1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    En jij natuurlijk niet, of sterker nog niemand uit jou clan heeft nog ooit een host prog gebruikt_0/

2. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Of expres een klote host gebruikt om op te spelen|:-

3. Towel

Towel Guest

Jonge ga huilen, ik heb het hier toch over rumble pit, daar kun je geen host zijn. In een team is host minder belangrijk aangezien het daar toch gaat om samenwerken.

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Towel net alsof er niets kan gestolen worden als je met een smg rondloopt....Dude, het gebeurt mij vaken dat ik iemand met een smg shielded down schiet en dat die kill vervolgens met een BR word gestolen.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Stop gewoon met halo2 en koop of haal halo1 weer tevoor schijn :cool: _O_

6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Host niet belangrijk _0/

Wel vreemd dat als twee gelijk waardige teams tegen elkaar spelen dat de gene die host heeft 9 van de 10 keer wint.

7. Towel

Towel Guest

Hmm wanneer zijn teams gelijkwaardig? Men mikt allemaal zo'n beetje evengoed, ligt eraan of je de wapens hebt en die goed leert gebruiken bij de goede plekken. Maar in rifles only is host idd erg belangrijk, daar heb je zeker gelijk in. Maar rumble pit is gewoon vet als jij een br of sniper hebt en de andere nog smg. Rumble hardcore brengt wel meer evenwicht in het spel, maar de kans dat je kill gestolen word is veeel groter.

8. Candyman

Candyman Guest

Dat iedereen even goed mikt dat valt nog zwaar tegenl. Ik wou alleen maar ff zeggen dat ik het dom vond dat je over host begind te zeiken als je het zelf steelt. Je vind het kut om off host te spelen dus jat je host waardoor die americane zich weer kut voelen en waarschijnlijk ook host gaan stelen en jij je daardoor weer kut gaat voelen omdat je geen match kunt vinden. Ik steel zelf ook wel is host als ik het zoek om lang te wachten,, (level 40 is gejoined) maar ik zeik er niet over.

9. Towel

Towel Guest

Mensen,
    ik weet niet waar jullie allemaal heen willen, maar ik heb het hier over rumble hardcore. Heel in host stelen enzo heb ik het niet over en boeit me ook niet. Ik zei alleen dat ik rumble pit met een battle rifle geen goeie combi vind aangezien dan makkelijk het 4de shot door iemand word afgemaakt. En die amerikanen die in overvloed zijn maken makkelijker dat 4de shot dan iemand in nl, klaar!

10. Candyman

Candyman Guest

Okey dan slaat het gewoon nergens op!

11. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    hehehe daar draait het in rumble pit tog om , om kills jatten!!! zo winnen de slimste gasten. net of jullie niet genieten als je met 1 NADE een triplle kill hebt...

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    yo freakin maak even een host in halo1 please ;) er is verder niemand :'-(

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Towel

Towel Guest

hmm, was gewoon nederlandse host...
    evengoed vind ik overbodig om zo'n game te posten, kunnen we net zo goed allemaal custom mlg games gaan posten.

15. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  16. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  17. Towel

Towel Guest

18. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Stuk voor stuk haters! (ik ook natuurlijk:) ;) )De 1 haat nog meer dan de andere!

Trwns ik zag in die stats datTowel een nieuwe account naam had aangemaakt. Lekker orgineel ook:{ Elite Towel... lol er zijn volgensmij 888888 spelers die Elite voor of in hun naam verwerkt hebben. Valt me daarnaast ook op dat ze de naam ''ELITE'' in hun naam ook niet waardig zijn! U get the point heah Towel;)

HaTeR2k6

Salut!

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I naam I is daarentegen wel zeer origineel!

20. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    I EliteSniperOwnzorz117 I

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina