1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

Candyman Guest

Weet je wat ik denk? dat een beetje normaal mens die nog speelt juist ze best doet op mm en wat minder op customs. Natuurlijk doe je op customs ook je best maar het is bullshit om te zeggen dat ze niet hun best doen op teamhardcore?

2. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    rond de lvl 30 in TH zie je echt geen mensen kloten hoor:)
    ik moet ze steeds muten want ik kan me eige teamm8s niet eens verstaan , ze schreeuwe door het lvl heen waar wij zijn...:{

3. Candyman

Candyman Guest

Niels idd heb ik geluk dat me team maten geen noobs zijn want ze spelen je stuk voor stuk van de kaart :eek: (en dat is niet alleen omdat je niet meer speelt maar omdat je gewoon nooit goed bent geweest)_0/ ene wtf boeit het nu of je offhost verliesd:confused: (jij hebt geen ego meer over):'-( woorden vullen geen gaatjes lelijke vent:'-( je praat alsof je alles van het spel weet maar eigelijk praat je 'kak'*)
    Suc6 met reageren

Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2006
  4. Candyman

Candyman Guest

Mannen met ervaring weten van praten _O_ TY

5. Candyman

Candyman Guest

Gast de meeste jah dat betekend dat als er 20000 mensen online zijn dat er ongeveer 11 duizend noobs aan het kutten zijn maar dat er ook 9000 mensen er tegen aan gaan waaronder 20 teams die een beetje serieus team hardcore proberen te spelen.

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aauw zeg.. hou op met slaan:eek: je slaat nog eens een deuk ik me ego joh:+

7. Champion

Champion Guest

TH met bridge = makkelijk.

8. Candyman

Candyman Guest

Klopt.. maar dat hangt ook van de tegenstanders af 100%. Zodra het niveau hoog word is het echt niet makkelijk om te winnen.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

En minstro ga niet over andere oordelen als je toch nooit met ze speelt. Echte pro's houden verstandig hun mond. Ow ja jij bent geen pro, jij bent er zo eentje die nog steeds host jat en MM speelt(tegen serieuze gasten). Ik weet niet of je het is opgevallen maar MLG teams oefenen customs serieus en MM spelen ze gewoon voor een beetje oefening en fun. Maar zo fun is MM niet meer zeker niet tegen bridgers, en dat snapt iedereen tegenwoordig wel.

10. Candyman

Candyman Guest

Apu lees jij wel wat voordat jij post?:'-(
    NOG een keer
    1. Ik weet 100% zeker dat die gasten hun best doen op mm ben hier met een paar anderen de enige die op dit moment tegen ze speelt!
    2. Ik heb nooit gezegd dat ze hun best niet doen op customs want ik snap dat ze dat wel doen!
    3. Ik speel met host programma omdat omdat er gewoon heel veel gecheat word op dit niveau waaronder ik host steal niet zie, ik heb het meer over standbye. Ik ben gaan bridge met me team vanaf level 27 geloof ik. Tussen door heb ik ook nog zonder gespeelt.
    4. Ene je praat nou wel over mij mare ik geloof niet dat het team van champ met towel zonder host programma speelt.
    5. Ik speel niet met pro's ik speel tegen ze!
    6. Pro's houden hun mond? Jammer dat ze geen Nederlands spreken anders konden ze nou gezellig mee praten. Gast je speelt niet met pro's en je speelt ook niet tegen ze Apu je praat 'kak'
    Suc6

Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2006
  11. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woooow waaauw joepie.. meneertje maestro heeft gewonnen tegen een paar pro's, wat een goede halo2 speler ben je dan zeg. wauw:+
    denk trouwens niet dat al die mensen waar tegen je speelt allemaal halo2 spelen omdat ze daarmee hun brood verdienen hoor, maargoed.

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    En dat zeg jij |:-?

Loop gewoon niet zo triest te doen man, maestro laat tenminste nog games zien(waar is die site anders voor gemaakt?). En who gives a shit dat die games on- of off-host waren. Dan valt nog moeilijk van die kerels te winnen. Dus gewoon niet zo zeiken als maestro een game laat zien...

13. Champion

Champion Guest

niet mij erbij naaien nu, towel heeft dat host programma, ik speel liever zonder.. nog een beetje uitdaging!

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelt ook niet met pro's dat zei je net zelf nog. Je speelt alleen tegen mensen die met pro's spelen. Wannabe net zoals jij dus. Ow ja champion heeft ook 1 dag met host programma gespeeld, daarvoor altijd zonder. En hij haalde level 30 door in zijn eentje te joinen dus zonder bridgen. En bridgen blijft cheaten hoe je het ook went of keert.

En bulletime natuurlijk is deze topic ervoor om over halo 2 te praten. Maar deze topic is niet voor arrogante mannetjes die denken dat ze pro zijn om games te gaan posten die ze op hun geforceerde host hebben gewonnen. Om hiermee op te scheppen en hun ego nog groter te laten worden.

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ehm apu, volgens mij zit er geen één woord in zijn post die arrogant overkomt hoor:confused: Waar haal je dat trouwens vandaan? Als hij nou had gezegd;'' ooh kijk eens hoe goed ik ben, ik heb gewonnen op mijn host van deze PRO's blablabla'' had ik het nog wat anders gevonden. Maar dat zegt hij toch niet? Gaat nergens over dit dus ik houd mijn klep wel gewoon dicht.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Als je maestro een beetje kent dan zou je het weten. En je post deze games niet Zomaar.

Maar laat ook lekker allemaal hangen. Ik heb geen zin om te discussieren over een verjaarde game. Maestro je bent hartstikke pro, je hebt gelijk en ik hoop dat je nog ooit iets bereikt.

17. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  18. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  19. Champion

Champion Guest

20. Candyman

Candyman Guest

_0/ _0/

:+ (ff voor de duildelijkheid: Bonfire 3 MLG met ze team waarschijnlijk heeft die daar wel wat mee verdiend marja zal wel aan mij liggen :'-( )

Ik kwam niet op dit forum om te vertellen hoe goed ik ben dat weten jullie toch allemaal wel _0/ Maar ik liet deze games zien op de reactie van Shinato waar die de game liet zien waar ik en me team geraped werden en om natuurlijk wat ophef te maken.
    Haha en natuurijk apu ken jij me _0/ _0/

Champion ik wou je niet omlaag halen ik wou alleen ff Apu wat duidelijk maken.

Gasten die nog wat willen zeggen of mischien wat duidelijk willen maken met een leuke game ik zie je op live mare hier zul je mij niet meer terug zien.
    _0/ _0/ Het was leuk om nog voor een keer wat ophef te maken om niks. Zie je maar weer wat voor een no life mensen hier zitten.
    _0/ _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina