1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat er maar 10% stopte met spelen (zeurende halo1 ventjes ofzo8) ) En vervolgens vraag je je nu af waarom je niet rekenen .....

75000 eerst, nu 14000 => dus er is maar 10% gestopt|:- _0/

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euh vertel het me eens:+

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je uberhaupt wel lezen.... ik GEEF 3 redenen en dat jij me je stomme kop er maar 1 leest is jouw fout:+

4. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht even dat je dacht dat Bungie er om zou geven hoe leuk wij het spel vinden, dus zeg ik even waar het ze echt om gaat.

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp je effe niet... ja bungie heeft fouten gemaakt met halo2 ( heleboel trouwens:+ ) en ja die proberen ze recht te zetten.. en daar ging in het begin ook de discussie over..;)

6. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    * heeft geen zin meer om nog meer uit te leggen

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    *sluit zich daar volledig bij aan*)

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja... als je op zo'n manier een discussie wil afsluiten is jullie ding... maar het zegt natuurlijk wel weer iets over jullie..

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    of het zegt iets over de intelligentie van degene waarmee je discussieert...

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat blijkt maar weer..:+

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waar gaat de discussie nou eigenlijk over?:confused:
    Snap het niet zo goed..

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    gwoon negere jensss :{

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lol krachtigere beatdowns goed?? Het gaat nergens meer om, al wil ik iemand in 2 klappen dood hebben dan ga ik wel DOA spelen.

En Niels houd gewoon je mond want je praat poep. Halo 1 is beter punt uit. Halo 2 is een spel van de bigger gun. Wie de rocket launcher weet te bemachtigen wint, of wie het snelste BXR of BXB kan drukken wint. Halo 2 gaat nergens over, het enigste voordeel is xbox live. Maar als halo 1 op live was geweest dan had ik halo 2 mooi laten liggen. En denk je dat bungie niet genoeg centjes heeft verdiend met halo 1?? Nee ze wouden alleen maar meer centjes verdienen met halo 2. Een game voor de fans? Laat me niet lachen:{ .

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs dan haal je iemand in 2 klappen nog niet neer hoor ;)

15. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In H1 heb je ook maar 2 melees nodig voor een kill, alle veranderingen van die update zijn positief, op de veranderingen aan de magnum na dan. Maar feit blijft H1 > H2, en met de nieuwe playlist update kan je wel concluderen dat er GEEN hoop is voor Halo3. Wow, in team snipers kan je nu je rank zien zodat daar ook gecheat kan worden en rumble armory, team actionsack en weet ik veel wat is gewoon te kut voor woorden. Ohja toch nog een lichtpuntje, ze hebben ze magnum uit Team Hardcore gehaald! (Waarom hebben ze dat ding er eigenlijk ooit ingehad)

Bungie heeft het gewoon kut gedaan, en toch hebben ze met Halo2 1 vand e beste Xbox spellen uitgebracht, en voor de 360 zit er ook nog niet veel beters bij. Goed bezig Xbox.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    tja je kan ook verder kijken dan je neus lang is, bungie heeft zelf ook wel door dat halo 2 in een aantal opzichten moet buigen voor halo 1, en veel mensen teleur gesteld zijn in Halo 2, maar om nou gelijk te zeggen dat er geen hoop meer is voor Halo 3 :confused: Die cheats zijn heus wel op te lossen. Ze zouden gewoon servers moeten opzetten ipv een P2P verbinding, krijg je ook niet meer dat sommige mensen meer voordeel hebben. Ook zouden ze het moeten indelen in regio's, gewoon Europese landen bij Europese landen en Amerika bij Amerika.

Maar ja toch vind ik Halo 2 echt geen slecht spel ofzo, spel is erg populair op Xbox live(jammer van die cheaters) en een game vinden duurt (vaak) niet lang.
    Maar ja als jij het bij Halo1 wil houden, mijn zege heb je! _0/ Denk niet dat veel mensen het nog spelen nadat halo3 eenmaal in de winkel ligt en dat komt mede omdat Halo3 op de XBOX 360 komt, dus veel betere graphics en meer mogelijkheden...

17. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Grappige is dat iedereen ook zo hoopvol over halo2 praatte voor de release, misschien is het dit keer terecht

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    'T begin van H2 was echt top, maar toen kwamen die cheaters he..

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna nooit meer op m'n Xbox omdat ik het tijdverspilling vind met de spellen die nu gespeeld worden. En ik heb ook gezegd dat H2 1 van de betere Xbox spellen is als je m'n post eens een keer zou lezen, het is alleen een slechter spel dan Halo1. En die cheaters in H2 interesseren me echt NIKS, ik speel wel custom en als ik cheaters krijg in team hardcore quit ik gewoon. Het gaat er alleen om dat Bungie wel wat om die cheaters geeft en vervolgens juist rankings aan playlists gaat toevoegen ipv ze allemaal onzichtbaar te maken. Hoe dom kan je zijn dan? Ik snap ze af en toe echt niet. En die andere 3 playlists gaat ook nergens over, en volgens Bungie zou dat ''fun'' moeten zijn. Woow brute plasma rifles en bruteshots only, en wat dacht je van duals only, ik zie mezelf al rondliopen met dual plasma rifle op een host met 300 ping. Doordat ze dit soort playlists maken bewijst voor mij alleen maar dat ze nog steeds niet doorhebben wat leuke gameplay geeft en zo dus ook geen goed Halo3 gaan maken. Denk aan al die goede dingen in H1: Pistol, nade jumps, wapenspawntijden, wapens naden. Allemaal onbedoeld, maar al die dingen bij elkaar maakte het wel een supergoed spel. Met Halo2 hebben ze zoveel veranderd en daardoor is het gewoon kut geworden, naja, het is nog steeds wel een goed spel, maar Halo2 had 10 x zo goed moeten zijn.

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was wel zo dan, maar in H1 lockte je niet op je tegenstander vanaf 2 meter afstand:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina