1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    :{ ?

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nee realistisch :{

Ik heb gewoon geen zin om in de vakantie een kutspel te moeten spelen omdat ik me heb ingeschreven voor een toernooi.

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je je dan ingeschreven...

En wie heeft er sowieso ooit om zijn level gegeven:+

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    masterspy :+ ? Mwah in het begin op zich ook wel gegeven om mijn leveltje maar dat was gewoon vet, nu is het niks meer dan stakkers die cheaten:confused: en over dat inschrijven, had halo2 al in geen 2 maanden gespeeld en dacht dat het nog wel leuk zou zijn maar blijkt dus erg slecht te zijn...

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik dacht van ach is wel lachen weetje,, maarja toen dacht ik van kom laat ik het us spelen en bleek maar weer hoe kut het gewoon is en heb vervolgens weg gegooit_0/

7. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    EN TERECHT;)

8. mars15

mars15 Guest

vind het spel steeds leuker en grafisch top hoor}:]

9. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    JA maar op het moment da tjij FEAR op max draait of denk ik een 360 hebt (ik niet, die laatste dan) dan is halo2 in ene grafisch een stuk minder indrukwekkend hor.

Even dit niet persoonlijk opvatten iedereen, maar ik hoor iedereen over dit toernooi dat het voor de lol is, maar tegelijkertijd doet iedereen vet moeilijk over wie de host heeft enzo. En ik heb bij laten we zeggen zeker 50% van de deelnemers het idee dat ze wel heeeeeeeel graag willen winnen en neit alleen mee doen voor de lol, maar dat terzijdeO-)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen maar doe gewoon mee. Ice heeft heel dit toernooi geregeld jullie hebben je ingeschreven en nu trek je je terug. Alleen omdat je niet meer zo goed in de game bent. BOEIEND! Speel het toernooi en speel halo 2 daarna nooit meer. Ben ik ook van plan. Al trek je je terug dan maak je het ice alleen maar moeilijker. Doe niet zo flauw en speel dat toernooi ff.

11. Champion

Champion Guest

gay = dat je het spel lelijk vind en alsof je iets speelt zonder zwaartekracht.. dat heb ik echt nog nooit gehoord. maarjah als jij iets geeft om hoe goed/slecht je bent speel gerust niet mee..

ik viel niemand aan, vond het gewoon gay. :)

jensss:http://bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=jensss

jammer van die 190 pagina's verspilling van tijd _0/ :)

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat nou verspilling :confused: Heb heus wel plezier gehad samen met blackdragon3, bullettime 88 en masterspy hoor, en natuurlijk LoC. En team skirmish is ook nog steeds wel vet! Alleen wordt je altijd gecheat erin:{ :'-(

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij maar als je ooit een xbox360 koopt is halo2 daarop, dan weet je wat ik bedoel :eek:. Is echt heel vaag, ook enorme frame-drops als je iemand ziet die onzichtbaar is :confused: Maakt het spel met de cheaters niet echt beter vind ik, maar die games die ik ooit gespeeld heb waren zeker geen tijdsverspilling want was echt wel vet altijd!

14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    nou dat ben ik helemaal met je eens man bullet , halo 2 op 360 is erg vaag !!!
    bij mij heb ik altijd problemen op backwash , die emuleert hij echt slecht... maarja tog slechte map, maar ik weet wat je bedoeld man_O_

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    idd vooral backwash ja :confused: had het vanmiddag 2 keer dan zie je iemand onzichtbaars lopen en dan opeens begint het beeld opeens vet te frame-droppen :confused: Niet dat ik nu ooit halo2 nog ga spelen, maar toch ik was gewoon benieuwd hoe alles liep enzo. Ik kreeg ook toen ik die ''praatknop'' indrukte een enorm hoge pieptoon in me headset....

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hooh sorry foutje van de zaak double... :+

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol dubbelpost, ook is het irritant dat je met die nieuwe headset bijna niemand meer kan verstaan bij halo 2 , bij die 360 games is dat
    overigens geen probleem

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    slechte emulator zoals je al zei, heb dan meer zoiets van doe het goed of doe het niet, maar niet zo gaar zoals het nu is :confused:

edit:/ ik voeg je nog een keer toe Freakin :9

19. Champion

Champion Guest

jensss ik speel dat nooit maarjah, customs word je niet in gecheat :)

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    het is dat jij nog geen live had aan het begin van Halo2, anders had je wel begrepen wat jens bedoeld ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina