1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik? Halo CE ownt nog steeds en dat heeft niets te maken met het fijt of je nou noob bent of niet, het gaat in die game gewoon om Skills.

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Sjaak, wats je account dan, dat staat niet in je geval, of is dat Magic. By the way, je kan nog wel bij ons terecht want ik heb in Januari pas de 360, dus zal ik m'n tijd moeten vermaken met halo 2 , zie jdaar, mijn account is serious siem

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb die MP van die game bijna nooit gespeeld. Slecht 4x ofzo en XBC werkt op 1 of andere manier niet na 1000x proberen.

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oke hij ownde ons HAAAAAAAARD!!!

Nu blij:{ Tjees man alsof mij het wat boeit, vond het supervet om tegen hem te spelen en zou het graag vaker willen doen*)

Denk alleen dat het verschil is, dat hij vaker tegen Pro's gespeeld heeft dan ik, omdat voor halo2 ik vaak tegen vrienden via connect speelden die nou niet bepaald hoog niveau hadden8)

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  5. Candyman

Candyman Guest

Haha ff over die rockets ;) ik speelde dat spel echt voor de eerste keer heb wel is een keer campaing gespeeld mare was eigelijk ook niet echt van plan om halo 2 te kopen halo lag me niet zo .. ( in die tijd had ik trouwens ook geen xbox ik heb de classic) mare voor me gevoel werd ik alleen maar gekilled door de rocket mare ik weet ook wel beter :D balen dat ik de allereerste keer dat ik speel meteen mensen tegen me krijg die tot te top van Nederland behoren en het dan ook nog is op een forum gaan zetten :X marja ik heb wel een beetjuh lol gehad naast allen irritaties die ik had doordat ik de map niet kenden en in een keer van boven werd beschoten of ergens via onder of dat ik door een trans kom en dat ik meteen dood ben dat ik spawn en meteen dood ben :D

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe vanavond weer?:p Gaan we ze terugpakken8) lol
    Maarja Escobar maakte goed gebruik van powerups + rocket wat betekend = getting ownd*)

7. Candyman

Candyman Guest

Vanavond gaat wss me xbox de deur uit (als het goed verloopt) komt teminsten iemand kijken die ik ken dus hopeliijk verkoop ik hem en ben ik weer te zien op 9 dec :confused:

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hahahaha, ik vraag me af of esco een timer gebruikte :+

9. Candyman

Candyman Guest

Had die niet nodig haha ;) !! Ik weet niet eens waar de wapens liggen ene .. jensss jah hmm teamwork is alles ¿¿??¿¿ :D

10. Candyman

Candyman Guest

hey jongens even wat totaal anders ik heb zojuist me accounts gedelete van me xbox kan ik ze dan weer activeren op de xbox 360 ?

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep mits je een .Net account heb, die heb je wel want is nodig voor bungie.net en dan gamercard maken(pas op dat je leeftijd ff aanpast) en dan ist gewoon .net(msn account:9) in voeren en je password en klaar is KESS :)

12. Candyman

Candyman Guest

dat account kun je ook maken als je op je gamertag klikt hier op XBW of bedoel je dat niet ?

13. Candyman

Candyman Guest

:'-( Ik mis trouwens me xbox nou al :'-(
    _O_ XBOX _O_
    Iemand ooit gehoord van afckick verschijselen ?
    |:-
    8)

Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2005
  14. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk voor je;) Hahaha!

Nouw wel van gehoord:9 en zker ook wel meegemaakt:D maar dat ging niet over een gam console:confused: L O L! Mjah sterkte dan maar heah*)

_0/

15. Candyman

Candyman Guest

haha neej zal wel meevallen zal een reuze sociaal leven hebben na de week die gaat komen !

16. Candyman

Candyman Guest

Balen trouwens dat er zo weinig 360's zijn, Pox werkt in de T1T ene hij zou er een mee krijgen, dan zouden we de hele avond lang bij hem thuis samen met sandkeeper (mischien Ressurection en deception) allen games uit proberen ene kunnen capture moet niuew capture card van pox ;) marja gaat niks van door helaas.

17. ll C13ba ll NLD

ll C13ba ll NLD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+
    JA IK O-)

ik heb me xbox verkocht al tijd geleden :p maar kreeg egt zin in halo 2 werd gek :p

had zin om Apu te ownen ( je hebt gelijk airwafel :p iedereen ownt apu )

maarja lukt niet egt meer he :mad:

maar speel nu call of duty 2 op pc en is ook leuk maar wil tog kijke als halo 3 uit is (als die ooit komt ) om da weer te spele

wil opzich ook wel perfect dark zero spelen :D maar heb niet egt veel geld :p

als jullie giroreking voorm e openen en allemaal storten koop ik t wel :p maar moet t nu tog maar ff doen met call of duty 2 en zonder die kk porgie gebruikers en cheaters maarja ik kom nu wel ff. wat meer prate op het forum wil toch wel weer spele eigelijk :'-( achja heet afkickverschijnselen8)

vraagje nog steeds zo'n kut spel met al die cheaters enz ?

ps : denk ga cod 2 spelen minder cheaters is e rnog geen punkbuster (doet me denken aan halo 2 :+ kan ook iedereen cheaten :p maar bij cod2 komt het wel bij de update over paar weken bij alo 2 is et al anderhalf jaar :p

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben niet eens een PAL timer...

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pfff, n00bs 8)

20. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime