1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Een Scandinavische nog wel:p. Account naam: Sjaak's mom i.p.v. stifler's mom;) .

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    i DiD SjaaKs Mother :+

maar ga ff zorge da je 2maande krijgt en dan kap je voorlopig ook ff met WoW :mad: en SjaaK stuur eens een foto van je moeder man _O_

:9

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ben er over na aan het denken om mijn xbox te verkopen. 2 month trial regelen wordt denk ik moeilijk.

4. Candyman

Candyman Guest

_O_ _O_ _O_

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    wat ga je me alleen late :'-(

verkoop em pas als je die 360 hebt man (of was je da al van plan)
    vraag een nieuw spel aan sinterklaas 8)

noujah we zien wel, en stop met afleide k moet nog fokkin suprise make man :mad:

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ik weet niet of ik de 360 wel ga halen. Weinig geld, volgend jaar studeren. Ik moet het nog allemaal even bekijken.

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    jah is jammer k weet eik ook ni

k wil em wel graag maar eik kan k tijd en geld beter bestede(school bijv8))
    maar k zie wel k ga em denk wel kope, zou jammer zijn als jij er geen kan kope

maar k heb nu een baan dus als k beetje goed werk en mn verjaardag geld binne haal kank um op de eind van de maand kope:9

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Een baan? WVK is vrijwilligerswerk he?

9. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ga werken dan gek!
    Ik haal de 360 ook pas over een paar maandjes, heb het geld dr wel voor, maar ga liever eerst afrijden. En over een paar maanden is ie vet goedkoper:)
    Maar tot die tijd blijf ik bij halo 2, en af en toe battlefield2:mc

10. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook halen :D over paar maanden als ik geld heb denk na me verjaardag in April ofzo :p

en bedoel je WoW world of warcraft tog ?? heb je het programma xfire dan :p voeg mij dan ff toe. perfectstyle .

en apu sjaakie en airwaffel :+ wrm zie ik jullie nooit op msn . Apu was bij mij uit de lijst :cool: weet oook niet hoe ;p had m weer toegevopeg maar hij heeft me vast geblockt ofzo :p

keftenthof@hotmail.com is het voeg ff toe .

Dan heb ik nog een vraagje ik wil met COD2 op PC montage maken. Maar moet beetje goed porgramma ervoor hebben weet iemand er een ? weeet ook absolut niet hoe je er muziek enz bijzet wil t gewoon probere :+ }:] alvast bedankt_O_

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lol rushnoob heb jij World of Warcraft? Wat is xfire?

12. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb niet WoW heb cod2 en bf2 :p en xfire is vet chill porgramma soort msn alleen kan je dan zien welke spellen iemand speelt en kan bij hem in de server komen door op een knop te drukken vet handig. en je hoeft ook niet zoals met msn als iemand met je praat in het spel het af te sluiten. je krijgt gewoon een klein scherm in het beeld waar je kan praten. soort van systeem als met halo 2 alleen kan je dan ook soort van msn .

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@ Maestro , ik ben een zogenaamde old-skool gamer die al aan games verslingerd is lang voordat jij geboren werd.8)
    En je geeft toe dat het de realiteit is dat je zeikt , en dat je me niet kent is ook waar en dit omdat ikzelf me ervoor behoed om zover mogelijk weg te blijven van types zoals jij die zichzelf alleen in het zonnetje kunnen zien staan en de rest bijgevolg veel minder vinden dan ze zelf zijn en het getuigd alleen maar van hoogmoed als je vindt dat jij en jij alleen de man bent en hier iedere keer telkens weer benadrukt hoe goed jij wel bent , en daaruit laat verstaan hoe slecht de anderen hier wel zijn . _0/ _0/

edit: en ik hoef hier ook geen vriendjes te maken hoor , dacht je toch echt niet dat ik dat ik mij slecht zou voelen op een negatief commentaartje van jou , veel minder gast want wat jij denkt en of schrijft boeit mij helemaal niet.

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  14. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    mwhaha koos xboxloos wtf gamertjes kom op met die 360!!! halo 2 is zo dik op 1920x1280 resolutie , HD plasma owned!!!

15. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Is het veel verschil, Halo 2 op de 360 met HD? En ik zou eerder voor tft dan voor plasma gaan.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heeey freakin wanneer gaan wij eens een biertje drinken (A)(A)

17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik zou eerder voor CRT dan voor Plasma gaan..

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Halo2 goed op de 360 dan? Ik hoor dat het kut is, delen van de map worden niet geladen, het voelt kut aan. Helemaal niks dus. :confused:

19. Cieba

Cieba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor een Philips gaan van 58 centimeter. In duitsland kopen en nog wrel met HD :p

of ook wel ik heb hem 8) en gerbuik uhm ook voor computerscherm _O_ _O_

maar mijn vraag is er nog steeds iemand goed porgramma om montages op te nemen/maken al vast bedankt

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Op de normalen xbox is ie ook niets, dus is dan toch gewoon hetzelfde:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina