1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Weetje wat ik nog steeds niet snap.. Al die gozertjes (voornamelijk L2K..) die opeens zo grote bek hebben gekregen na de patch:confused: Omdat ze toen een level 37 of 45 weet ik veel achter hun naam hadden vond iedereen ze opeens goed:confused: Terwijl enigste goede is Dutch Don Elite sorry maar is de waarheid_0/ Ennuh ik zou me maar niet zo druk maken het is maar halo2 he.. Niet je leven |:- _0/

2. BrokenHunter

BrokenHunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waarom wij grote bek hebben Omdat iedereen op Xbox world ons loopt af te zeiken ik kom op de site en ik zie iedereen shit lullen waar ik nog nooit tegen heb gespeeld Als hun nou gewoon hun bek dicht houden vind ik het goed

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    En dan nog een vraagje.. waarom loop je met je stats te pronken ofzo?:eek: _0/

4. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    Klote :eek: |:-

zo beter was al van lang geleden :p

5. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Nou Nou! Bullshit Bullshit Bullshit? Jij vindt het bullshit! Iedereen heeft zo zijn mening over die in L2K zitten. En als ik eerlijk ben sta ik volledig achter Niels enzo.

[L2K mannetjes hebben een grote bek?]
    Vind ik van wel. En ga niet zeggen dat dat komt omdat volgens jou iedereen hier ''bullshit'' praat, want dat gaat helemaal nergens over. Dat je het gaar vindt als mensen die nog nooit tegen jullie gespeeld hebben en dan zeggen die zijn slecht klopt idd niet.... maar volgensmij heeft iedereen wellis tegen jullie gespeeld die zich enigzins meer bezig hielden met Halo 2 dan een gemiddeld persoon.

Die grote bek van jullie kwam na die ''hoge'' lvl waar jullie zo trots op waren. Net zoals Niels zegt. Dat is gewoon een feit! Dat je grote bek heb en alles maakt me vrij weinig uit, niet iedereen kan ''normaal'' reageren.

Ook vind ik dat L2k wel een enkel goeie speler heeft , MAAAAAAAAAAAR jullie zijn niet zo goed als jullie denken. Je komt met de ene link naar de andere, so what? nou had je die ENKELE game gewonnen... ben je dan gelijk goed ofzo? Omdat JULLIE aangevallen worden moet je ineens ''ons'' aanvallen? Je kan jezelf ook normaal verdedigen zonder gelijk met ''modder'' te gaan gooien. Dat is pas BULLSHIT!

Spelen jullie maar lekker je eigen ding. Dan heeft niemand last van jullie hoge eigen dunk. Het is maar een spelletje, maar voor sommige... pffff

Peace!

Salut, Sir IcE2k6_0/

6. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Niels je zat zelf vroeger in L2K, dus tklinkt wel een beetje raar dat je deze jongens op deze manier een poot probeert uit te draaien. Kwist niets van ruzie ofzo :confused: maar kvind het raar dat je opeens wat tegen psycho, masterspy en switchblade hebt.

7. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Ice ik had van jou nooit verwacht dat jij iets tegen mij had maarja had altijd best lol in je customs maar jaa Laat maar zitten gozer ik heb je anders nog nooit iets tegen ons horen zeggen maar het zal allemaal wel

Peace !

Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  8. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    En trouwens dat L2k een grote Echo heeft door z'n level slaat nergens op Want Jenss, Black, Masterspy voor de update toen 24 nog hoog was scholden ze ons ook uit Dus je moet daar niet over beginnen heb je zelf ook gedaan nu wij hoger zijn mogen wij het niet dat is onzin Maar in ieder geval ik heb jullie nog nooit uitgescholden en jullie mij toen wel ZOVAAK ,,,,, Dus ik denk dat jullie jezelf toen ALLES vonden REMEMBER that

JENSSSSSS

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol sorry hoor maar voor de patch had je tenminste een reden om dat te doen, na de patch is het hele level systeem verneukt geraakt, ik bedoel waarom was jij voor de patch dan niet level 26? En na de patch was je opeens wel goed? O-)

10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interpunctie8)

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Boeie :+ Ik doe het wel goed op nederlands PW punt :p

12. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik nu gwoon beter ben en omdat ik vooral Don / Psycho / Pim / Masterspy ontmoete daarvoor speelde ik alleen maar Rumble pit was 21 en en slayer 21 verder deed ik niks en hoezo mag je nou niet blij zijn om je level en toen wel?? Ik snap jou helemaal niet maarja als je onzin wil praten Ga verder ik luister wel *)

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Zeg ik dat je niet blij mag zijn met je level? Ik zeg alleen dat levels NU na dik een jaar halo2 niks meer zegt. Maarja kennelijk vind jij dat dus onzin:confused:

14. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jah begin maar alvast *)

15. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0

Ik zeg niet dat levels alles zeggen maar ze zeggen ook niks en als jij ze niks vind betekenen dan kijk je er niet naar en zie je een level 22 dan vind je die evengoed als een 33 ofzo ?? denk het toch niet

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ten eerste wel tege jullie gespeelt, k same met Kamach (gaat er iets rinkele ;)

maar k kan tog wel vinde dat jullie slecht zijn mijn mening, jij bent redelijk, DDE is goed, en masterspy die kan ook wel lekker uit de hoek kome, maar baseball |:- of de andere (Psycokid ofso) die bakke er gwoon niks van, en dan heb k ni eens over die andere, dentsesu ofso, gespeelt in clan, en wat een grote bek had da ventje :+ en Killmore laat me ni lache :{

maar da over levels, is helemaal verneukt, want als je met hostforce jezelf helemaal de man vind, egt triest, en als we er nu tog over hebbe, k weet dak met levels bereike het tog beter heb gedaan dan jullie (pronk er ni mee, want k geef geen fok)

_0/

Ps: helemaal met je eens IcE;),

17. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    OMdat er voor de patch nog geen host programma was, die jullie gebruiken. Ik weet nog wel dat ik uit de room gekickt werd omdat ik een te laag level had. Kenker DOM. Jullie geloven gewoon nog heilig in dat ranking systeem. Het ene moment own je in matchmaking levels 45 en het andere moment wordt je afgemaakt door levels 33. Misschien dat 22-33 wel wat zegt, Maar van 30 tot 50 klopt er geen reet meer van die levels.

Ik zeg niet dat jullie slecht zijn, maar ook zeker niet de beste...alhoewel dat jullie wel over jezelf denken.

Ice, jij bent de nieuwe docter Phil gek, ik sluit me helemaal bij je aan.

18. BrokenHunter

Leuk Bevonden:
    0
    kijk en dat is jou Probleem jij denkt dat we alles hebben gebritched maar we hebben maar 2 levels gebritched dus 44 is toch netjes ofniet ??

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    bewijs maar ;), en jij top 50 gestaan met Skirm, Slayer? zonder of MET Force dacht et ni, dus probeer et maar bij iemand anders...

_0/

20. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    NEE, het zegt NIETS.
    Maargoed, doen jullie je ding maar, het is toch maar een spel he...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina