1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

ik word echt moe van jullie :)

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik Towel goed begrijp is het de bedoeling dat iederen zijn eigen mening heeft, maar die dan niet moet posten als hij het er niet mee eens is. WOW. Sowieso zou je eens een keer de moeite kunnen nemen om mn post te lezen, dan was heel dat gedeelte van: "Als je het niet leuk vindt dan speel je het toch niet''. Ik postte toch al dat ik het niet ga spelen, het geeft alleen aan op welke doelgroep Bungie zich weer gaat richten, en dat zullen ze met halo3 ook gaan doen. Ohja, ga jij maar de pro uithangen met een vet stoer level in matchmaking. :+

3. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    zo kheb heel wat gemist in mn weekendje vakantie damn man 5 bladzijdes vol!!!:+

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Stel je niet zo aan joh:9

edit: Jenss met die laatste post rapede je wel hoor! Good Good!

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    neej je hebt niks gemist of je moet nutteloze discussies leuk vinden :+

6. Towel

Towel Guest

Sjee wat ben jij volwassen zeg! Wil je altijd het laatste woord hebben? En ik ben een nerd idd dat ik om half 1 een reply post en ik ben kk noob in halo 1. Dus?

7. Towel

Towel Guest

Ik vind het niet erg als je je mening post over dingen in HALO2, want daar is grotendeels deze topic voor. Maar ga dan niet zo als een bezetenen hier de lezers overtuigen waarom halo1 zoveel beter is als halo2? Wat maakt namelijk die discussie uit? Naar mijn mening vind ik een hoop andere spellen nog beter als halo1, moet ik dat er hier ook uitgooien? En halo 2 is meer gericht op de massa dan op de halo1 liefhebbers, lijkt me vrij logisch. En met mijn level maak ik wel vet veel vrienden hoor*)

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2005
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm waar woon je dan dat mensen het uitmaakt wat voor level je in een spelletje hebt :confused: |:-

9. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol , nou op zn tijd....;)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed i.i.g. niet onder voor jou en je pro trekjes. Dus hoe slecht ben jij dan wel niet?

11. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het overigens uit of halo1 beter is dan 2 of andersom, allemaal gebaseerd op mening.
    End of discussion.

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Laat jij mij dan maar is precies zien waar IK dat gepost heb_0/

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ZAANSTAD :cool:
    Was wel gezellig vrijdag, had alleen ietsiepietsie beetje teveel op. Nog me excuses daarvoor Towel. Maar volgende keer blijf ik aan de cola en zal wolf niet op me zeiken omdat ik te kut speelde ;)

14. Towel

Towel Guest

Ehh nee sorry, escobar bedoelde dat ermee omdat ik om half 1 nog replyde. Vind het zoiezo kinderachtig om daarmee te verwijzen naar wat voorn mannetje ik in real life ben...

Heb overigens denet met een maat halo1 h2h gedaan, was weer erg cool. Maar komt het omdat het pal is dat het zo ontieglijk traag is? echt 15 fps lijkt het wel, en het schieten is ook zo vaag... Soms 3 schoten met pistol en soms je hele clip. Het zwabberen uit de bochten is ook zo irritant bij het pakken van de rocket;) . Maar volgens mij moet ik echt de ntsc downloaden, want die amerikaanse filmpjes gaan heel soepel altijd.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2005
  15. Towel

Towel Guest

Haha was idd super vet man, en het maakte niks uit hoor:cool: Volgende x neem jij wat goeie tjak mee:D en wolf had de tijd van zn leven. Staat hij tenminste een x bovenaan*)

16. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk gelukt om mijn website online te zetten!

kijk gerust ffies (het is niet af maar wel een begin...ik kan ook pas sindskort website bouwen:p )

http://www.undutchables.cjb.net(jah niet de beste naam, maar moet tog wat)

Dutch halo 2 league

Baaaaaaas matties_0/

17. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    nette site, complimenten ervoor

18. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    thanks;)

En al zou je ook nog meedoen zou helemaal fijn zijn:9

19. mars15

mars15 Guest

.be is nu 1 jaar gratis probeer dat

20. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Site rockt ice...Ben erover aan het nadenken om me in te schrijven!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina