1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Maestro iedereen kan een vette montage maken, daar hoef je geen goede speler voor te zijn.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind die van 'de Teef' wel aardig hoor :9.

3. ll C13ba ll NLD

ll C13ba ll NLD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou apu niet iedereen jouw bijv. zie ik niet zo snel goede ontage maken 8) :+ ik mezelf ookniet want kan t niet meer .........";P

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Precies Apu lult beetje bullshit vind ik...:{

Tuluk iedereen maakt wel us een no scope en een lucky stuck.. Maar echt niet iedereen kan een triple no scope of 2 mooie stucks achter elkaar maken of uh gewoon veeel multi-kills.. En daarbij komt nog dat mense als Shook on3 veel kills ook nog op PRO's heeft:9

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. De montage van de teef is best goed. Hij had alleen de monkey weg moeten laten. En jensss iedereen kan een montage maken, de een doet er alleen iets langer over dan de ander. De teef in 1 jaar, de ogre's in een paar dagen.

6. Champion

Champion Guest

idd, iedereen kan een goede montage maken, is maar hoeveel je speelt/opneemt...

beetje edit erbij, leuke intro en klaar :)

7. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    2 nachten om precies te zijn (A)

Edit: Maar vinden jullie die gast van de montage op pag. 6 echt allemaal zo n00b?

8. Candyman

Candyman Guest

Ik en welke ego ? Zeg alleen waar het opstaat allen montage's die ik tot nu toe heb gezien waar ik gekilled op word sta ik eerste _0/

9. Candyman

Candyman Guest

Het word vaak gezegd dat ik een ego heb maar ik heb alleen maar een ego tegen mensen die ik niet moet of als mensen beginnen te zeiken dus waarschijnlijk ben jij een van deze mensen :confused:

10. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
  11. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, volgens mij word er meer gereageerd op elkaar dan op mensen die een vraag stellen...

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind neit n00b ofzo alleen.. tjah het is allemaal zo standaard gewoon..:confused:

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hebben jullie halo 2 al op de 360 gespeeld? Op de 360 is hij veel trager lijkt het wel :confused:.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die montage niet egt luek hor, kan aan mij liggen maar alles is in MM of tegen niet zulke hele goede spelers op uitzondering van een enkeling die hij er dan trots tussen zet. Verder is alles FFA met radar aan, dat betekend dus dat als hij gewoon in een paar potjes de kansrijke momenten een beetje slim afw8 je met heeeeeeeel veeeeeeeeel gemak een kill frenzy ofzo neer kan zetten, en een noob noscopen of stucken is ook vet easy want je ziet ze op radar komen. En verder zetten die ook geen druk en hebben ze standaard tactieken, dus ik vind het maar een slechte montage, ben totaal niet onder de indruk:p

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de teef een goede montage heeft neergezet. Hij had het monkey gedeelte alleen weg moeten laten, en de muziek is niet geweldig.

17. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker voor jezelf houden dan, interesseert ons niet of jij 'telkens eerste' wordt.
    Je richtte het toch niet op mij, maar op het hele forum...zou beteken dat het hele forum zeikt, of je moet ons allemaal niet...

Enne Airwave, Kheb je PM gestuurd voor die 2month trial;)

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  18. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw intro= een van de vetste ooit:D

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kerel , heb jij er wel eens bij stilgestaan dat jij hier eigenlijk de grootste zijker van allemaal zijt .
    Een ego zeg jij , waauw wat een verbeelding , gewoon hoogmoed wat mij betreft._0/ _0/

20. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site staa de montage van Champion gehost dan...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina