maar ze zullen echt wel van hun fouten hebben geleerd, naar alle dreig-mailtjes:+

19. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha... ik raak de draad ook beetje kwijt trouwens..:+

20. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    en waarvoor denk je??? $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ gaat er nu een belletje rinkelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina