1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    In halo2 ook hoor :+ _0/ Best vaak echt dik van die gozer gewonnen :{

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    het ego van dread is er wel aan vind ik hoor _0/ kijk die games maar is en zie de kills van Dreadnoob.... voor iemand die (geloof ik) mee deed aan de wcg verwacht ik wel iets meer _0/

3. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    voor iemand wiens leven uit halo bestaat bedoel je maarja ik zal de verhalen jullie besparen, de mensen die ook halo1 op xbc speelden kennen em nog wel..

4. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Yups:+

Wil niet lullig doen, maar ik denk dat als ik,xstyle,starsix/ipzor en champ gespeeld hadden...denk dat het dan wel iets anders was gelopen. Niet lullig bedoeld voor jou masterspy, want ik vind iedereen die voor de rest in je team zitten ook niet dat je zegt goed.

En idd, ze denken dat ze baas zijn...maar wij weten beter! ze zijn het niet! Miss moet ik maar is een paar matches tegen hun regelen, ff laten zien hoe het moet:9

5. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol man die gasten zijn echt niet onverslaanbaar man, ik heb ze vaak genoeg verslagen met een bij elkaar geraapt zootje players niet eens een team,en die DREADnoob is slecht net was esco zegt,en ik zeg dit al1 maar omdat er tog van die gastjes op dit forum zijn die zijn tijd verneuken met die gamestats op zoeken, ik zou zeggen goodluck... en ja ice door de gasten die je nu opnoemt worden ze geraped...

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat als ik met dutch don en switchblade en black had gespeel dat het ook anders had gelopen. Mah jah het is gebeurt

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar masterspy jullie zijn op midship ZO hard afgeslacht en als er dan 2 spelers veranderren zal het echt niet zo'n groot verschil zijn..

maja het was ook logisch dat jullie gingen verliezen maarja als jullie dan heletijd roepen dat je ze wel effe afmaakte:D

8. Champion

Champion Guest

dreadnoob is echt niet goed hoor, lethal wel.. mar dreadnoob vind ik echt niet goed.

la1 en ruffell zijn echt niet zo dat ze zichzelf nu de beste van europa vinden hoor.. misschien die andere 2 wel, maar die konden niet eens de wcg van UK winnen :)

9. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat het een verschil maakt want don en blackdragon3 zijn echt wel veel beter dan pim en psycho

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    misschien hadden ze jou wel gewoon om moeten ruilen voor iemand anders ;), maar even zonder dollen, ik denk niet dat masterspy en zijn L2K-noobies zo slecht zijn hoor, anders hadden ze de finale toch nooit gehaald :confused:

11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    poe poe zij hadden veel tegenstand niet normaal meer zeg:{

en masterspy tuurlijk zijn don en blackdragon beter als die 2 maar ik denk niet dat als ze nu met jouw en switch gaan spelen jullie wel zouden winnen.:)

12. Necro v2

Necro v2 Guest

L2K zijn anders wel gewoon heele knappe jongens

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wie ben jij als ik vragen mag? :confused:

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    puremaximus:+ 8)

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ooh vaag :9 dacht dat ie er niet meer was :)

Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  16. Champion

Champion Guest

komt omdat eurohalo geen goede teams bracht behalve 4K . _0/

17. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kvind die andere potjes toch wel best close hoor, 41-50 en 3-2 met weinig kill verschil. Toch best netjes gedaan.

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom doet iedereen ook mee aan mijn prof toernooi:9 beter mensen!bazer!Prof! Één woord gewoon geweldig!_O_ LOL! Neej fa2... Maar idd aan dat toernooi deden heel veel mensen niet mee die wel baas zijn. Maargoed, dat heb ik met elk toernooi...denk dat er echt nog wel goeie spelers rondlopen waar je nix van hoort en ziet. of die ff met pro's mee moeten doen en dan zo een niveau halen waar je eng van wordt. Natuurtalentjes :9

19. Champion

Champion Guest

ik zeg niks, delete :)

20. Necro v2

Necro v2 Guest

ach..k moe wat doen...tis zo saai op deze boerderij. en ja..

verder nix...

kom op jongens over dat super stoere/hippe/vette halo 2 praten!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina