[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 7]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Zegt de gene uit Breda.....

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oh nu ga je mij vertellen dat ik de game niet gestart had om ff wat te proberen? Nou fijn dat je het beter weet dan ik, knap van je. En ik had er geen probleem mee dat je je best deed, alleen wel dat je begon te zeuren. Kweet niet wat er allemaal gezegd werd, maar van wat ik gehoord heb zat jij steeds te zeuren over geluk enzo en deed niemand arrogant. Dus nogmaals: Daarom werd je geboot en niet omdat je ons aan het ''rapen'' was, want dat interesseert me nou echt helemaal niets.

Doei.

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbeter:

O-)

EDIT:
    OMG dit is echt de mooiste enquete over halo2 die ooit is gehouden 8) kijk dit:

Je hebt mensen die onderzoek doen naar de effecten van gaming op de neurotransmitters of sociaal emotionele gevolgen. John Smith houdt het basic en wilde weten hoeveel er gescholden wordt tijdens het spelen van een potje Halo 2 via Xbox Live en welke scheldwoorden het populairst zijn.

Het onderzoek kan niet wetenschappelijk genoemd worden, maar het is zeker een interessante en leuke poging. In totaal heeft John 33.9 uur geluisterd naar potjes Halo 2 via Xbox Live. Alleen de woorden die duidelijk uitgesproken werden en verstaanbaar waren werden in het onderzoek meegenomen.

Uit het onderzoek kwam naar voren dat gemiddeld 8 keer per uur het woord 'fuck' werd gebruikt en dat 'damn' heel laag scoorde met niet eens 1 maal per uur. In totaal werd er 641 keer gescholden tijdens de 34 uur dat de scheldwoorden werden bijgehouden. Dat valt dan nog mee. 'Fuck' scoorde het best met 'shit' als een goede tweede. Als laatste eindigde opvallend genoeg 'damn'.

BRON: gamer.nl

Geeft een duidelijk beeld over hoe halo2 op live gespeeld wordt en voor welk doel het gebruikt wordt O-) Waarschijnlijk als die kerel had gekeken naar de echt serieuse mensen die halo2 spelen het aantal scheldwoorden nog veel hoger was geweest...

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af hoe vaak het woord noob wordt gebruikt. ik vind het persoonlijk ook wel een scheldwoord. Als je tegen amerikanen moet en je verliest, dan gaan ze je vaak aan het einde van de game uitschelden, vaak ook al tijdens de game. Dit is zo irritant.

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik ook net als het woord: ''Rape'' of ''owned'', alhoewel owned niet echt een scheldwoord is maar het is imo wel een woord dat echt super vaak gebruikt wordt. Het woord noob zou wel teveel worden gebruikt om bij te houden dus ik denk dat die kerel dat woord maar heeft laten vallen als scheldwoord.

6. Champion

Champion Guest

niet haten waterhoofd.

7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet houden van je matties die vet baas zijn:confused: _0/

8. Champion

Champion Guest

JIJ MOET HELEMAAAAAAAL NIET HATEN :{

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ff serieus doe jij ook zo tegen je vrienden (onee MATTIES:p ) op school bijvoorbeeld? Zo van kijk mijn nieuwe kleren zien er wel BAAS uit of niet. ofzo iets?:confused:

10. Champion

Champion Guest

nee, praat jij over gaylo 2 op school ? spreek jij je naam uit als jenssss ? slis je ? zeg je ook tegen je vrienden dat de PSP ownt ?

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nop

Oh je vroeg nog meer dingen, hoezo zou ik slissen? En nop ik zeg ook niet tegen me vrienden over dat PSP ownt.. (dat staat er namelijk al weer maanden en heb geen zin om het te veranderen..)

Trouwens wat vonden je vrienden ervan dat je WCG won? En de meisjes uit je klas dat je voor een spelletje naar Singapore ging?

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  12. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan hebben ze het alleen over zijn nieuwe tappas en zijn nieuwe opgevoerde scooter die nu vet hard kan boeken terwijl 50 cent uit de speakers spwant:eek:

13. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    jij begint van mij te zeggen dat ik noob ben en mezelf vast heel goed vind in halo2 terwijl ik je nieteens ken achterlijke. ga nou maar weer lekker je frustraties op andere ventjes kwijtpraten want een leven zal je toch nooit hebben

14. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    mwah over de 200 blz aan games, als je dat weinig vind zegt dat wel iets over jou tijdverdrijf marrokaantje

15. BLACKHAWK EM

Leuk Bevonden:
    0
  16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laag kunnen we weer gaan. Ik schaam me er niet voor nee dat ik gamen leuk vind jij blijkbaar wel.

Te vet onderzoek:).

17. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    zegt de andere uit Belgie;) of was het nou Breda...

HaTeR2k6_0/

18. Sir IcE2k6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg rustig die shit is kk baas!niet haten!Tegen me matties! Kheb schijt vriend! Is gewoon voor de fa2! Je moet het niet te serieus nemen, hier is het een kwestie van overdrijven! En nemo...tappas? wat the fock is dat:{ ? Miss bedoel je pattas?.. dat zijn schoenen;)

HaTeR2k6_0/

Jongens en Meisjes(die ik hie rnog nooit gezien heb), niet haten maar laten:)

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Tapas?

20. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    denk jij nou maar aan jezelf jij hebt het al moeilijk genoeg denk ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.