1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrokenHunter

BrokenHunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hoe weet jij dat wij slecht zijn je hebt nog nooit tegen ons gespeeld gozer praat nou geen kk onzin

2. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=379998833&player=SwitchI3lade

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=380001230&player=SwitchI3lade

Niels jonge jij moet echt niet lullen de onderste link op jou host bovenste op onze host waar jij quitte als een mietje ging je janke terwijl onze host echt niet slecht is... 50 - 16 op jou host kom op en jij loopt te zeggen dat we slecht zij hou gwoon stil man bemoei je met je eigen kk shit

3. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Psycho zegt : Jij stond ook maar 1 game in de + en bij die slayer game op warlock op die slayer pot stond psycho als enige in de + man en jij stond alle games in de min Moet je niet alleen de finales afkraken ook andere matches

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=377761015&player=SwitchI3lade

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=374476947&player=SwitchI3lade

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=374463499&player=SwitchI3lade

Dit is de halve finale gozer van mij lig je nu uit L2k als je zo over ons lult gozer Psycho/Switch

_0/ _0/ _0/

Zonder DE L2k Noobies deed je niet eens mee hieraan en dan nog shit lullen over je teammaten Jsus

4. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer je hebt 4 x tegen ons gespeeld op jullie host 2 x hadden wij gewonnen en 2x jullie dus jij moet ook niet lullen Jij denkt nou ook dat je de Beste bent van europa Dat wil ik nog wel zien

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonge jullie hebben gewoon bull-shit host, is nou eenmaal zo, als ik toch hele dag ( VOOR HET EERST ) beetje normaal halo2 speel op amerikaanse host nog wel en dan tegen jullie ga en alleen maar bullshit gebeurd, naja je weet het wel... oh wel lekker makkelijk zeggen dat je dik raped als ik niet eens speel met diegene waarmee ik double._0/
    oh en nog iets. ik zit ook niet DE HELE DAG op halo2, heb ook wel andere dingen te doen:confused: ;)

ps: je kan ook gewoon 1x posten inplaats van 4x:+

edit: oh het is algemeen bekend dat baseball pim en psychokid nou niet de beste halo2 spelers zijn:+

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    sukkel k heb wel tege je gespeeld, maar als je ni weet wiek ben laat k da lekker zo :9

_0/

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    airwave ( OEPS:cool: ) moet je wel effe je sig aanpassen, straks komt die erachter dat je die legendarische .... bent8)

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jah ofni, volgens mij heeft hij ni genoeg aan die 5 hints wie k dan ben :{

_0/

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)

vanavond weer effe 4 vs 4 mlg ?

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    neej, k laat wel via live wete wrom ;)

11. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel wie je bent gozer moet ik je nu aanbidden ofzo ?

12. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    wat heef dat ermee te maken dat ik alleen maar halo doe Psychokid is nou hier vind je het gek jezus man maar daar ging het niet over en toen je werd afgemaakt speelde je op je eigen host dus GEEN BULLSHITHOST JE EIGEN HOST en dat kan geen bullshit zijn _0/ _0/ _0/

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA sukkel, ga nou maar niet heletijd dingen verzinnen he, als jij een nade naast je hebt liggen en er gebeurd niks met je is dat behoorlijk raar ofniet, of dat ik hele tijd door je heen sla of dat ik vast zit in het level, maarja dat is niet gek he, want het was mijn eigen host|:- _0/
    maarja ga jij en psychokid maar lekker pronken met je level wat je niet waar bent, ik weet het wel en dat je dan wordt geraped als je lan speelt kan ik niks aan doen:+ _0/

ohjah.. ik zou legendarisch maar wel aanbidden, hij is niet voor niks legendarisch he

14. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    switchblade in de aanval, iedereen verstop jezelf:eek:

15. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Wat Pronken met mijn level Doe ik dat NEE. En dat ik een nade overleef als ik erover spring is niet gek nee en als jij na elke keer dat je dood gaat gaat JANKEN is echt kk triest NEEEEE WAT EEN K******* HOST... als je een nederlandse host al erg vind speel dan geen halo en ga system link doen met je moeder of ga fokking campaign doen heb je geen lag kijken wat het verschil is... heb je iets te doen in plaats van iemand afzeiken ONTERECHT ........

_0/ _0/ _0/

16. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Hey shinato had je nog gewonnen van Rookie en Skog ??

17. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lach om jouw echt waar8)

misschien eens een taalcursus halen en lezen wat ik hiervoor zij zoals dat ik voor dat ik met jullie speelde ik geen last had op AMERIKAANSE host en als jij op sniper tower staat en jij richting lift kijk en in vanaf libary een plasma nade naast je gooi hoort op zijn minste je schild eraf te zijn, majah bij jullie blijkbaar niet he...

oh en jullie pronken echt wel met je level...:+ heb alle message wel gehad, yes level 45 , yes 38 met double team, ( vind je het gek als je ervoor zorgt dat je geen experience verliest als je wordt afgemaakt:+ )

._0/

18. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Het tournooi is dus op 2 januari? Maar dan rest er nog een vraag...hoelaat?
    Want ik moet van 1700 uur tot 2100 uur werken.

19. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je onderling afspreken met je Poule Teams. Kan ook wel zo zijn dat er pas op 3 Jan gespeeld wordt door jullie. Zou opzich wel beter zijn al speeld iedereen wel wat op 2 Jan, maar als dat niet gaat...dan omet die game de volgende dag en ga zo maar door.

Zodra de games gespeeld zijn, post je het ff op mijn forum met de links erbij..dan noteer ik het en zorg ik dat het op de site komt.

20. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Gozer je lult echt scheef man misschien bak je er gewoon niks van misschien omdat je tegen amerikaanse noobies speelde of dat Misschien gooide je wel een scheve granaat en trouwens dat je zei dat we cheaten ofzo op LOCKOUT ??? :confused: OP JOUW HOST :confused: dan ben je wel ver van de wereld af als je zoiets zegt maar ja ... Volgens mij bak je er gewoon niks meer van _0/ _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina