1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

Champion Guest

1. shotgun
    2. sniper
    3. plasma rifle

hoe moet ik nou ruiken dat BR standaard is.

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    je praat best wel stoer voor iemand die geen halo2 speelt:{

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    1. Needler
    2. SMG
    3. plasma pistol

de ware killers in halo2.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha dat stukje van die slet is wel grappig. Word ook altijd zo focking gefrustreed als er iets niet gaat zoals ik het wil. Of als het gewoon te nep voor woorden is.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb geen tijd om het echt helemaal te lezen, maar Halo2 komt imo naar de neiuwe windows!

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Was al tijdje bekend, maar denk niet echt dat deze het goed gaat doen voor de pc-gamers. Als je kijkt naar Halo1 op pc waren ook niet veel mensen echt tevreden, omdat die feel van controller groten deels gewoon weg is. Dat is net zoals je counterstrike op xbox speelt, dat heb ik wel eens geprobeerd maar vind ik zo ontzettend raar spelen. En ook nog alleen voor windows vista om toch weer mensen meer te laten betalen om halo2 te spelen. Enigste +puntje is misschien dat er op de pc 0% auto-aim in zit en dus meer ''skills'' nodig zijn. Ook grappig van die map-creator maar dat is meer een extra die waarschijnlijk toch niet echt super in elkaar zit.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daar komt bij dat Halo CE voor geen meter speelde op de pc. Tenminste, niet op mijn pc, en veel andere mensen hadden problemen --> enorme framedrops. Deze problemen komen gewoon door het feit dat het een poort is. Verder komt deze game véél te laat.

8. Candyman

Candyman Guest

DarK VegeTTo en nog een str8 rippin speler. Stuk voor stuk goede spelers die met de pro's spelen.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=416527743&player=I MaeStrO I

StK Gatlin met wat maten:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=412597059&player=I MaeStrO I

XiT xBonfirex en nog een oude speler uit Str8 rippen, stuk voor stuk allemaal goede spelers die allemaal omgaan met de pro's.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=412535709&player=I MaeStrO I

En dan voor de liefhebber nog wat Nederlanders:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=416532171&player=I MaeStrO I
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=416535931&player=I MaeStrO I

Wat interreseerd jullie deze games? Waarschijnlelijk helemaal geen reet marja ik verveel me en ik wou dus even deze Team Hardcore games van mij en me team showen Suc6 met checken en geiriteerde posts sturen.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2006
  9. Towel

Towel Guest

wow elite:eek:

10. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Mij intereseerd het niks _O_, maar ik speelde vroeger altijd met DarK VegeTT0 :+ , maar wies dan die Str8 rippin speler. :{

11. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat al een 'pro' is dan zit Nederland vol met pro's (dark cornetto)

nr. 1 wapen: Warthog
    nr. 2 wapen: Banshee
    nr. 3 wapen: Sentinel beam

(Ook de Scarab gun en de battle rifle met 1000 sniper bullets per seconde zijn ok)

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  12. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    schrijf je in voor een mlg zou ik zeggen!

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm wat noem jij een pro. Allemaal leuk en aardig dat je een partijtje van hun hebt gewonnen. Maar de enigste serieuze is bonfire en als die met zijn eigen team speelt dan maak je geen schijn van kans. En het is niet zo moeilijk om te winnen als je toch al weet wie de host heeft, jullie dus.

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjeez jonge laat hem lekker blij zijn met zijn overwinningen op 'PROS'. Waarom altijd direct afzeiken..:{

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja wat moet je dan zeggen? wooow jij bent echt vet goed zeg! ik kan nou nooit winnen van psychokid en co:+

niemand speelt halo2 meer serieus.. dus van "pro's" winnen is ook niet zo moeilijk als jezelf serieus speelt:p

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon good game..

17. Candyman

Candyman Guest

18. Candyman

Candyman Guest

Het is maar zelf hoe je tegen de game aankijkt. Mensen met zo'n status die een MM game launche met GOED team maten die doen 100% wel hun best. Het viel mij namelijk niet op dat ze niet serieus speelden ene ik geloof dat jij er niet bij was(dan had de score er ook wat anders uit gezien in hun voordeel):'-( . En niemand speelt dit spel nog serieus? Ojah op al die tournooien die er nou zijn zit gewoon iedereen te chillen:confused:

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich kan je er wel van uitgaan dat de meeste mensen Halo2 niet meer zo serieus nemen. Ze zullen een team hardcore game op een Europese host echt niet te serieus nemen hoor, als ze oefenen voor toernooien doen ze dat in customs, dan spelen ze wel serieus ja.

Maargoed, GG's ofzo denk ik. :)

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaah gellukig speel je niet met de noobie's he:+ zou toch een deuk in je ego zijn als je zou verliezen op eigen host tegen mensen die het niet meer serieus spelen. nee ik zou doorspelen met je team van nu en afgemaakt worden door champion enzo:+

@ darkwingduck:
    hehe dat wou ik net zeggen:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina