1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... vette signature, daar staat het antwoord geloof ik. 8)

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach jonge apu... heb ik hier oooit 1!!! keer gezegd dat halo2 beter is als halo1.. het is met meeste probleem dat ze een streep trekken tussen super goede games en kut games.. het is of kut of super goed... halo2 is niet super goed, maar een slecht game? nee.

en denk je dat die mensen van bungie miljonair worden.. geloof dat maar heel klein aandeel naar de makers gaat, wat dus weer moet worden verdeeld in nieuwe spullen, pc enz. dan verdien je echt niet zo veel hoor.
    en voor de fans, nee misschien niet... maar ze proberen tenminste die domme fout recht te zetten. en als jij het dan kut vind betekend het niet dat iedereen het kut vind, ofwel? ken zat mensen die team snipers enzo wel vet vinden enzo... oh ik ben trouwens nog nooit gecheat op team snipers.:+

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al die dingen die je opnoemt zijn allemaal waar.
    MAAR je hoeft ze niet te spelen het is gewoon een optie he;)

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nou met een spel dat werelwijd meer dan 5 miljoen(!!!) verkocht is denk ik echt niet dat bungie te klagen heeft hoor, en ze werken nog altijd voor microsoft dus alles wat bungie nodig heeft om een game te maken krijgen ze volgens mij grotendeels van microsoft zelf, als microsoft ze namelijk niet goed zou betalen was halo 2 of halo 1 al lang op de PS2 :confused: uitgekomen, misschien met supermatige graphics maar als sony maar genoeg centen op de tafel legt is er geen andere keuze...

5. Towel

Towel Guest

Darkwing,
    jij haalt echt wat dingen door elkaar. Bungie probeert gewoon de dingen beter aan de passen en nieuwe playlist te bedenken om de klant te vreden te huoden. Of het jou lukt dat is een tweede, maar reken maar dat er vele zich vermaken met tea actionsack. Dan speel jij die shit toch niet? Dan ga jij toch lekker de halo1 pro uithangen in je mlg games op lockout? Ook ik vind de playlist slechter geworden, Double team is zoo vernaaid door die duals.. Maarja ik speel het nu ook minder, daar kies je dan toch voor? Je hoeft niet alles te spele, en als je halo 2 niks meer aanvind omdat alle gametypes kutzijn, dan ga je fijn wat anders doen. Niemand die je tegen huodt hoor. Halo 2 is voor vele gewoon een leuke game, klaar! Houd die promo halo1 praatjes gewoon voor je, ieder zijn eigen mening!

Mening > Halo1,2

6. Candyman

Candyman Guest

OMg APU je zegt dat halo nergens om draaid,, skill loos!! hoe komt het dat jij zo slecht bent?! :+

7. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Naar mijn mening discussie opgelost...

8. Towel

Towel Guest

Naar mijn mening ook;)

Ohja Maestro, geef nog eens die link van jouwn eigen liedje. Moet het nog eens luisteren, klonk erg droog|:-

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    and towel save's the day
    discussie opgelost..;)

10. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing mag geen promo praatjes houden over halo1 maar jij wel over halo2, hoe naïef kun je zijn_0/

11. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ieder zen eigen mening.. gekke is dat je jezelf dan tegen spreekt. Eerst probeer je op een vrij stoere manier over te komen met je arrogante praat (vraag me af hoe je in real life bent, je zit iig om 00:36 zaterdagavond nog achter je computertje).
    "Hou die halo1 promo praat maar voor je", dat is geen promo praat. Jij ziet het misschien wel zo omdat je een kenkernoob bent in dat spel. Probeer iemand zen posts eens beter te lezen.

Voor de rest ben ik het er mee eens dat je moet spelen wat je leuk vind maar als iemand een mening over de playlists heeft mag hij daarover posten. Het heet hier niet voor niks een FORUM.

p.s volgens mij haal je ook een aantal dingen door mekaar als je jezelf tegenspreekt

_0/

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wees verstandig en laat die discussie lekker.... we komen er blijkbaar toch niet uit, want al 5 pagina's lang staat er steeds hetzelfde:)

13. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    jij was toch degene die de discussie wou voortzetten?

14. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje gaar forum dan zonder discussies :+

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja omdat je blijkbaar niet de moeite wou nemen om verder uit teleggen.. maar dat is ook weer paar bladzijde's terug.
    maar ja.. als je toch verder wil gaan, mij best.. ik weet toch wel wat er uit komt:+

@ ghost: ja als de discussie toch geen einde heeft en iedereen toch zijn mening blijft houden en alleen maar gaat herhalen

16. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, vind ik leuk :+

17. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wilden wij niet verder uitleggen dan, wij hebben namelijk een grote hoeveelheid argumenten gegeven waarom halo1 beter is dan halo2 en waarom wij het een kut spel vinden (halo2 dus). Het enige wat jij tot nu toe hebt gezegt is dat JIJ het leuk vind en dat "iedereen" het spel speelt (nog steeds halo2). Wij vonden het een beetje domme discussie worden omdat jij volledig uitgeluld werd keer op keer. Daarom zijn wij er mee gestopt. Maar blijkbaar heb je nog niet genoeg gehad, maa rik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Lijkt me voor jou slim om even een paar pagina's trug te gaan en je eigen reacties na te lezen, je stemt er namelijk bv. mee in dat je niet al te slim bent enzo:+ En spreekt jezelf meerdere malen tegen en geeft ons meerdere malen zelfs onbedoeld gelijk (terwijl je d8 ons te "dissen"). Daarom om je in bescherming tegen jezelf te nemen voor nog meer domme uitspraken en tegen strijdig heden stop ik bij deze de discussie en sluit ik mijn geheel af met de tekst:

HALO1 > halo2

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge kijk en dat jij dan te dom bent om te lezen... IK heb FACKING nergens gezegd dat halo2 beter is.. kijk dat jij dat met je domme kop niet ziet kan ik niks aan doen, dat jij dus ook niet leest dat ik 3 redenen geeft dat er minder mensen halo2 spelen is ook jouw probleem.. maar als je dan gaat denken dat ik niet kan rekeken|:-

oke alsjeblieft HALO1 > HALO2 tevreden? heb ook nooit gezegd dat het niet zo is, ik heb alleen gezegd dat bungie dus wel probeert zijn fouten recht te zetten, dat dat voor jouw niet lukt is niet hun probleem, jij hebt je halo1 toch nog? meeste mensen vinden het wel leuk. ben ik nu inneens een noob die nog nooit halo1 gespeeld heb en zogenaamd alleen goed is in halo2?:+ |:-

19. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    JA:eek:

20. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2

Nee :cool:

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
Topicstatus: