Neej eigelijk wil ik jullie vertellen dat ik het leuk vind dat ik allen montage's die ik gezien heb waar ik in voorkom dat ik eerste sta want dit forum heet halo 2 ene het ging over montage's dus ik denk leuk post ik ,, marja dan word er door iemand gezegd dat ik een ego heb doordat ik die post had neergezet ,, inkoppertje denk ik want,, iedereen reageerd er zo DOM op dus ik denk hey ik zag net een montage van een vriend van me waar ik elkekeer eerste sta,, lekker stangen. Ik wou dit eiglijk helemaal niet met jullie delen maar door de reactie's die ik kreeg op me post was het een leuk middel om even wat mensen te stangen dus poste ik hem toch en mij maakt het echt niet uit wat mensen van me denken op XBL maar soms is het gewoon leuk om mensen te stangen TIP (heel overdreven doen). Dat doe ik vooral op XBL bij mensen die liggen te zeiken op halo 2 doordat ze niet kunnen beaten of op een Nederlandse host aan het verliezen zijn doordat de tegenpartij host heeft en dan krijg je posts van Jaak die op XBW zegt dat ik een ego heb.
Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2005