Oke ik zou het proberen uit te leggen.. Mijn vaste team bestond dus uit Blackdragon3, masterspy en bullettime speelde ik ook wel mee Voor de patch zei level iets... En wij wouden hoog komen bij team skirmish, omdat we dachten dat we daar het beste in waren als team. Dus hebben wij zoveel mogelijk skirmish zitten spelen en level 26 geworden. Dan komt er een patch, en wordt bekend dat levels worden gereset. Of te wel wij raakte onze hoge levels in team skirmish kwijt._0/ Na level reset bleek dat je super snel levels omhoog ging en kwamen er modders, stanby bleef bestaan en host werd nog belangrijker.. Blackdragon3 stopte met halo2 bullettime was haast niet meer online.. en masterspy joinde L2K. Gevolg was dat ik soms custom games ging spelen, maar omdat ik ALTIJD met hetzelfde team speelde was ik niet gewend om met iemand anders te spelen en al helemaal niet een unranked game. Dus liep ik en dat doe ik nog steeds altijd maar wat te kloten in een custom game, en daarom kan ik custom games niet serieus spelen.. voornamelijk dus omdat ik nooit meer een vast team heb, altijd matchmaking heb gespeeld en omdat ik halo2 door de patch alleen maar slechter ben gaan vinden..
Hopelijk snap je het nu wel
Laatst bewerkt: 24 dec 2005