1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Hey jongens,
    die montage van Teef, die is wel vet man! Jemig jemig, wat een dikke rape.
    K zal niet te cynisch overkomen, maar kwa ownage vindik het niet echt dikke shi. Soms ziten er wel mooie sniperkills tussen, maar echt meer dan de helft bestaat uit custom games tegen dezelfde gasjes. En dan een kill frenzy halen zonder wat schade op te lopen:{ . Zegt wat over tegenstand. Ik werd trouwens 1x genoscoped, geluk uiteraard:p

    Maar waar ik voor reply, wat is nou echt fijn programma om wat moois mee te maken. Die dingen als inzoomen enzo is vet, en beeld trillen etc. Jensss zei al studio, maar andere zeggen weer dat die slecht is. Vegas is weer moeilijk enzo. Iemand goeie ervaring met programmas?
     
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    jippie kheb me 360 vanmiddag gekreguh!!! echt vette shit man!!! maar wtf is het moeilijk halo 2 te spelen met die nieuwe controllers man!!!
    kzit telkens links onderin te drukken om me kills te zien DAAR zit nie eens een knop meer!!! verder die granaten omwisselen rechts boven op valt ook niet mee!!! verder controls zijn supergevoelig en die draadloze controller is nog veel kleiner en lichter dan de S controller van de oude xbox voor me gevoel_O_
     
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    IK GEIL NIET OP ANDERMANS KUNSTJES!
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    'T spijt me jongens, die foto van Haskabab is niet echt.
    Ik ging net ff op google iets van 'nerd' zoeken ofzo, en daar zag ik dat plaatje van een amerikaanse site :9.
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Rushn00bs winnen niet van mij:p.
     
  6. ll C13ba ll NLD

    ll C13ba ll NLD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    wie segt dat ik een rushnoob ben 8) had gewoonnooit zin om te w88 :+ maar was wel slim van jullie om te zegge dat ik maar geult moest krijge (gewoon blackeagle lekker schelde :eek: en apu hele tijd herhalen :p heeft wel geholpen ) heb er nu alleen nix meer aan ik wil 360 hebben :'-( maar heb geen geld en wil is weer apu ownen ^^ en ik moet tog egt een keer perfectdark bij iemand komen spelen is volgens mij ownage game egt
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    Hey waar is die montage van de Teef te zien hij heeft het er al een jaar over, voor mij gevoel (ik heb er 0 ervaring mee) is Vegas het beste programma. Alle montage's die ik heb gezien en mooi vond waren gedaan met vegas. Ik vind dat de acties er niet echt meer toe doen ;) ik heb het wel gezien en die acties maakt iedereen wel mare gaat meer om de montage kunst .. mijn mening!
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    www.halo2forum.com staat die als het goed is bovenaan, anders moet je maar kijken bij halo2 montages,
    maar serieus, hij speelt wel tegen behoorlijk slechte nederlanders en de kills die die maakt zijn ook weer niet zo super goed.. majah:+
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    kun je niet ff de link geven :confused: kan hem niet vinden ;) kwam net trouwens een trailer tegen van een maat van me H2C Pauldrink ene in die vorige trailer van hem werd ik geraped mare stond ik wel ff mooi eerste :D ff kijken wat die er nou van gemaakt heeft.
     
  10. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol venom en ik hebben laatst zoon montage dude van halo2forum geownt...Eerste game op connect werd 50-44. We speelde zwaar offhost dus niet zo slecht tegen een halo 2 god en de tweede game stonden we in midship 11-2 voor toen we geboot werden...En nee z`n team maat was geen n00b die stond zelf beter als nokturnal zelf!

    Montage: http://www.halo2forum.com/showthread.php?t=25814

    Btw, we speelde split screen en zoals ik al zei offhost
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zag laatsts een montage en die vond ik zo antiegelijk vet ;) mooiste ook denk ik ene sandkeeper en ik waren aan het spelen op onze anderen accounts (Sick) en we joinde double team en als we die zouden winnen stonden we 43 uit 43 ... moesten we tegen die gast off host en we winnen nog makkelijk ook ;) leuk is dat :D .
     
  12. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen link van z`n montage net zoals ik die net gaf?
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Ik speelde laatst een potje MLG FFA op de host van Nokturnal en ik was dik aan het winnen wat doet die gast kickt iedereen er uit behalven mijn en wij gaan h2h haha ik win met 50/20 haha die gast werd echt hard geownd ;).

    Dit word er gezegd over z'n montage :
    Gameplay - 9/10
    Editing - 3/10
    Fun rating - Closed it halfway through.
    Zo omg fucking dom he die editing was juist super vet ! maar die gameplay vond ik zo slecht !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2005
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Joh kun je niet ff die link posten van die montage van de teef ? 8)
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    stap 1: je drukt op de link van daarnet www.halo2forum.com
    stap 2: je kijkt of die bij de 1e 3 staat, ( staat die niet bij ) dus ga je naar halo2 video's
    stap 3: je zoekt naar de teef's montage ( die blijkbaar al weer vet erg naar achter is geschoven:D )
    stap 4: je drukt op de montage.
    stap 5: je klikt op de download link
    stap 6: bij de download link staat download de teef's montage, daar druk je dan op, en voila je hebt de teef's montage in 6 stappen gedownload, moeilijk he?:+

    als dit allemaal te moelijk is heb je hier de link:p
    http://www.halo2forum.com/h2fvideos/videos.php?video=412
     
  16. Candyman

    Candyman Guest

    Omg ik kon hem niet vinden ;) ik heb zojuist me nummer halo pro gemaakt ;) hoe kan ik die ergens posten :D .. ik weet 0 van computers !
     
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Prachtig he dit is ongeveer al de 6e montage waar ik mezelf zie terug komen en bij al deze montage's zie ik mezelf op de 1e plek mooi is dat he ;)
    Ik weet wat erzo slecht aan is ik vind dat het goed gemonteerd is en de acties mogen er ook wezen ! alleen de stukjes konden wat beter worden geknipt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2005
  18. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ Jij en je ego...
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En zijn dubbelposts8)

    Maar ik heb helaas geen live maar ga dit wel nemen op de 360 die ik binnenkort ga kopen dus.. Beware!
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nou, wil niet veel zeggen maar echt goed is die nokturnal niet hoor...
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina