1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat nou weer :+ 8)

2. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL leipe reden man, zwaartekracht etc. xD

3. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Apu wel gelijk heb... Beter doen jullie gewoon mee! Het zijn 4 games maar... En je zou me er enorm mee helpen. Anders moet ik weer mensen zoeken enzo, allemaal lastig! Doe focking veel moeite om het enigzins officeel te maken en kost me erg veel tijd.Speel die 4 games man, kleine moeite........tis meer moeite om 2 vervangede spelers te zoeken.

Trwns de reden waarom?.. zwaartekracht?slecht graphics? Het gaat om de gameplay en de snelle acties juist! Bij counterstrike gaan ze tog ook geen fear spelen omdat het echt 10.000 X mooier is? Onzin hoor...8)

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat jij geen 360 hebt ;). en over die snelle gameplay, een ferrari f50 GT die over de 300km/h gaat in PGR3 is toch echt wel even wat sneller dan een langzaam poppetje in halo2 8) ;)
    Als je de graphics van bijvoorbeeld Perfect dark of pgr3 ziet, dan weet je waarover ik praat :).
    Maar om jou moeite te besparen probeer ik nog wel wat voor je te regelen(jens is ook beetje bang hoor8)), om zo gewoon de eerste ronde, laatste te worden ofzo :+ want veel hoger komen we toch niet :D

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik vind dat als je je ingeschreven hebt je eigenlijk wel mee moet doen, maar als hun niet willen kan je ze ook niet dwingen en als ht voor de fun is hebben de mensen in hun poule gewoon pech/geluk net hoe je het noemen wilt. Omdat ze dan gewoon alvast 1 overwinning binnen hebbne omdat de tegenstander niet meedoet, zo simpel is het:)

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het werkt niet. :eek:
    die ammo glitch in h1 is trouwens supermoeilijk, ben 'm ook vergeten. iemand die 'm nog weet?

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar sjaak had een fout gemaakt, die code is om onzichtbaar te worden, al wil je oneindig ammo dan moet je die ene laatste X vervangen voor een B en aan het eind nog 3 keer A:+

8. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    [ Mars NL ]

Ik heb je volledige naam nog niet! Laat me even weten hoe je heet.... Het zelfde geldt voor je medespeler PES4 Master. Voor- en Achternaam!

[ Freakin ]

Ik zet je bij Warchild en Brutes neer.... Ook geldt voor jou dat ik je gehele naam wil hebben!

Post het hier,stuur e-mail naar profocus_@hotmail.com of post het op mijn forums!

Peace_0/

9. II Gh0sT II

II Gh0sT II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IcE ik heb wel een team van 3 die die andere kan vervangen... als je wilt.

10. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaaarggh please vervang mijn team... die nemo gaat inneens op vakantie|:-
    en dutch don elite heeft geen zin meer om halo2 te spelen.

11. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met dat euro-halo? 4kings heeft nu gewonnen. Maar wie deden er eigenlijk mee in de voorrondes etc? Ik ben het vergeten te volgen...:confused:

12. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    [ Gho5t ]

Geef me dat team maar op dan, dan zal ik die van Niels7killer eruit halen en vervangen door dat team die jij hebt.

Live Tags:
    Namen Spelers:
    Team Naam:

[ Niels123 ]

Ik haal jullie er wel uit dan, want idd zo werkt het niet.... Wel jammer man. Was best goed team! Ook wel lelijk voor jou man!

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het srry man, maar als je er een team is wat nog speler nodig heeft dan wil ik wel graag effe invallen:)

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jens en bully zich uitschrijven dan doe ik het ook want ik heb ook geen zin meer in halopoep spel. veels te saai

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je wordt afgemaakt door lethal en zijn team.... terwijl je dacht dat je goede kansen hadO-)

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Muwhaaa, sorry Bullettime 88 dat ik u heb beledigd, Tja, ik had er misschien ook wel iets doms gezegt, maar ach. Maar ik heb dus een paar vrienden op xboxlive 360 waarmee ik gewoon halo 2 speel en die doen het nog net zo goed als voor heen, dus ik denk dat die update voor de halo 2 emulator al is opgelost. En dan rest er mij nog een vraag, welke game zal ik nemen voor de 360, PDZ of CoD2... En om Bullettime88 en Nico Wietsma terug te zien op Gammo. bezoek gewoon de www.gammo.nl en bekijk de gamer testen.

17. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon beide
    O-)

18. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    eej ice tag Freakin
    naam Bart Verschuren

19. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de volgende update van de site staat je naam erop man*)

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Bullet, Jensss, Masterspy speel gewoon. BOEIEND wat je ervan maakt. Ik speel ook bijna nooit meer halo maar ik doe ook gewoon mee. Je hebt nog een hele week om te oefenen. En het is niet zo dat je 100.000 dollar hebt ingezet of kunt winnen. En je doet Ice ook een plezier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina