1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Precies hij is gewoon een newbie :p :+

Ennuh champion ik heb vroeger custom nooit serieus gespeeld.. En dat kan ik nu nog steeds niet O-) _0/

2. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    ;)

3. Champion

Champion Guest

tja xbc blijft beter aangezien cheaters en lag _O_

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Idd xbx is het allemaal veel beter, maa rhet valt me wel op dat aan het begin van halo2 het egt super liep enzo, wij joinden namelijk toen altijd alleen maar en waren nooit host en konden super goed spelen. Tegenwoordig is het zo dat als je host bent het al bijna kut speelt:+

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nu je het zegt.. Heb me ook zeer verbaasd over halo2 op connect.. Ik speelde off-host, maar ik had echt het gevoel alsof ik op system link zat te spelen.. (is natulek ook zo maar halo1 connect is nogal anders dan system link:+ ) Vooral stucken was nog nooit zo makelijk_O_

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Stelletje dombo's die op de 360 spelen, er is allang een Update dat je fatsoenlijk Halo 2 op live kan spelen, dus ik snap jullie probleem niet, en jij Bullettime 88 , had je nou niet iets boeinders kunnen zeggen op gammo, twas allemaal wel allemaal een globaal antwoord, kon je niet orgineler

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  7. Champion

Champion Guest

speelde net even voor de lol op xbc, wat een baas programma is dat toch :)

nu gaat er iemand tenminste dood als je 4 shot geeft :D

8. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is als je daar 4 en een half uur achtereen zit te xboxen en dan reviews moet geven is wel lache.
    Maar als je moet gamen en je ook nog ff antwoorden moet spitten jah dat is wel ff wat anders.:eek:
    En ja na 3 reviews raakt de orginaliteit ook wel een keertje op8) .
    So don't attack bullet or you attack meO-) .

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    In elk geval is het lastig om een NORMAAL, 'ECHT' verhaal te gaan vertellen terwijl er 3 mensen om je heen staan, en er een grote camera op je FACE is gericht :).

Ik zweer het jou, dat je 3 keer zo hard moet nadenken wil je beetje normaal overkomen zonder onzin uit te kramen :p.

In elk geval vind ik dat ze er iets moois van hebben gemaakt bij GAMMO. Maar zie nu dat we in het Halo 2 topic zitten....

Dus laten we maar weer On Topic gaan.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullet op gammo? Ik heb duidelijk iets gemist. Is er een herhaling?

11. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Het word binnekort wel gepost.

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    tja het is maar net hoe je het ziet, we hebben daar zeker per persoon voor een spel wel 10 minuten gesproken en het is aan gammo wat zij erin stoppen he... dat ze die globale antwoorden erin stoppen snap ik ook niet, maar goed. Laten we weer ontopic gaan want zo bijzonder was het toch niet ;) en heb jij wel een 360 serious siem, volgens mij niet he? Dus je kan niet mee praten over hoe halo2 op xbox360 is... hou voortaan je domme opmerkingen bij je ok?

13. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand toevallig goeie link om te cheats voor halo 2 te vinden?
    en heeft er iemand ook links voor cheats voor halo1(op PC!)

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    cheaten wordt hier in het halo2 topic niet gerespecteerd (!!!!!!!!!!!!), dus je moet even verder zoeken! Bedoel je cheats zoals all guns of oneindig ammo, dat heb je bij H2 niet, er zijn alleen wat eastereggs en die kan je makkelijk vinden als je even zoekt ;) !

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss ik snap jou niet? Matchmaking is juist geen zak aan, een leuke custom game wel.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jens heeft gelijk ;) in het begin van halo2 werden er nauwelijks customs gespeeld, toen er cheaters kwamen en MLG bekend werd, werden customs gespeeld... maar ik heb het net als jens leuker gevonden om een matchmake game te doen.

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oke ik zou het proberen uit te leggen.. Mijn vaste team bestond dus uit Blackdragon3, masterspy en bullettime speelde ik ook wel mee;) Voor de patch zei level iets... En wij wouden hoog komen bij team skirmish, omdat we dachten dat we daar het beste in waren als team. Dus hebben wij zoveel mogelijk skirmish zitten spelen en level 26 geworden. Dan komt er een patch, en wordt bekend dat levels worden gereset. Of te wel wij raakte onze hoge levels in team skirmish kwijt._0/ Na level reset bleek dat je super snel levels omhoog ging en kwamen er modders, stanby bleef bestaan en host werd nog belangrijker.. Blackdragon3 stopte met halo2 bullettime was haast niet meer online.. en masterspy joinde L2K. Gevolg was dat ik soms custom games ging spelen, maar omdat ik ALTIJD met hetzelfde team speelde was ik niet gewend om met iemand anders te spelen en al helemaal niet een unranked game. Dus liep ik en dat doe ik nog steeds altijd maar wat te kloten in een custom game, en daarom kan ik custom games niet serieus spelen.. voornamelijk dus omdat ik nooit meer een vast team heb, altijd matchmaking heb gespeeld en omdat ik halo2 door de patch alleen maar slechter ben gaan vinden..
    Hopelijk snap je het nu wel8)

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  18. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Oneindig ammo in Multiplayer: Druk a-x-y-dpadomlaag-b-y-dpadomhoog-a-x-b-y-y-y-dpadrechts-a-a-y-x-x-b-b-b-a-x-dpadlinkks-x-x-y in tijdens het spel. Dit moet in 5 seconden. Reboot daarna je xbox en je hebt oneindig ammo.

19. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tsss_0/

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het meteen proberen8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.