[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus wat een deelnemers:eek: Heel top nederland doet zo ongeveer meeO-)

    Hmm bullet wil je nog wel meedoen?? 8) :+
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice ik wil geen kritiek leveren maar je kunt bijvoorbeeld toch meerdere pouls maken of de bestaande pouls groter maken. Al zeg je gewoon de nummers 1 en 2 gaan door dan maakt het toch niet uit hoeveel teams erin een poule zitten.

    En je wou op zen vroegst 28 december beginnnen. 31 december en 1 januari is het zowiezo onmogelijk om te spelen wegens feestdagen. En op 29 en 30 december kun je niet alle poulewedstrijden spelen. Er zal waarschijnlijk toch iets meer tijd voor moeten worden uitgetrokken. En het blijft een toernooi voor de fun, gewoon NL tegen NL. Een lekker potje MLG spelen zonder gezeik. En respect als prijs.
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Een potje halo2 zonder te zeiken.. Dat kan ik niet meer sorry:+ :p
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jensss jij bent altijd een zeikwijf geweest:p.
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik idd nog nooit meegemaakt:mad:
     
  7. Champion

    Champion Guest

    ik heb 1 keer met jou gespeeld blackhawk.. je begon al te zeiken voordat die countdown was afgelopen._0/
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wanneer is het nou eigenlijk?
     
  9. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag 28 Dec_0/
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Das fijn dan kunne we nie :p , Ey IcE ga ff die schemas ff make O-) dan weet k tege wie we moete ;)

    _0/
     
  11. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ben ook benieuwd!
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jens en bully wanneer komen jullie eens online op halo?

    en ice moet het pere op de 28 want ik moet dan werken
     
  13. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet rekening houden met iedereen toch? Op een gegeven moment moet er wel een vaste datum zijn. K zeg ook niet dat alles gespeeld moet worden die dag of van 8 uur 's ochtends to 5 uur... kan ook nog dag erna enzo. Tijden kunnen jullie onderling ook vast wel bepalen, ik kan niet overal bij zijn om het te regelen.

    Maaruh airwave...vanaf wanneer kan je wel dan?of wat?

    Ennuh die schema's van wie tegen wie moet komen ook heus nog wel. Zo snel mogelijk... heb het zelf ook druk, kan niet toveren;)


    _0/
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Online? Toernooi is pas na kerstmis hoor :p
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kamachi is tot en met nieuwjaar op vakantie. Maar Ice zoals ik heb gezegd jij bent de organisator dus jij plant het. En iedereen moet dan gewoon kunnen punt uit. Bij de WCG kon je toch ook niet zeggen: Ja maar dan kan ik niet.
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad *) jens en ik zijn veel te pro om nu al te gaan oefenen! O-) Als voorbeeld geef ik maar even Ipz0r: heeft 2 weken niet gespeeld maar wint wel even de NL voorrondes WCG ;)
     
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel hoor, kijk maar naar Spartanseiken :)
     
  18. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    kheb er op zich super zin in zelfs als wildcard zonder team, al1 ik ben op vakantie vanaf woensdagmiddag tm 1 jan, mocht het eerder gespeeld worden dan ben ik van de partij... eventueel als 3 de man bij warchild en brutus als zij dat wat vinden
    :+
     
  19. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    [ Startdatum Toernooi Dutch Halo 2 League ] --> 2 Januari 2006 <--

    Doordat veel mensen tussen kerst en oud en nieuw op vakantie zijn heb ik besloten om het toernooi van 28 December te verplaatsen naar 2 Januari. Zo zullen we minder vertraging oplopen en minder op elkaar hoeven te wachten wanneer iemand kan spelen.

    [ Freakin ]

    Regel even met Warchild en Brutus, want ze komen maar niet met een derde speler.

    [ Airwave ]

    Hoe zit het met jullie team? Gewoon zo laten zoals het is? Begrijp niet helemaal meer hoe het nou bij jullie zit. Komt door Lippi en EXperience... Laat het me maar nog ff weten, alvast bedankt.
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    even iets treurigs mee delen :'-( :'-( jens en ik schrijven ons uit.... we zijn er toch achter gekomen dat het spel niet meer is wat het is geweest.

    Voor mij was het vandaag weer de eerste keer in 2 maanden, en het beviel iig niet goed :confused: speelde ook 3 potjes matchmaking en 2 daarvan gecheat :confused: ik bedoel wtf wie geeft er nou nog om zijn level en wie cheat er nou nog...

    maar dat is niet de reden dat ik zelf niet mee doe, ik ben ook erg slecht geworden(ooh:eek:?) en vind het gewoon (gfx hoertje) erg lelijk enzo, lijkt wel alsof je iets speelt zonder zwaartekracht ofzo :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina