1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we jou filmpjes al voor he :p

Maar ja wel gaar als iemand dat doet met zo'n disc, is volgens mij meer om ''stoer'' te doen tegen over iemand anders. Zou me niks verbazen als hij gewoon een lege disc met een sticker van zijn dvd erop heeft gedaan 8) en dan gewoon vandaag weer halo2 aan het spelen is.

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff paar potjes Halo2 op XBL gespeeld! Ik moet zeggen dat [Halo 2 Live] The Live! Experience best wel heel erg kut is. :eek:

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ohjah, daarin own ik zo hard!

Maare, ik denk dat die sticker wel losgelaten zou hebben.
    Ik heb ook eens een filmpje gezien waarin iemand alle fouten en glitches op een rijtje zette en vervolkgens uit frustratie de CD als Golfbal gebruik!

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja vind je het vreemd als je steeds maar negatief staat:p :+

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister wilde ik met een vriend Halo 2 online spelen.. Ik heb live maar geen Halo 2 en hij heeft geen live dus hij kwam naar mij en nam zijn Halo mee.. We starten op en maken een account aan.. Blijkt dat we niet mee kunnen doen (Bij geen enkel spel!) omdat we niet de goede levels hadden.. Hadden we allemaal die levels gedownload hadden we nog steeds hetzelfde probleem.. Moet je, om multiplayer levels te krijgen, de singleplayer-mode uitspelen?
    Alvast bedankt...

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee gewoon alle multiplayer maps downloaden. Je hebt 2 verschillende packs en ze zijn alle 2 gratis te downloaden. Dan moet je als het goed is gewoon matchmaking kunnen spelen.

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd, ik had ze allebei gedownload.. Als ik het spel had zou ik het nog eens voor de zekerheid gaan uitproberen.. Maar toch bedankt he:).

8. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt het niet, dat ik steeds negatief stond was juist het gevolg van dat ik het niet leuk vind, noobzor ^^8)

9. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je noobzor bent:9 (dus geraped wordt) en daarom negatief staat vindt je het niet leuk;) [jens heeft gelijk:p ]

10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste fantastische*) Live! Experience:

Een mekkerend triest ventje genaamd nemonemriolest of who the fuck die ook mag heten, vervolgens team hardcore waar een groepje engelse kanslozen RAPE schreeuwt om de 2 seconden. Daarna 2 keer gemod worden door amerikanen. In 1 woord fantastich!_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Het blijkt dus het soort kansloze mensen er een nieuwe uitlaatklep heeft bijgekregen met de release van halo2. Deze groep kan zich ontdoen van frustraties zonder hierdoor in het ziekenhuis te belanden of zelmoord te plegen.

Veel plezier verder op Live! jongens ik heb men liveacount opgezegd.

_0/

11. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ach kind:eek: , ik krijg bijna medelijden met je:'-(

12. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad triest om mensen te kicken als ze winnen:{

ps: dit zegt nemo

13. Champion

Champion Guest

escobar is een oude aardige man.

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, die nemo is best grappig. 8)

We waren een beetje aan het rond lopen op de map en double shoot eens proberen. Ineens joinen een hoop andere mensen de game en nemo begint serieus te spelen. En allemaal te zeiken met z'n extreem irritante stem dat mensen zoveel geluk hebben en dat die rocket echt wel raak was!! omgzorz!!!11 Vond ik een beetje irritant dus heb ik hem maar gekickt, maar ik twijfel er niet aan dat nemo anders de game wel gewonnen had hoor. ;O

En Shinato we hebben ook medelijden met jou hoor, als je zovaak Halo2 speelt als jij heb je dus echt helemaal niks te doen he?

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  15. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    ..

Wat the fuck ga je zeiken over Nemo, hij speelt amper meer en dan worden jullie geraped en dan kick je hem. damnnnn triest pubertje!!

NEMO RAPES

16. Champion

Champion Guest

hij is geen puber, maar een wijze oude man..

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, stoer dat je voor je Xbox Live vrienden op komt hoor... Maar je had natuurlijk ook gewoon m'n bericht kunnen lezen, had je misschien wel begrepen ''Wat the fuck ik ga zeiken'' over Nemo. kthxdoei.

Als je deze post weer niet begrijpt omdat je te dom bent: Zeg ja!

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Escobar is wel de grootste colombiaanse crimineel die er ooit is geweest hoor :eek: die geen medelijden heeft met mensen, en ze, als ze hem dwars liggen, gewoon uit de weg ruimt als of het een propje papier is :9. Maar goed even terug naar onze colombiaanse drugs baron, je hebt wel gelijk en daarom moet je halo2 ook gewoon joinen in je eentje zonder die irritante headset. Als je er gezeken wordt gewoon quitten. Of nog beter gewoon stoppen met halo2.

Voor mensen die niet weten wie Escobar was(p.s. was gister nog op tv bij sbs6 :)) : http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Escobar

19. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al begrepen hor maar het is gewoon dom als je iemand kickt als je geraped wordt. kk autist

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Raymester slaat echt totaal nergens op die post van jou, maar goed voordat hier weer zon nutteloze forum ruzie uit ontstaat hou ik maar op. Dus raymster stop met lomp doen en post iets zinnigs. Wat is je Live gamertag btw?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina