Ik speel bijna nooit meer op m'n Xbox omdat ik het tijdverspilling vind met de spellen die nu gespeeld worden. En ik heb ook gezegd dat H2 1 van de betere Xbox spellen is als je m'n post eens een keer zou lezen, het is alleen een slechter spel dan Halo1. En die cheaters in H2 interesseren me echt NIKS, ik speel wel custom en als ik cheaters krijg in team hardcore quit ik gewoon. Het gaat er alleen om dat Bungie wel wat om die cheaters geeft en vervolgens juist rankings aan playlists gaat toevoegen ipv ze allemaal onzichtbaar te maken. Hoe dom kan je zijn dan? Ik snap ze af en toe echt niet. En die andere 3 playlists gaat ook nergens over, en volgens Bungie zou dat ''fun'' moeten zijn. Woow brute plasma rifles en bruteshots only, en wat dacht je van duals only, ik zie mezelf al rondliopen met dual plasma rifle op een host met 300 ping. Doordat ze dit soort playlists maken bewijst voor mij alleen maar dat ze nog steeds niet doorhebben wat leuke gameplay geeft en zo dus ook geen goed Halo3 gaan maken. Denk aan al die goede dingen in H1: Pistol, nade jumps, wapenspawntijden, wapens naden. Allemaal onbedoeld, maar al die dingen bij elkaar maakte het wel een supergoed spel. Met Halo2 hebben ze zoveel veranderd en daardoor is het gewoon kut geworden, naja, het is nog steeds wel een goed spel, maar Halo2 had 10 x zo goed moeten zijn.
Laatst bewerkt: 17 dec 2005