1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh je weet toch..

WoW IS A FEEEEELING! :+

2. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Begin een beetje te twijfelen of ik um wel wil halen nu al:confused: kan hem wel kopen maar kweet niet man.... wil hem heel graag, maar andere kant kan ik ook veel bazuh dingen doen van die 500 euries8)

3. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    lol, tuurlijk speel ik ice , maakt me niet uit in welk team ik zit eventueel ook bij soulsleeper ( dark robo ) }:]

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    haluh da ding halo 3 is aangekondigd op 9 february die is vervroegd van mei naar febr...

5. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet of ik daar zo blij mee moet zijn als die vervroegd is... Dan zal die game denk wel helemaal vertiefd worden, nog erger dan halo 2:D Kan geen goed teken zijn!

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    360 komt in februari/maart, dan is er wat meer variatie aan games.

7. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey apu ik speel ook op vasjh. Ik zit bij de horde en mijn naam is: IItrinityII

voeg me toe. en vanaf nu zal ik niks meer zeggen over wow

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  8. Necro v2

Necro v2 Guest

ik heb er toch geen geld voor..en de aankomende 6 maanden hebeb we geneens modem/router(zit nu over zown vodaphone ding).

9. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    gaat waarschijnlijk gewoon opgepoetste versie worden van halo2 met betere graphics , maps enz.... engine blijft wel het zelfde wordt er gezegd

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    geloof je nou echt dat Halo3 in februari al uitkomt :D? Al die geruchten zijn toch allemaal bullshit! Ik gok op een nieuwe halo in november 2006 zo net voor de feestdagen, dan gaan ze waarschijnlijk gelijk de 360 oplaag halen qua prijs, en heb je dus meer mensen die er eentje gaan kopen. Lijkt me ook niet echt verstandig om zo'n game zo te rushen dat ze hem al in februari uit laten komen... Of ze moeten zoals freakin al zegt een opgepoetste versie maken met alleen betere graphics en iets betere live mogelijkheden...

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die erop vertrouwen dat halo3 goed gaat worden...

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn eigen mening he :)

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ice, kun je Gardien Of Good nog in Thierry NL veranderen? Zijn echte naam is Thierry Wesenveld.

Hoelaat is het btw?

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap nieteens dat mensen al een mening hebben voordat er ook maar een minimaal iets aan info over het spel bekend is. Halo3 begint gewoon een schone lei in mijn ogen, maar de kans is groot dat het een kutspel word ja,

15. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    ???

Weet niet wat je praat.... kan vandaag gewoon weer nieuwe halen die van 400 euries. MediaMarkt krijgt steeds weer nieuwe binnen. Gaat alleen vrij snel op!

16. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoeld dat die wacht tot maart/april omdat er dan wat meer varriatie in games is, zoals oblivion en ghost recon 3 en doa4 enz:)

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep hij bedoeld: ''de 360 komt hier in huis''. Toch wat beter nadenken he, voordat je wat post :p :D :cool:

18. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Srry hoor haters:mad:

19. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie die informatie vandaan dat Halo 3 in februari komt. Kan er niks over vinden namelijk.

20. Necro v2

Necro v2 Guest

O-) AMENO-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina