[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Eey bolle, trek je benen in, ken je rolle

2. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    purno ga op je nintendo 64 spelen...best leveloos als je op jouw leeftijd heel de dag hier mensen zit te bekritiseren..

3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet eens hoe oud ik ben stakker. |:-

4. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    de geruchten dat je een oude "wijze????!!!!" man bent en dat je student bent is al genoeg..

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Slaat echt nergens op, net alsof je als je ouder bent dan 18 alleen nog maar lam moet zijn en achter de vrouwen aan moet gaan:confused: Gemiddelde van de mensen die op een console ofzo spelen zijn 25 of ouder, en dat zijn echt niet allemaal freaks die de hele dag achter hun boxje zitten te schelden op elkaar. Dus raymster ga nou eerst maar eens naar je zelf kijken als je 18 bent en als je dan NOOIT meer een xbox oid. aanraakt mag je verder komen praten.

6. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Okee...ik moet 18 zijn en nooit meer een xbox aanraken om hier verder te komen praten..ik dacht al, waarom heet deze site nou XBOXworld??

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap je niet helemaal zeker? Guess what? Ik ken Champion helemaal niet, hij heeft totaal geen idee hoe oud ik ben. Jij zal nooit student worden omdat je daarvoor te dom bent. Nemo is een nerd en vast beter in H2 dan ik. Snij je polsen nou maar door, want er is echt GEEN hoop voor jou.

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Voeg Raymster er maar aan toe _0/

9. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ben blij dat je inziet dat niemand een nerd is.. maar dat erachter.. hoezo ego:confused:

10. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nooit student worden? waar haal je die informatie vandaag dan?? Zegt VWO je iets? Vertel we ook maar eens waarom Nemo een nerd is..Hij speelt amper..

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus jongen.. als je VWO doet zou ik toch wel wat normalere reactie van je verwachten:{ Echt wtf boeit het jou wat iemand op een forum van een gozer op xboxlive die jij dan kent zegt? :confused: Damn..:{

12. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    als je het van mij al niet normaal vindt om als vwo'r hier een praatje te houden wat vind je dan van studerende mensen?? je praat best wel onzin nu
    Trouwens wat doe jij voor niveau?

13. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sja ik had ook niet echt het idee dat hij zo serieus was hoor. Die hele nemo interesseert me ook niks, hij moet alleen niet zo zeuren in customs anders boot ik hem. Halo2 interesseert me vrij weinig en ik boot echt geen mensen omdat ik verlies hoor. :+

Oh en ik zit gewoon in VWO6 hoor, dat student in m'n XBW profiel heb ik 4 jaar geleden ooit eens ingevuld, zou ik niet teveel waarde aan hechten maargoed.

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  14. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik citeer: Hahahaha, die nemo is best grappig.

We waren een beetje aan het rond lopen op de map en double shoot eens proberen. Ineens joinen een hoop andere mensen de game en nemo begint serieus te spelen. En allemaal te zeiken met z'n extreem irritante stem dat mensen zoveel geluk hebben en dat die rocket echt wel raak was!! omgzorz!!!11 Vond ik een beetje irritant dus heb ik hem maar gekickt, maar ik twijfel er niet aan dat nemo anders de game wel gewonnen had hoor. ;O

HaloCE>Halo2

BLABLABLA en dan boeit nemo je niks, je weet er anders wel hele verhalen over op te hangen.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En opnieuw gaat de discussie weer nergens over. Ga samen een potje halo 2 spelen in plaats van elkaar te beledigen of de kroeg in kan ook.

16. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Apu is de nieuwe Bono, worldpeace ;)

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook gewoon quoten... Maar ik reageer alleen maar op wat Niels had gepost hoor, de waarheid vind ik namelijk wel belangrijk, dus ik dacht die zal ik dan ff posten he. Voor de rest was ik het alweer bijna vergeten, dat soort mannetjes kom je toch zovaak tegen op Live.

18. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    oooooooooooowkeee dan
    ik kan nu ook dingen posten :p
    nou fijn joh, dat jullie zo lkkr over me aant kletsen zijn, i'm famous. dusss wat is nou eigk het probleem? kijk ik join de room, niks double shoot ofzo, gwn mlg, ik wilde ff opwarmen dus doek gwn lkkr mee , iets mis mee:confused:? dus jij zegt datk aant zeuren was?? ik kill je, jij begint allemaal arrogant en stoer te doen.. AHUM, daar reageer ik weer op en ik wordt geboot? owkeeeeeeeeeeeeee dan, dom of dom? nou beslisse julliemar, ik kom er nie uit

19. RaYmStEr

RaYmStEr Duidelijk

Leuk Bevonden:
    0
  20. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Don alles goed trouwens? East side 4 life nigga ;) kspreek je nog wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina